Heh gatver.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:19 schreef silliegirl het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)unnel-julen-is-klaar
En dan nu, in het meest gunstige geval nóg 24 uur. Arme ouders...
Inderdaad, 30 meter tunnel van 30cm breed, dat is niet echt veel m3 - dat is met een paar uur al op.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:11 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Wij hier zijn in de veronderstelling dat die zuurstofbubbel dan zo langzamerhand wel opgeraakt moet zijn. En het lekken van lucht, althans in voldoende mate, is ergens gewoon speculeren tegen beter weten in. Maar hoop doet leven, zélfs als het vrijwel zeker is dat de dood al ingetreden moet zijn na ruim acht dagen vastzitten.
Ja, en als er dan om je heen helemaal niks is en alleen een gat in de vloer, dan zal dat natuurlijk zelfs dan niet in je opkomen.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:24 schreef woxxel het volgende:
Als die vader niet toevallig die kant op keek toen ie er in zat was ie gewoon van de aardbodem verdwenen en niemand die hem ooit zou vinden.
Daar heb je het niet over, je springt wel van de hak op de tak woksel.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:26 schreef woxxel het volgende:
Nee zelfs de experts geloven het pas na t bewijs van dna dat ie daar in zou kunnen zitten
Daar heb ik het wel overquote:Op maandag 21 januari 2019 22:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar heb je het niet over, je springt wel van de hak op de tak woksel.
Jij zegt dat de vader niet zou weten dat z'n kind in de put was gevallen als hij het niet had gezien. Ik betwist dat, een vader snapt ook wel dat een kind niet verdampt.quote:
Het ziet er absoluut niet uit als een plek waar je rondloopt om eerlijk te zijn. Als je bij iemand langs komt in Spanje ga je niet zomaar even door de campo van een berg lopen.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
Het enge aan dit is dat je zoiets echt helemaal niet ziet aankomen. Bij het strand let je heel erg op, en tijdens het zwemmen, een drukke plek en langs het verkeer. Maar dit... tijdens een gezellige familiebijeenkomst waar kinderen juist lekker rond moeten kunnen rennen (en je natuurlijk wel op ze let).
Wellicht dat je er meer rekening mee houdt als je weet dat in je land putten worden gegraven, maar ik als toerist zou me van geen kwaad bewust zijn en mijn kind gewoon vrolijk rond laten dartelen.
Ook al hield je hem wel in het oog, het was dan alsnog gebeurd. Die put had potdicht moeten zitten. Het is te ziek dat die dingen gewoon open of niet voldoende af worden gesloten. Je kunt je been erin breken en ook dieren vallen erin.
Ja die dingen zitten wel op meer plekken natuurlijk. Daarnaast werd het geschreeuw door wandelaars gehoord die daar liepen en hebben die de hulpdiensten gebeld.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Het ziet er absoluut niet uit als een plek waar je rondloopt om eerlijk te zijn. Als je bij iemand langs komt in Spanje ga je niet zomaar even door de campo van een berg lopen.
Ik woon hier al 10 jaar, in de campo zelfs, en ik heb er nog nooit eentje gezien om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die dingen zitten wel op meer plekken natuurlijk. Daarnaast werd het geschreeuw door wandelaars gehoord die daar liepen en hebben die de hulpdiensten gebeld.
Dat jij iets niet ziet zegt natuurlijk niet dat het er niet is he? Dat jij ergens niet wandelt, zegt niet dat anderen dat ook niet doen he?quote:Op maandag 21 januari 2019 22:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon hier al 10 jaar, in de campo zelfs, en ik heb er nog nooit eentje gezien om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jij iets niet ziet zegt natuurlijk niet dat het er niet is he? Dat jij ergens niet wandelt, zegt niet dat anderen dat ook niet doen he?
Jezelf wellicht een keer buiten je eigen referentiekader verplaatsen kan ophelderend zijn.
Denk dat hij vooral wil zeggen dat er echt niet veel van die putten zijn, als ervaringsdeskundige. Anders zouden we dit soort verhalen ook al wel meer horen langskomen natuurlijk. Het is niet omdat 1 van de 50 miljoen Spanjaarden midden in deze hetze nog zo een put ziet, dat het er vol van zit daar natuurlijk (ook niet dat er maar 2 putten zijn he, zeg ik ook niet).quote:Op maandag 21 januari 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jij iets niet ziet zegt natuurlijk niet dat het er niet is he? Dat jij ergens niet wandelt, zegt niet dat anderen dat ook niet doen he?
Jezelf wellicht een keer buiten je eigen referentiekader verplaatsen kan ophelderend zijn.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 22:45 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral wil zeggen dat er echt niet veel van die putten zijn, als ervaringsdeskundige. Anders zouden we dit soort verhalen ook al wel meer horen langskomen natuurlijk. Het is niet omdat 1 van de 50 miljoen Spanjaarden midden in deze hetze nog zo een put ziet, dat het er vol van zit daar natuurlijk (ook niet dat er maar 2 putten zijn he, zeg ik ook niet).
Naja, 1 put is voldoende. Er is niet voor niets regelgeving over het degelijk afsluiten van die dingen, en als je dat verzaakt ben je gewoon echt een luie zakkenwasser en dit geval verantwoordelijk voor de verdwijning van een kind en miljoenen aan geld voor de gevolgen daarvan.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:45 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral wil zeggen dat er echt niet veel van die putten zijn, als ervaringsdeskundige. Anders zouden we dit soort verhalen ook al wel meer horen langskomen natuurlijk. Het is niet omdat 1 van de 50 miljoen Spanjaarden midden in deze hetze nog zo een put ziet, dat het er vol van zit daar natuurlijk (ook niet dat er maar 2 putten zijn he, zeg ik ook niet).
Niet eentje die gebruikt wordt in ieder geval.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:48 schreef woxxel het volgende:
T zou maar zo kunnen dat er een vermist kind wat nooit meer gevonden is in zon put ergens zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |