begrijp nu waarom ze de olympische licentie (voorlopig) kwijt zijnquote:Op maandag 21 januari 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat een lachertje dit zeg, zou de boksbond zich niet schamen als ze dit zien en dat ze er aan mee doen
Tim wordt echt overal uitgekotst. In Utopia, maar ook op social mediaquote:Op maandag 21 januari 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Praat sinds kort weer met Gerrit en doet of hij er bij alle trainingen bij is geweest.
Maar ik hoorde hem eerder al zeggen in een interviewtje dat Joa nog steeds zijn broeder is terwijl Joa daar duidelijk anders over schijnt te denken. Die Tim kan alleen maar nonsens spuien.
vindt het gewoon zielig wordenquote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim wordt echt overal uitgekotst. In Utopia, maar ook op social media
dat doe je nu eenmaal met braaksel: uitkotsen en doorspoelenquote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ssssttttt straks krijgt hij nog gelijk ook, de meest gehate persoon in heel Nederlandquote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het enige doel is Gerrit onderuit te halen. Beetje dom gedoe zoquote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Wat een stomme vragen zeg van die Utopianen ppffff
quote:Op maandag 21 januari 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Praat sinds kort weer met Gerrit en doet of hij er bij alle trainingen bij is geweest.
Maar ik hoorde hem eerder al zeggen in een interviewtje dat Joa nog steeds zijn broeder is terwijl Joa daar duidelijk anders over schijnt te denken. Die Tim kan alleen maar nonsens spuien.
Er zijn al petities opgestart om hem uit Utopia te flikkeren. Ik ben voorrr!quote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Shownieuws en nog een andere zender hoorde ik Merel zeggen eerder.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel van de pers zijn er eigenlijk
Ik zie niet echt iemand van de pers
[ afbeelding ]
te veel eer voor dat gastje, laat maar lekker zittenquote:Op maandag 21 januari 2019 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn al petities opgestart om hem uit Utopia te flikkeren. Ik ben voorrr!
Tim denkt dat hij gehaat wordt vanwege zijn streken.... Maar het is vanwege zijn persoonlijkheidquote:Op maandag 21 januari 2019 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ssssttttt straks krijgt hij nog gelijk ook, de meest gehate persoon in heel Nederland
Erg kinderachtig gedragquote:
Echt waarquote:Op maandag 21 januari 2019 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn al petities opgestart om hem uit Utopia te flikkeren. Ik ben voorrr!
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel breedbeeld gelukkig.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Die ogen,
[ afbeelding ]
Die reet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |