Ik ken Martijn zijn vrouw niet, maar hij zal daar dan wel een goede reden voor hebbenquote:
Well that escalated quickly.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gooit haar tenminste niet van de trap af.
Bedankt Old_palquote:Op maandag 21 januari 2019 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gooit haar tenminste niet van de trap af.
Krabbe?quote:Op maandag 21 januari 2019 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken Martijn zijn vrouw niet, maar hij zal daar dan wel een goede reden voor hebben
quote:Het is de bedoeling dat Genee’s radiosidekicks, Rick Romijn en Niels van Baarlen, ook naar de tv-variant komen. “De bedoeling is dat jullie wat vaker bij ons langskomen.”
De sidekicks hebben laten weten dat ze dat wel zien zitten.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:42 schreef Nober het volgende:
Ik zou het wel weten Celine naakt op tafel.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PowerLoungen vindt dit leuk.
Maar nog altijd beter dan die twee sidekicks op tv.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Amerikaanse sporten
Gemaakte sfeer
Maak het showtje gewoon weer 1.5 uur met twee reclameblokken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan die twee sidekicks op tv.
Moeilijk wel als je na een half uur al door de onderwerpen heen bentquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maak het showtje gewoon weer 1.5 uur met twee reclameblokken.
Daarvoor gaan we niet on Tour...quote:
Vriendin van de show bij Jimekquote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eva
Dikke reet
leeggezogen boobies
Helene
Kleine reet
Normale boobies
Wanneer geef je nu eens toe dat je gewoon lesbie bent?quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eva
Dikke reet
leeggezogen boobies
Helene
Kleine reet
Normale boobies
Ik weet even niet wie ik van de twee zou kiezen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eva
Dikke reet
leeggezogen boobies
Helene
Kleine reet
Normale boobies
Altijd Jimek...quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eva
Dikke reet
leeggezogen boobies
Helene
Kleine reet
Normale boobies
Ik ook Jimek (als ik moet kiezen).quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Altijd Jimek...
Van Hélène gaan er 13 in een dozijn.
En Jimek heeft een voorhoofd om op klaar te komen.
Jinek valt echt tegen, heeft zo'n Pyramide lichaam, is gewoon #viesdik alleen zie je dat in haar gezicht niet zoquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Altijd Jimek...
Van Hélène gaan er 13 in een dozijn.
En Jimek heeft een voorhoofd om op klaar te komen.
En wie wordt het, Helene of Eva?quote:
Sensi.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:01 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
En wie wordt het, Helene of Eva?
quote:
fapfapfapfapfapquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:43 schreef Stofje het volgende:
https://www.instagram.com/sensilowe/?hl=nl
Sensi.
Topickaap. Prima.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:43 schreef Stofje het volgende:
https://www.instagram.com/sensilowe/?hl=nl
Sensi.
Het is zover. Ik kon voor het eerst lachen om een grapje in de radioshow!quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan die twee sidekicks op tv.
Is het een topshow? Ik schakel nu inquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zover. Ik kon voor het eerst lachen om een grapje in de radioshow!
Met de gesproken rouwkaart
Zolang duurde het niet vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het een topshow? Ik schakel nu in
Gelukkig zitten er 2 sidekicks bij die hem een beetje in toom houden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang duurde het niet vanzelfsprekend.
Het zal je wellicht niet geheel verrassen maar Genee moest heel hard om zichzelf lachen
Zijn lach valt inderdaad goed weg tussen de bulderlachen van de andere twee bij elke scheetquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sidekicks bij die hem een beetje in toom houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |