Omdat we elkaar al een aantal jaar treffen op dit forum ( en ons niet jaren met postaantallen hebben beziggehoudenquote:Op maandag 21 januari 2019 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom weten jullie verjaardagen van elkaar
OKquote:Op maandag 21 januari 2019 06:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat we elkaar al een aantal jaar treffen op dit forum ( en ons niet jaren met postaantallen hebben beziggehouden)
Ik maakte een flauw grapje, sorryquote:
Later, op de vroege ochtend graag stiltequote:Op maandag 21 januari 2019 06:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Luister en huiver, zo een vette klank, en voor mij helaas onbetaalbaar
Die dingen brengen nu meer geld op dan toen ze ooit op de markt kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Later, op de vroege ochtend graag stilte
Als taart zal hij dan ook goed smakenquote:Op maandag 21 januari 2019 07:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen brengen nu meer geld op dan toen ze ooit op de markt kwamen.
Dit is een zogenaamd pareltje.
Voor sommige dingen heb je gewoon een prima ingebouwde klok.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:21 schreef Voxs het volgende:
Weet je wat gek is? Ik werd precies om 3.13 wakker en daarna werd ik om 5.30 wakker.
Het maansen zou om 3.13 beginnen![]()
Geen wekker nodig gehad!
Getraind ook wel door nooit een horloge te hebben gedragenquote:Op maandag 21 januari 2019 07:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor sommige dingen heb je gewoon een prima ingebouwde klok.
Die heb ik niet in huis joh.quote:
okquote:Op maandag 21 januari 2019 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis joh.
Dan zal ik straks de deur uit moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 21 januari 2019 09:23 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog even verder geen tijd, maar goedemorgen!Wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was sowieso mooi te zien he?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Lekker uitzieken en gauw beter wordenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:47 schreef Muck het volgende:
Ah...
De bedrijfsarts vindt me niet verkouden. Ik heb griep.
'normaal zeg ik dit andersom, mevrouw B'![]()
Ik was er voor iets heel anders trouwens, maar volgens haar was ik er nu toch
sjonge jongequote:Op maandag 21 januari 2019 09:47 schreef Muck het volgende:
Ah...
Feel better soon!quote:Op maandag 21 januari 2019 09:47 schreef Muck het volgende:
Ah...
Het was heel mooi te zien.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat mooi!Het was sowieso mooi te zien he?
You Scored 57%You answered 4 out of 7 questions correct!quote:Op maandag 21 januari 2019 16:09 schreef Karzai het volgende:
Oke een maan quizje
https://www.space.com/38951-supermoon-quiz.html
You Scored 86%You answered 6 out of 7 questions correct!quote:Op maandag 21 januari 2019 16:09 schreef Karzai het volgende:
Oke een maan quizje
https://www.space.com/38951-supermoon-quiz.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |