shel neemt het niet zo nauw met de gevoelens van een ander,ze huppelt van de ene vent naar de ander.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Shel had het al van Chris gehoord, ja het zal ook eens niet
Shel gaat er rekening mee houden maar ze ziet in Jens wel een goed maatje
Die ene, maar al die one-night-stands aan de Costas had ie geen problemen mee ...quote:Op zondag 20 januari 2019 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Ger is wat gevoeliger voor een nasleep van een relatie dan de meeste daar
Al zijn exen blijven altijd een speciaal plekje in zijn hart houden
Tim was laatst ook 90 euro B&B geld kwijt,was uit zijn zak gevallen.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ach die pinpas zat ook gewoon in zijn binnenzak. Tig keer overheen gekeken. Nu moet de hele yurt leeg.
Lijkt me sterk. Als het dan gedaan wordt zorg in ieder geval dat hij erbij staat dan.quote:
Ze zoeken toch geen spijkerbroek maar die ¤750, ik hoorde Tim net de hele tijd zeggen dat zijn broek opgevouwen gevonden was maar dat alles eruit was gehaald, bedoel je die broek nietquote:Op zondag 20 januari 2019 17:11 schreef Yaksa het volgende:
Die spijkerbroek van Timo die ze aan het zoeken zijn zag ik eergisteren ergens bij de wasmachine hangen.
Dus Tim is gewoon de dief van het geld en anderen beschuldigen. Enquote:Op zondag 20 januari 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
Jessie heeft het gevonden. Het is nog maar 650 van over. Tim heeft er een ansles van betaald
Tsja,hij is er even stil van.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
Zo Tim. Daar sta je dan met je beschuldigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |