wie zou een ontbijt van die twee viezerds willen, die douchen nooitquote:Op zondag 20 januari 2019 11:56 schreef sjampoeh het volgende:
tim wil een bezorgservice beginnen. twas eigenlijk lotus haar idee
kangoo jumpenquote:Op zondag 20 januari 2019 11:59 schreef snetje het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal weer wat mogen kiezen om iets leuks te doen ...nu is Franny aan de beurt ...ze gaan kangoo jumpen...Franny moet nog wel even kijken wanneer ze kan gaan douchen..
Lotus douche echt wel hoorquote:Op zondag 20 januari 2019 11:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
wie zou een ontbijt van die twee viezerds willen, die douchen nooit
quote:
oh wat grappigquote:
handig als je bier wilt halen op een festivalquote:
Niet overdrijven. Hij complimenteert haar dat ze meer kan dan ze denkt en probeert haar over te halen om het toch te proberenquote:Op zondag 20 januari 2019 12:12 schreef sjampoeh het volgende:
fran wil niet meer in de bediening en ook geen rondemiss meer zijn
jess weer over de zeik
Ik word een beetje moe van al die dingen die ze mogen doen iedere dag wel 1 of 2 dingenquote:
Uhhhhh maar Timo ging uit de finance en hij bepaalt dat evenquote:Op zondag 20 januari 2019 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt echt helemaal niets meer met dat melkmuiltje ......![]()
[ afbeelding ]
Jens is uit de finance gezet - 19 januari 2019.
x70z0jw
hij dramtquote:Op zondag 20 januari 2019 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hij complimenteert haar dat ze meer kan dan ze denkt en probeert haar over te halen om het toch te proberen
tsja, op bed liggende mensen was maar voor 6 maanden tvquote:Op zondag 20 januari 2019 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die dingen die ze mogen doen iedere dag wel 1 of 2 dingen
Deze keer heb jij gelijk. Hij probeerde haar over te halen. Op een, voor hem, nette manier.quote:
ik zei ook niet dat ik t niet begreepquote:Op zondag 20 januari 2019 12:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Deze keer heb jij gelijk. Hij probeerde haar over te halen. Op een, voor hem, nette manier.
Ik zou zelf best ongeduldig worden bij iemand die de plannen ineens omver gooit, door "onzekerheid".
Die piemel valt nietquote:Op zondag 20 januari 2019 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik t niet begreep![]()
neuken on cam is geen probleem, maar drankjes rondbrengen is enger
Beetje veel bekakt praat hij vind ikquote:Op zondag 20 januari 2019 12:23 schreef sjampoeh het volgende:
die stem van jens.. hij praat lachend ofzo
Die griet spoort ook niet. Vandaar dat ik Jessie wel begrijp, in deze.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik t niet begreep![]()
neuken on cam is geen probleem, maar drankjes rondbrengen is enger
de hardste graaiers roepen het hardst dat ze eerlijk zijn, en er eerlijk verdeeld moet worden,quote:
his chris merelquote:Op zondag 20 januari 2019 12:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
ik ook!
Dat zijn al 2 publieksstemmen
dit kapsel staat haar nietquote:
Merel voegt ook totaal niets toe. Loopt rond als de diva die ze denkt te zijn en voor de rest is ze nergens goed voor.quote:
een dikke stokerquote:Op zondag 20 januari 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel voegt ook totaal niets toe. Loopt rond als de diva die ze denkt te zijn en voor de rest is ze nergens goed voor.
die is alleen maar goed om hem erin te douwenquote:Op zondag 20 januari 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
jes: god op frann kun je ook niet bouwen
vriezer staat toch rechts naast de koelkast?quote:Op zondag 20 januari 2019 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil een vriezer
jes:is geen geld voor
goh
een vrieskist waar een lijk in pastquote:Op zondag 20 januari 2019 12:46 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
vriezer staat toch rechts naast de koelkast?
DriesGODquote:Op zondag 20 januari 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
Dries moet betaald worden
Dries, als in Dries roelvink ?
Samen lunchen, dieren, niet alles is Vegan, uhhh vast meer......quote:Op zondag 20 januari 2019 12:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Te weinig aandacht van Shelly?
jaquote:Op zondag 20 januari 2019 12:49 schreef mazaru het volgende:
Merel wil de vriezer ook voor henzelf gebruiken. Jessie vind dat er gewoon een flinke voorraad moet worden gemaakt voor de evenementen.
Merel vind nog steeds dat ze ook spullen van zichzelf erin gaan leggen.
Slim Merel, dan heeft dat slot ook geen nut meer en kun je lekker door eten.
Sinds Maaik, Hissie, Chrissie en Merel in de finance staan ze ook in de minquote:Op zondag 20 januari 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar een Merel in huis hebben. Dan zit je binnen een week tot over je oren in de schulden.
quote:Op zondag 20 januari 2019 12:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sinds Maaik, Hissie, Chrissie en Merel staan ze ook in de min
quote:Op zondag 20 januari 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar een Merel in huis hebben. Dan zit je binnen een week tot over je oren in de schulden.
Echt he! Wat een figurenquote:Op zondag 20 januari 2019 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden toch alles op papier kunnen hebben man man man
Dat zei Merel al een aantal keer.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden toch alles op papier kunnen hebben man man man
ja hahaha,quote:
bliep, is datquote:Op zondag 20 januari 2019 12:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die jongen is er ook nog
[ afbeelding ]
wat een gedoe ook om adje knock out te zien gaan.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
zal blij zijn alst volgende week maandag is met dat gezeik en gelul over t boksgala
Hele kleine aanpassing, tis bijna niks, maar toch .... feiten moet je nooit als veronderstellingen brengen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Goed dat Jessie er niet bij zit. Die had vast de schuld aan de 14 anderen gegeven en had zelf nergens schuld aan.
Dat komt nog wel. Hij roert zijn staart nog niet op volle kracht, anders is er geen ruk aan.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Goed dat Jessie er niet bij zit. Die had vast de schuld aan de 14 anderen gegeven en had zelf nergens schuld aan.
Sjef G&Gquote:Op zondag 20 januari 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is al tig keer met zijn handen in zijn zakken voorbij gelopen, maar een rol meenemen ho maar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Sjef G&G
Gebakken lucht & Grootspraak
Weet je wat ik me dan nu afvraag? Waarom nu pas janken? Het is nooit goed bijgehouden door anderen en nu wel. En dat is natuurlijk niet in haar voordeel.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
Klotus janken dat ze zo weinig geld uitgeeft. Tuurlijk joh. Die boomhut gaat niets kosten, die dieren en die hokken hebben en gaan niets kosten, die nieuwe kleding pluk je uit de bomen, de hele dag gaat die mik op en neer met voer, kost allemaal niets.
aannames. De boomhut moet nog gebouwd worden, hokken kwamen met de dieren binnen, heeft Lotus geen geld gekost. Nieuwe kleding zie ik Lotus niet om zeuren en een boterham met pindakaas is de duurte niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
Klotus janken dat ze zo weinig geld uitgeeft. Tuurlijk joh. Die boomhut gaat niets kosten, die dieren en die hokken hebben en gaan niets kosten, die nieuwe kleding pluk je uit de bomen, de hele dag gaat die mik op en neer met voer, kost allemaal niets.
het is vooral lotus die zo loopt te zeiken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:08 schreef mazaru het volgende:
Zo te horen gaan ze allemaal het fooiengeld in eigen zak stoppen. Zootje egoïsten. Ze zouden ook gewoon alle fooi bij elkaar kunnen doen en het met 15 delen. Daar denkt natuurlijk niemand aan omdat ze weten dat ze geen van allen te vertrouwen zijn.
tuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2019 13:10 schreef krabje het volgende:
[..]
het is vooral lotus die zo loopt te zeiken.
Het zwarte geld raakt waarschijnlijk op en nu Jessie alles in de gaten houdt kunnen zij en mike niet meer creatief boekhoudenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:09 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Weet je wat ik me dan nu afvraag? Waarom nu pas janken? Het is nooit goed bijgehouden door anderen en nu wel. En dat is natuurlijk niet in haar voordeel.
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:10 schreef krabje het volgende:
[..]
Ze wilde toch ook als de financiën op orde zijn deze overnemen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook,laf wijf is het ook.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze wilde toch ook als de financiën op orde zijn deze overnemen.
ze deed alsof het een grapje was, maar dat was echt geen grapje.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:12 schreef krabje het volgende:
[..]
maar die zei tegen jessie dat het van haar een grapje is.
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik geef haar een week en dan is ze het alweer zatquote:Op zondag 20 januari 2019 13:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
dat kanquote:Op zondag 20 januari 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze deed alsof het een grapje was, maar dat was echt geen grapje.
Die twee doen er op een ziekelijke manier alles aan om Jessie onderuit te halen. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze zichzelf enorm voor lul zettenquote:
dat zien de kijkers welquote:Op zondag 20 januari 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee doen er op een ziekelijke manier alles aan om Jessie onderuit te halen. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze zichzelf enorm voor lul zetten
Precies. Is ook wel aan de stand van favoriete inwoner van de week te zienquote:Op zondag 20 januari 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee doen er op een ziekelijke manier alles aan om Jessie onderuit te halen. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze zichzelf enorm voor lul zetten
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:22 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies. Is ook wel aan de stand van favoriete inwoner van de week te zien
Ligt eraan hoe groot die ring isquote:Op zondag 20 januari 2019 13:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik vind Merel wel een goede ronde miss
Bij het sumoworstelenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
in een panter pakje raohquote:Op zondag 20 januari 2019 13:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Daar moeten ze eens wat aan doen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Eerst even alle camera´s bekijken of ze wel gevolgd wordt
[ afbeelding ]
ja en niemand snapt het ook,en maar kwaad worden op jessie,stel dombo'squote:Op zondag 20 januari 2019 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben 2500 euro en moeten er straks zo'n 8000 betalen.
Christel was gisteren wel goed bezig tegen Mike. Ze zei dat hij er maar eens over na moest denken waarom Jessie erin was gezet en waarom er een Jens binnen is gekomen in plaats van constant maar Jessie tegen te werken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:34 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en niemand snapt het ook,en maar kwaad worden op jessie,stel dombo's
Nee en die bult is ook niet grappigquote:Op zondag 20 januari 2019 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Is er iemand die His, Chris en Merel grappig vindt zoals ze aziatische mensen belachelijk maken?
promotie voor de markt van komend weekendquote:Op zondag 20 januari 2019 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Is er iemand die His, Chris en Merel grappig vindt zoals ze aziatische mensen belachelijk maken?
dat doet Frutsel iedere dag , maar nee kan er niet om lachenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
en terecht, jessie houd mensen van het werk met zijn oeverloze gelul.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
Mike weer stoken over Jessie. Die is al bezig om de finance af te pakken zodra het op orde is.
Mike zegt dat als hij voor de groep gaat staan en dan gebeurt er ook wat hij zegt. En dan gaan ze morgen even kistjes maken zodat ze 2500 verdienen... hopla... maar ja...
We zullen t zien toch? Ik hoor ook niets meer over zijn petjes.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
Mike weer stoken over Jessie. Die is al bezig om de finance af te pakken zodra het op orde is.
Mike zegt dat als hij voor de groep gaat staan en dan gebeurt er ook wat hij zegt. En dan gaan ze morgen even kistjes maken zodat ze 2500 verdienen... hopla... maar ja...
Gisteren gilde hij dat liepen als een speerquote:Op zondag 20 januari 2019 13:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
We zullen t zien toch? Ik hoor ook niets meer over zijn petjes.
was niet het idee van mike, die petjes,quote:Op zondag 20 januari 2019 13:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
We zullen t zien toch? Ik hoor ook niets meer over zijn petjes.
Hij zit nu toch!quote:Op zondag 20 januari 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
Mike: (zittend op een bankje) Kijk nou naar die twee daar. Allebei een schop in hen handen en wat doen ze? Niets! Dat kan toch niet?
omdat dit wel zijn idee wasquote:Op zondag 20 januari 2019 13:45 schreef Verida het volgende:
[..]
was niet het idee van mike, die petjes,
Dus waarom zou hij er dan nog verder mee bezig zijn ?
Het enige wat Jessie doet is mensen terecht wijzen, het grote IK gehalte van hem zelf naar boven halen, stoken, zeiken en klagenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:42 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
en terecht, jessie houd mensen van het werk met zijn oeverloze gelul.
tim en mike lopen met de isolatie net. jessie neemt niets mee.
erik en mike lopen met de zware balken. jessie helpt niet mee.
adriaan staat te scheppen. jessie komt er bij praten en schept ok 3 minuten.
nee, mike had een petje op. Jessie eiste dat er tekst op kwam, Mike heeft er braaf tekst op gezet...quote:
Mike had een blanco petje op. Jessie wou dat die bedrukt werd voor promotie. Mike weigerde en naderhand had hij ineens het briljante idee om 'knaken te verdienen' en zette erop 'daaag Jessie' en " #Mike nr 1"quote:Op zondag 20 januari 2019 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, mike had een petje op. Jessie eiste dat er tekst op kwam, Mike heeft er braaf tekst op gezet...
Het was niet zijn idee om een "pettenlijn" te beginnen
Klopt.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Jessie en Mike zijn allebei haantjes, dus dat botst.
Dus Mike jat ideeën van een ander.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike had een blanco petje op. Jessie wou dat die bedrukt werd voor promotie. Mike weigerde en naderhand had hij ineens het briljante idee om 'knaken te verdienen' en zette erop 'daaag Jessie' en " #Mike nr 1"
Jessie is niet voor niets teruggeplaatst in Utopia. Die kwam met een opdracht. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik zie Mike echt met zijn handen werken en Jessie alleen maar kwekken, met een boekje rondlopen
Dat is waar hij het best in is. Andermans ideeën stelen en zelf de eer opstrijken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Mike jat ideeën van een ander.
Volgens mij is t zo niet gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:48 schreef Aggie46 het volgende:
Ze zouden (moeten) de silo gaan isoleren, tis daar berekoud en singels op een dak van 1 van de huisjes leggen. A3 en Brandon en Mike stonden klaar om dat te doen.
Jessie kwam en A3 moest Jessie gaan helpen met scheppen.
Mike hield er toen ook mee op.
Mike heeft ergens wel gelijk.
Nee, helaas niet. Daar moeten ze eens wat op verzinnenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sinds Jessie er is staat alles stil.
(Alleen die waffel van Jessie jammer genoeg niet)
Jazeker, Stook de boel maar even goed op, dat is goed voor de kijkcijfers en maak je verder geen zorgen want je hebt een beschermde status. Zo moeilijk is het nu ook allemaal weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jessie is niet voor niets teruggeplaatst in Utopia. Die kwam met een opdracht. Ben ik van overtuigd.
precies Febo-sciencequote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, Stook de boel maar even goed op, dat is goed voor de kijkcijfers en maak je verder geen zorgen want je hebt een beschermde status. Zo moeilijk is het nu ook allemaal weer niet.
Ja z'n reet achter het Centraal Station maar dat was voor Utopiaquote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie tegen Jens: Ik heb al beestachtig veel verkocht
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja z'n reet achter het Centraal Station maar dat was voor Utopia
Ja hoor, en hij voert zijn opdracht prima uit. Hij irriteert mensen. Ook op de COS ergeren sommigen zich kapot aan hem en dat loont voor de kijkcjfers.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, Stook de boel maar even goed op, dat is goed voor de kijkcijfers en maak je verder geen zorgen want je hebt een beschermde status. Zo moeilijk is het nu ook allemaal weer niet.
Nee dat is niet waarquote:Op zondag 20 januari 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Mike jat ideeën van een ander.
ehm laat me radenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Och darten, waar heb ik dat meer gezien?
[..]
Colinda! De hond van Wilcoquote:Op zondag 20 januari 2019 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Och darten, waar heb ik dat meer gezien?
Denk je, denk dat er meer afhaken dan kijkenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, en hij voert zijn opdracht prima uit. Hij irriteert mensen. Ook op de COS ergeren sommigen zich kapot aan hem en dat loont voor de kijkcjfers.
quote:Op zondag 20 januari 2019 12:59 schreef mazaru het volgende:
Goed dat Jessie er niet bij zit. Die had vast overal de schuld van gekregen van mike en klotus
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En laten we de schare aanbidders, die zo nu en dan van adoratie zowat in katzwijm vallen vooral niet vergetenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, en hij voert zijn opdracht prima uit. Hij irriteert mensen. Ook op de COS ergeren sommigen zich kapot aan hem en dat loont voor de kijkcjfers.
Toch moet je als mens verrot in elkaar zitten wanneer je zo'n rol wil spelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, want Jessie vond het niet goed dat Mike een petje droeg wat door de BV betaald is (theorie).quote:Op zondag 20 januari 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar
Jessie bleef maar zeiken om dat petje en dat er niets op staat
Om van het gezeik af te zijn heeft hij er voor de gein iets op laten plotteren
Waarom moet Mike dan stoppen. Hij kan toch met Brandon en Tim verder gaan?quote:Op zondag 20 januari 2019 13:48 schreef Aggie46 het volgende:
Ze zouden (moeten) de silo gaan isoleren, tis daar berekoud en singels op een dak van 1 van de huisjes leggen. A3 en Brandon en Mike stonden klaar om dat te doen.
Jessie kwam en A3 moest Jessie gaan helpen met scheppen.
Mike hield er toen ook mee op.
Mike heeft ergens wel gelijk.
Zou je denken idd.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet Mike dan stoppen. Hij kan toch met Brandon en Tim verder gaan?
Ik geloof niet dat het iets metquote:Op zondag 20 januari 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, want Jessie vond het niet goed dat Mike een petje droeg wat door de BV betaald is (theorie).
Daar begon het gezeik mee. Hij wilde Mike pakken.
Of hij is écht zo of hij krijgt veel geld voor zijn acteerwerkquote:Op zondag 20 januari 2019 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch moet je als mens verrot in elkaar zitten wanneer je zo'n rol wil spelen.
Sterker nog. Als je Mike hoort dan doet hij alles al 7 maanden in zijn eentje dus geen enkele reden om dat te veranderen.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is toch niet gestopt, zucht.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Die houden hem tegen wil en dank aan de bak.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En laten we de schare aanbidders, die zo nu en dan van adoratie zowat in katzwijm vallen vooral niet vergeten
Misschien moet je ook gewoon een keer kijken ......quote:Op zondag 20 januari 2019 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageer op een post waarin staat dat Mike meteen stopte.
Beide.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of hij is écht zo of hij krijgt veel geld voor zijn acteerwerk
Nope. Tis Mikequote:Op zondag 20 januari 2019 14:08 schreef okklaarpasta het volgende:
aha ok dus jessie aan het werk met erik
Dat argument heeft hij aangegrepen. Dat doet hij altijd. Hij wilde zeiken om te zeiken, om een punt te maken. Hij had dan gewoon moeten zeggen, Mike je hebt een petje gepikt. Dan was het een hele andere discussie geworden. Er waren geen afspraken over gemaakt, dus er was geen reden voor hem om van leer te trekken. Maar, dat bedoel ik nou met de stijl van Jessie. Zeiken, mensen pakken etc en niet vanaf het begin constructief voorstellen doen en mensen in hun waarde laten.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het iets met
Mike te maken had.
Meer met het idee dat niet iedereen zomaar kleding uit de voorraad pakt.
Ik heb het al eerder gezegd, die jongen is totaal ongeschikt voor een sturende/managende/leidinggevende taak. Maar daarom is hij ook niet daar neergezet, hij is neergezet om onrust te stoken. En dat lukt hem prima met die dommerds daar.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die houden hem tegen wil en dank aan de bak.
Als ik blij zou zijn met Jessie, zou je dat van mij 'horen'. Hij mag wat mij betreft opdonderen, want hij is te negatief in zijn benadering naar de mensen toe, van wie hij verwacht dat ze zijn pogingen accepteren. Deed hij wat hij beweert op een andere manier, dan is het een ander verhaal.
Hij doet alles met gezeik, anderen onderuit halen, het altijd beter weten en mensen afrekenen.
Wie wil met zo iemand werken? Ik niet.
Precies en ik ben daar niet van gecharmeerd, dus daarom zie ik hem niet zitten.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch moet je als mens verrot in elkaar zitten wanneer je zo'n rol wil spelen.
Exact. Het gaat er niet om of er succes geboekt wordt, nee, Jessie mag mensen irriteren. De febo backt hem wel. Daarom heeft hij ook zo'n grote bek.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die jongen is totaal ongeschikt voor een sturende/managende/leidinggevende taak. Maar daarom is hij ook niet daar neergezet, hij is neergezet om onrust te stoken. En dat lukt hem prima met die dommerds daar.
Ik ben raar, ik ga er gewoon vanuit dat dingen die in de Cos staan meestal waar zijn.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon een keer kijken ......
Veranderen is goed (vooral als het in de goede richting is), maar de boel onderschijten is een ander verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterker nog. Als je Mike hoort dan doet hij alles al 7 maanden in zijn eentje dus geen enkele reden om dat te veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |