Je meent het niet!?quote:Op maandag 21 januari 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy maakt ook al reclame voor dat spul.
opzouten, die kan er helemaal niets, van de week ze zei dat ze aan hockey deed, weten we ook weer waar ze Merijn opgeschoffeld heeft, in de bosjesquote:
Hoor haar nooit meer over Merijntje.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
opzouten, die kan er helemaal niets, van de week ze zei dat ze aan hockey deed, weten we ook weer waar ze Merijn opgeschoffeld heeft, in de bosjes
Verbaast het je?quote:
Eigenlijk niet, maar eh.... zij ging toch al met Bas werken in een strandtent?quote:
Die zit vast al met een spalk te werken.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gene zijn vinger kneust.
There's a bad moon rising....quote:
Romy gaat wss een dierenprogramma presenteren voor SBS.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar eh.... zij ging toch al met Bas werken in een strandtent?
Ow echt? Is Billy niet jaloers?quote:Op maandag 21 januari 2019 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy gaat wss een dierenprogramma presenteren voor SBS.
Ik voorzie dat dat programma voortijdig van de buis wordt gehaald.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy gaat wss een dierenprogramma presenteren voor SBS.
Jessie had het ook nog over het Bas en Do spel dat L en M spelen en dat hij er niet weer intrapt.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:39 schreef mazaru het volgende:
Adriaan en Jessie zijn geweldig!![]()
Jessie: Lotus wil niet bij de vergadering zitten maar wel de hele dag met mij discussieren. Het is gewoon een hele hoop stront in cadeaupapier.
Adriaan: Ja... ja.. ik heb ook wel eens tegen haar gezegd. Toen waren we aan het hardlopen. Ik zei: Dan kan het snoeppapiertje nog zo mooi zijn, maar als het snoepje wat erin zit niet te vreten is dan hoef ik het niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou nog liever een pot worden, als ik moest kiezen tussen Lotus en Jessie of Adriaan.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:39 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Lotus wil niet bij de vergadering zitten maar wel de hele dag met mij discussieren. Het is gewoon een hele hoop stront in cadeaupapier.
Adriaan: Ja... ja.. ik heb ook wel eens tegen haar gezegd. Toen waren we aan het hardlopen. Ik zei: Dan kan het snoeppapiertje nog zo mooi zijn, maar als het snoepje wat erin zit niet te vreten is dan hoef ik het niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Somers.quote:
.. en ook niet dansen.quote:
Komt misschien omdat de vergadering weinig vergaderen is en meer "Dit gaat we doen, en verder je bek houden". Zodra iemand er tegenin gaat heb je Hiske die loopt te miepen dat we de discussie voorbij is, en Jessie die zegt dat iedereen kinderachtig is.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:39 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ziet hij heel goedquote:Op maandag 21 januari 2019 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie had het ook nog over het Bas en Do spel dat L en M spelen en dat hij er niet weer intrapt.
quote:
Zo is het. Ik zou er ook geen trek in hebben.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Komt misschien omdat de vergadering weinig vergaderen is en meer "Dit gaat we doen, en verder je bek houden". Zodra iemand er tegenin gaat heb je Hiske die loopt te miepen dat we de discussie voorbij is, en Jessie die zegt dat iedereen kinderachtig is.
Binnen een paar minuten.quote:
Ach, die doet haar best. Tim zijn motoriek belet hem om te kunnen dansen. Gaat het nooit worden.quote:
Lijkt wel een opa.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:44 schreef mazaru het volgende:
Die kan ook bekken trekken!
[ afbeelding ]
quote:
Tim jarig.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat vieren ze eigenlijk?
Dat het maandag is ofzo?
Omdat de pathologische leugenaar Timothy jarig isquote:Op maandag 21 januari 2019 20:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat vieren ze eigenlijk?
Dat het maandag is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |