ja en? Geldt dat andersom dan ook ?quote:Op zondag 20 januari 2019 10:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat Mike de helft niet weet wat Lotus er allemaal uitkraamt naar mede bewoners of doet. Let maar eens op, daar is hij dan bijna nooit bij
klopt maar ik zie wel de veranderingen in gedrag en omgaan met elkaar, dat roddelen en stoken met de dames ( en Tim)doet ze niet als mike er bij is b.v.quote:Op zondag 20 januari 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Geldt dat andersom dan ook ?
Gelukkig hebben ze overdag gewoon eigen bezigheden, net zoals in het gewone leven men eigen bezigheden kan hebben.
Dat zei ik al.. Hij beet in de varkensgroep van zich af dus UTO kwam de kinderboerderij wel goed uitquote:Op zondag 20 januari 2019 11:03 schreef snetje het volgende:
Dat varken bijt gewoon...Jens nu aan de beurt...
Ik zou ook van mij afbijten ....dat aaien daar van iedereen ..om gek van te worden...quote:Op zondag 20 januari 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. Hij beet in de varkensgroep van zich af dus UTO kwam de kinderboerderij wel goed uit
Wat een rare vraagquote:Op zondag 20 januari 2019 11:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan cynisch dat ie verbaasd is dat Jens in de caravan de vloer aanveegt. Had hij niet verwacht, de grote kwal.
Jens: dat is mijn taak en dan voer ik hem uit.
Adriaan lacht zich er ongemakkelijk onder uit met zijn scheve slakop.
Dan vraagt Adriaan of Jens zich al heeft afgetrokken.
Nee, antwoord Jens, maar het is wel een keer spontaan naar buiten gekomen.
Beest'n zijn er net 2 dagenquote:Op zondag 20 januari 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze week, weet niet eens meer precies wanneer ik dacht woensdag
Hoezo raar? Doe jij dat nooit dan, zo van; "Goedemorgen buschauffeur, heeft u zich nog afgetrokken voor u naar uw werk ging?"quote:
Ik zit nooit in de busquote:Op zondag 20 januari 2019 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo raar? Doe jij dat nooit dan, zo van; "Goedemorgen buschauffeur, heeft u zich nog afgetrokken voor u naar u werk ging?"
quote:Op zondag 20 januari 2019 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het kan ook bij de slager hoor
quote:Op zondag 20 januari 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij vraagt het toch 1x in de week aan de groentenboer
Tuurlijk, dat wordt je reinste afzeikerij. Ze zal zelf wel weer niet meedoenquote:Op zondag 20 januari 2019 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
merel weer over ranking the stars
t moet en zal doorgaan
Dat denk ik al vanaf dat hij binnen kwam, ging m'n radar afquote:Op zondag 20 januari 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
en toch denk ik dat jens van de mannen is.
Hahahahahaquote:Op zondag 20 januari 2019 10:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, er zijn echt wel meer mensen die je daar een plezier mee doet hoor.
Misschien snoept hij wel van twee walletjes.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
en toch denk ik dat jens van de mannen is.
En mannen en Teddyberen ......quote:Op zondag 20 januari 2019 11:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Misschien snoept hij wel van twee walletjes.
25quote:Op zondag 20 januari 2019 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
Weet niet hoe oud die Jens is, maar lijkt net een ventje van een jaar of 16
Samen met Hissie stappen zetten, toen knikkerde ik de stream maar uit. Komen ze straks niet uit met dat meten met stappenquote:Op zondag 20 januari 2019 11:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessie kan het ook zo goed, hij is pas een uur bezig geloof ik .....
Ze hebben nu een rolmaatquote:Op zondag 20 januari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samen met Hissie stappen zetten, toen knikkerde ik de stream maar uit. Komen ze straks niet uit met dat meten met stappen
beetje interessant doenquote:Op zondag 20 januari 2019 11:44 schreef DKUp het volgende:
Jessie heeft ook hele zure muil al de hele ochtend. Oh ze nu met een meetlint meten en stenen.
Jessie heb van die korte dikke pootjes, gevolg is dat die stapjes van hem echt geen meter zijn, hooguit 80 cm.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samen met Hissie stappen zetten, toen knikkerde ik de stream maar uit. Komen ze straks niet uit met dat meten met stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |