abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184768483
registreer om deze reclame te verbergen
Ik hoop dat Nicole O+ wint. Anna ligt me niet zo.
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
pi_184768522
Ik denk dat we er vooral met elkaar (kijkers) een zeikreeks van hebben gemaakt. Daardoor heeft het seizoen een nare bijsmaak, niet door Maroeska. Mensen zouden zichzelf eens in de spiegel moeten kijken en inderdaad, en een beetje relativeren. We hebben het voor elkaar verpest.
Somebody that I used to know
pi_184768559
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat Nicole O+ wint. Anna ligt me niet zo.
Nicole bakt wel heel creatief :Y) Anna alleen net een tikkeltje beter. En Maroeska, als ze een goede dag heeft, verslaat ze iedereen met haar smaken.

Anna - denker. Bakt op discipline.
Nicole - dromer. Bakt met creativiteit en wat haar leuk lijkt.
Maroeska - doener. Bakt door heel veel te oefenen.
pi_184768566
Ik vind sommige reacties richting Maroeska wel veel te ver gaan.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat ze onterecht als onsympathiek is neergezet. Als je iemand aan de kant drukt om iets eerder in de vriezer of oven te zetten is dat gewoon niet zo'n sociale eigenschap. Ik snap dat je dat liever niet terugziet op tv maar die makers hebben je niet gedwongen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184768612
Maar dat ze al een professional zou zijn is natuurlijk totaal overdreven en is echt een eigen leven gaan leiden, ook hier. Ze kon niks meer goed doen. Snap dat ergens ook wel, het is fijn om een gezamelijke zondebok te hebben in zo'n topic, maar flauw en overdreven werd dat wel elke week.
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 10:31:17 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184768666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:19 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat we er vooral met elkaar (kijkers) een zeikreeks van hebben gemaakt. Daardoor heeft het seizoen een nare bijsmaak, niet door Maroeska. Mensen zouden zichzelf eens in de spiegel moeten kijken en inderdaad, en een beetje relativeren. We hebben het voor elkaar verpest.
Het gezeik over het gezeik is net zo vervelend en negatief.

De één vindt haar sympathiek en de ander niet. Shit happens.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184768798
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar dat hoef je mij niet te vertellen, dat weet ik zelf ook wel :{w ik zeg het puur naar aanleiding van dat artikel. Voor de rest houd ik mij mond wel
pi_184768944
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind sommige reacties richting Maroeska wel veel te ver gaan.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat ze onterecht als onsympathiek is neergezet. Als je iemand aan de kant drukt om iets eerder in de vriezer of oven te zetten is dat gewoon niet zo'n sociale eigenschap. Ik snap dat je dat liever niet terugziet op tv maar die makers hebben je niet gedwongen.
Precies. Met montage kan je wel wat suggestie wekken of iemand iets beter/minder laten overkomen, maar als je niet zo opzichtig voordringt kunnen ze dat in de montage er echt niet meer in krijgen. Er staat me ook iets bij dat ze een medekandidaat weigerde te helpen. Het is een keuze in de montage om dat erin te stoppen, maar als het er niet is kan het simpelweg niet,

Wat betreft het kookboek: dat is volgens mij helemaal niet aan bod geweest in de uitzendingen, dus dat kan je Max ook niet verwijten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184768958
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yes, maar je moet wel naar je leeftijd op zoiets reageren.

Ik kan niet anders dan concluderen dat bijzonder veel Nederlanders erg onvolwassen zijn.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 10:56:44 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184769086
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik kan niet anders dan concluderen dat bijzonder veel Nederlanders erg onvolwassen zijn.
Om een gemiddeld iq van 100 te halen heb je heel veel mensen nodig die daar ruim onder zitten. Die kijken ook tv.

Ik blijf het een dikke faal van Max vinden dat ze deze professional toe hebben gelaten. Het levert ze wel veel publiciteit op, dus daar zullen ze lak aan hebben. Dat ze bij veel mensen in de irritatiezone zit, ligt aan Maroeska zelf. Ze verandert haar verhaal ook continu en probeert zichzelf met dit soort artikelen heilig te maken. "ik help daklozen."

Het programma is nou eenmaal ook een programma over mensen. Als je daar niet mee om kunt gaan, moet je niet meedoen. Er is een reden dat ik nog nooit op tv ben geweest. Zo moeilijk is het niet.
Naïef dus. En onsympathiek. En jokkebrok.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 11:24:52 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_184769607
Afgezien van alle commotie ben ik nog steeds verbaasd dat ze in het begin met een compleet ingestorte taart, uiteindelijk een soort witte blob, doorging naar de volgende ronde. Dat vond ik raar en eigenlijk onterecht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_184769788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van alle commotie ben ik nog steeds verbaasd dat ze in het begin met een compleet ingestorte taart, uiteindelijk een soort witte blob, doorging naar de volgende ronde. Dat vond ik raar en eigenlijk onterecht.
Je kan ver komen in dit programma als er iemand anders is die net een mindere dag heeft dan jij. En Ahmed was in dat geval die persoon, die bakte nog beroerder.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:38:53 #288
238913 dividivi
caesalpinia coriaria
pi_184769875
Ik denk dat door alle commotie rond Maroeska, mensen wel twee keer nadenken om zich op te geven voor volgend seizoen.
De kwaliteit van de bakkers zal daardoor nog verder omlaag gaan, vrees ik.
pi_184770027
Viesmad, die heeft dus niet gewonnen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184770092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:24 schreef Rewimo het volgende:
hoe had zij de technische opdracht gedaan? En de eerste opdracht? En hoe had de rest het gedaan gedurende de drie opdrachten die afleveringen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 12:07:52 #291
13151 crew  Rewimo
pi_184770338
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

hoe had zij de technische opdracht gedaan? En de eerste opdracht? En hoe had de rest het gedaan gedurende de drie opdrachten die afleveringen?
Ik vind het gewoon niet kloppen dat je met dit "spektakelstuk" een ronde verder komt (en ik was niet de enige als ik teruglees in de topicreeks):

Ex9Sm5B.png
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
pi_184770381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet kloppen dat je met dit "spektakelstuk" een ronde verder komt (en ik was niet de enige als ik teruglees in de topicreeks):

[ afbeelding ]
Zet ook even een foto neer van alle drie de baksels van Ahmed èn Maroeska, dan kunnen we pas goed vergelijken.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:11:56 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184770416
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ze ging door ondanks dit misbaksel.

Postbus zegt het toch heel duidelijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je kan ver komen in dit programma als er iemand anders is die net een mindere dag heeft dan jij. En Ahmed was in dat geval die persoon, die bakte nog beroerder.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 12:13:54 #294
13151 crew  Rewimo
pi_184770470
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:10 schreef Postbus100 het volgende:

Zet ook even een foto neer van alle drie de baksels van Ahmed èn Maroeska, dan kunnen we pas goed vergelijken.
Die kon ik niet vinden, deze stond nog in een oud topic. Op de site van HHB kan ik ze ook niet vinden.
pi_184770515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die kon ik niet vinden, deze stond nog in een oud topic. Op de site van HHB kan ik ze ook niet vinden.
Denk het ook niet. De discussie zou dan eerder moeten gaan over of Ahmed wel of niet terecht in die tent stond, ten opzichte van Elly. En die discussie is ook wel gevoerd.

Misschien had Maroeska het wel afgelegd tegenover Elly. (of hoe zeg je dat in goed Nederlands? :?)
pi_184770561
Die kerstboom van Anna toen was ook ondermaats.
Je krijgt van mij acht punten en drie strepen
pi_184770574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Denk het ook niet. De discussie zou dan eerder moeten gaan over of Ahmed wel of niet terecht in die tent stond, ten opzichte van Elly. En die discussie is ook wel gevoerd.

Misschien had Maroeska het wel afgelegd tegenover Elly. (of hoe zeg je dat in goed Nederlands? :?)
volgens mij is dat goed nederlands :@
pi_184770580
quote:

[..]

[ afbeelding ]
hoe was de smaak? Dat telt ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 12:25:01 #299
13151 crew  Rewimo
pi_184770643
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

hoe was de smaak? Dat telt ook
Dat weten we niet natuurlijk. Waarom vallen jullie me zo aan op mijn mening? Ik vond het simpelweg een heel rare beslissing toen.
pi_184770671
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat weten we niet natuurlijk. Waarom vallen jullie me zo aan op mijn mening? Ik vond het simpelweg een heel rare beslissing toen.
Omdat je het een rare beslissing vind :+ En wij zijn het niet met je onderbouwing eens. Niemand betwist dat het een lelijke taart was en spektakelstuk-onwaardig, maar wel dat ze er daarom uit had moeten gaan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')