Bij winters weer, tenminste dat begreep ik van mijn vriendquote:Op maandag 21 januari 2019 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je eigenlijk de hele winter in duitsland verplicht met winterbanden rijden?
Ja, dat dacht ik ook te begrijpen maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij winters weer, tenminste dat begreep ik van mijn vriend
nee, er staat geen vaste periode voor.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je eigenlijk de hele winter in duitsland verplicht met winterbanden rijden?
Dacht eerst van december tot maartquote:Op maandag 21 januari 2019 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, er staat geen vaste periode voor.
Ah beter. Ik mijdde juist daarom altijd Duitsland in de wintermaandenquote:Op maandag 21 januari 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, andere landen hebben dat wel, maar duitsland zegt alleen "bij winterse omstandigheden"
Geen probleem mee, want ik doe dan 30 graden en op intensief.. dus dan lost het wel goed op, maar een expres wasje van 30 graden zou ik niet met pods doenquote:Op maandag 21 januari 2019 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het begin had ik pods waarvan het omhulsel schijnbaar niet helemaal oploste bij 30 graden waardoor stukjes omhulsel aan de kleding plakje als het uit de was kwam. dat was niet echt handig.
sindsdien niet meer gebruikt bij 30 graden
Stel je voor dat Duitsland jou mijdtquote:Op maandag 21 januari 2019 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah beter. Ik mijdde juist daarom altijd Duitsland in de wintermaanden
Ehhmmmmmmquote:Op maandag 21 januari 2019 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat Duitsland jou mijdt
quote:
NOU DANKJEWEL HE! ik hou van duitslandquote:Op maandag 21 januari 2019 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja sorry sloeg nergens op, maar toch
Ich lieeebeeee Deutschlanddddddquote:Op maandag 21 januari 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NOU DANKJEWEL HE! ik hou van duitsland
meest veelzijdige stukje vleesquote:Op maandag 21 januari 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ich lieeebeeee Deutschlandddddd
hoe is het met Kip ?
Ik vind rundvlees lekkerderquote:
dat magquote:Op maandag 21 januari 2019 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind rundvlees lekkerder
Dank jequote:
Ja, wel mooi landquote:Op maandag 21 januari 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ich lieeebeeee Deutschlandddddd
hoe is het met Kip ?
Schnitzellandquote:Op maandag 21 januari 2019 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel mooi land
Met Kip gaat het goed. Alleen hij is wat narcistisch omdat hij loopt te fappen terwijl die in zijn spiegeltje kijkt :s
Zo ziet dat er uitquote:
ik ga hier niet op klikken, er kunnen mensen op mijn scherm mee kijkenquote:
Ik had al een plaatje in mijn hoofd hoe dat eruit zag, maar dank jequote:
HALLO COLLEGA'S VAN GIANNI, HIJ IS WEER NIETS AAN HET DOENquote:Op maandag 21 januari 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
er kunnen mensen op mijn scherm mee kijken
Een random collega van G:quote:Op maandag 21 januari 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hier niet op klikken, er kunnen mensen op mijn scherm mee kijken
Heerlijk net gewassen mutsen en sjaals enzo die dik naar wasverzachter ruikenquote:Op maandag 21 januari 2019 13:41 schreef Rozevla het volgende:
Mijn mutsje ruikt naar wasverzachter
Hihihi
doequote:Op maandag 21 januari 2019 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn bureau kraakt, zal ik het uit het raam gooien ?
ik denk dat het dan nog harder zal kraken..quote:Op maandag 21 januari 2019 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn bureau kraakt, zal ik het uit het raam gooien ?
quote:
quote:
Dan gooi ik mezelf erachter aan..quote:Op maandag 21 januari 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat het dan nog harder zal kraken..
van een oud vrouwtje geweest..quote:Op maandag 21 januari 2019 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan gooi ik mezelf erachter aan..
Wie wil mijn auto erven ?
HEEquote:
Ja, oke.. check.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje die net boven het stuur uit komt
ik spring mee, romantischquote:Op maandag 21 januari 2019 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan gooi ik mezelf erachter aan..
Wie wil mijn auto erven ?
quote:
quote:
Ook niet als er eyeliner inbegrepen is ?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar hoef geen cinquecento met oogwimpers en lippenstift.
Denk dat zelfs hij er wel een beetje op die act is uitgekekenquote:Op maandag 21 januari 2019 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik noel was zou ik nu tardis belachelijk maken en uitlachen om zijn depressie.
Daar valt nog over te praten...quote:Op maandag 21 januari 2019 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet als er eyeliner inbegrepen is ?
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat zelfs hij er wel een beetje op die act is uitgekeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |