Dat weet hij al, niets van gezegdquote:
Ze kan nu al niet uit haar woorden komen, laat staan als de pers er zo bij komtquote:Op maandag 21 januari 2019 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat zo shinen hoor.Dat boksen is maar bijzaak.
Zou ze wel willenquote:
Dat van vanochtend was wel heel erg, tenenkrommend met hun fake gezwets.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de stare down, het volgend nepmomentje voor dat nepsboksgala met 2 bokersen een lingerie showtje
Er komen vast wel filmpjes Dot.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan nu al niet uit haar woorden komen, laat staan als de pers er zo bij komt
Ga het helaas weer missen denk ik moet 14.30 uur me kleinzoon uit school halen
Das wel jammer deze fake show had ik wel willen zien.
Dit haar maakt haar heel oud.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze heeft haar postuur mee, nu nog een borrel erin...
nee dit heeft ze al langerquote:Op maandag 21 januari 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
Dus dit is de inhoud die in de doos zat en niemand mocht zien, wat Merel nu draagt? Waar koopt zij dat allemaal van?
ik welquote:Op maandag 21 januari 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat jasje en die blouse heb ik nooit eerder gezien.
Ja maar live en mee tikken is leukerquote:Op maandag 21 januari 2019 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komen vast wel filmpjes Dot.
kind meeslepenquote:Op maandag 21 januari 2019 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar live en mee tikken is leuker
Maar ben wel blij met de filmpjes
Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik het misschien redden, de school is 3 mi hier vandaan, dus 3 min terug moet kunnen zie ze nog niet beginnen
Oké, dan heb ik dat gemist. Ze droeg pas ook al die broek met rode streep en gisteren datquote:
Aan de haren trekken en meekomenquote:
quote:
Kan Dries nog wel ff een tijd op zijn centjes wachten want die factuur beland onder de dikke stapel die ze al hebben liggen daar.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan het managment van Dries mailen dat ze door hun financiële toestand via factuur gaan betalen
Mooi Gr zei, het is toch wat, hij meld zich aan en wij moeten betalen![]()
Maar volgens Jes was het niet zo gegaan en hadden hun dries gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |