Nicole bakt wel heel creatiefquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat Nicolewint. Anna ligt me niet zo.
Het gezeik over het gezeik is net zo vervelend en negatief.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:19 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat we er vooral met elkaar (kijkers) een zeikreeks van hebben gemaakt. Daardoor heeft het seizoen een nare bijsmaak, niet door Maroeska. Mensen zouden zichzelf eens in de spiegel moeten kijken en inderdaad, en een beetje relativeren. We hebben het voor elkaar verpest.
Dat klopt. Maar dat hoef je mij niet te vertellen, dat weet ik zelf ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gezeik over het gezeik is net zo vervelend en negatief.
De één vindt haar sympathiek en de ander niet. Shit happens.
Precies. Met montage kan je wel wat suggestie wekken of iemand iets beter/minder laten overkomen, maar als je niet zo opzichtig voordringt kunnen ze dat in de montage er echt niet meer in krijgen. Er staat me ook iets bij dat ze een medekandidaat weigerde te helpen. Het is een keuze in de montage om dat erin te stoppen, maar als het er niet is kan het simpelweg niet,quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind sommige reacties richting Maroeska wel veel te ver gaan.
Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat ze onterecht als onsympathiek is neergezet. Als je iemand aan de kant drukt om iets eerder in de vriezer of oven te zetten is dat gewoon niet zo'n sociale eigenschap. Ik snap dat je dat liever niet terugziet op tv maar die makers hebben je niet gedwongen.
Yes, maar je moet wel naar je leeftijd op zoiets reageren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gezeik over het gezeik is net zo vervelend en negatief.
De één vindt haar sympathiek en de ander niet. Shit happens.
Om een gemiddeld iq van 100 te halen heb je heel veel mensen nodig die daar ruim onder zitten. Die kijken ook tv.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan niet anders dan concluderen dat bijzonder veel Nederlanders erg onvolwassen zijn.
Je kan ver komen in dit programma als er iemand anders is die net een mindere dag heeft dan jij. En Ahmed was in dat geval die persoon, die bakte nog beroerder.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van alle commotie ben ik nog steeds verbaasd dat ze in het begin met een compleet ingestorte taart, uiteindelijk een soort witte blob, doorging naar de volgende ronde. Dat vond ik raar en eigenlijk onterecht.
hoe had zij de technische opdracht gedaan? En de eerste opdracht? En hoe had de rest het gedaan gedurende de drie opdrachten die afleveringen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van alle commotie ben ik nog steeds verbaasd dat ze in het begin met een compleet ingestorte taart, uiteindelijk een soort witte blob, doorging naar de volgende ronde. Dat vond ik raar en eigenlijk onterecht.
Ik vind het gewoon niet kloppen dat je met dit "spektakelstuk" een ronde verder komt (en ik was niet de enige als ik teruglees in de topicreeks):quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
hoe had zij de technische opdracht gedaan? En de eerste opdracht? En hoe had de rest het gedaan gedurende de drie opdrachten die afleveringen?
Zet ook even een foto neer van alle drie de baksels van Ahmed èn Maroeska, dan kunnen we pas goed vergelijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kloppen dat je met dit "spektakelstuk" een ronde verder komt (en ik was niet de enige als ik teruglees in de topicreeks):
[ afbeelding ]
Ze ging door ondanks dit misbaksel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kloppen dat je met dit "spektakelstuk" een ronde verder komt (en ik was niet de enige als ik teruglees in de topicreeks):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je kan ver komen in dit programma als er iemand anders is die net een mindere dag heeft dan jij. En Ahmed was in dat geval die persoon, die bakte nog beroerder.
Die kon ik niet vinden, deze stond nog in een oud topic. Op de site van HHB kan ik ze ook niet vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:10 schreef Postbus100 het volgende:
Zet ook even een foto neer van alle drie de baksels van Ahmed èn Maroeska, dan kunnen we pas goed vergelijken.
Denk het ook niet. De discussie zou dan eerder moeten gaan over of Ahmed wel of niet terecht in die tent stond, ten opzichte van Elly. En die discussie is ook wel gevoerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, deze stond nog in een oud topic. Op de site van HHB kan ik ze ook niet vinden.
volgens mij is dat goed nederlandsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. De discussie zou dan eerder moeten gaan over of Ahmed wel of niet terecht in die tent stond, ten opzichte van Elly. En die discussie is ook wel gevoerd.
Misschien had Maroeska het wel afgelegd tegenover Elly. (of hoe zeg je dat in goed Nederlands?)
hoe was de smaak? Dat telt ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we niet natuurlijk. Waarom vallen jullie me zo aan op mijn mening? Ik vond het simpelweg een heel rare beslissing toen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
hoe was de smaak? Dat telt ook
Omdat je het een rare beslissing vindquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we niet natuurlijk. Waarom vallen jullie me zo aan op mijn mening? Ik vond het simpelweg een heel rare beslissing toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |