Maar hij rookt wel, en dat is gratis?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie vertelt dat hij nog 22,50 heeft, ook omdat hij niet drinkt. Grote jongen
Klopt toch ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie vertelt dat hij nog 22,50 heeft, ook omdat hij niet drinkt. Grote jongen
Kloptquote:
Daar praat hij gemakshalve niet over, Maar die 22,50 doen het hem..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hij rookt wel, en dat is gratis?
De rest rookt én drinkt dus dubbele kostenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hij rookt wel, en dat is gratis?
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Joh het is een geintje. Die gast zit zich liever bij een stel cijfers af te trekken dan bij een naakte vrouw.
Gerrit weet hoe het spel gespeeld wordt , hij heeft tenslotte gestudeerd en kan daarom heel goed communiceren .. Ook kan ie heel goed dingen regelen .. van die dingetje squote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt
En ik zou ook al langgg n drankje zijn gaan doen in de silo.
Maar hij voelt niet de behoefte met hun blijkbaar, en das sneu.
Je ex op schoot bij die kneus is ook niet chill gok ik...
Ik ben er ook al bang voorquote:
ja, verliefd op een .......quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt
En ik zou ook al langgg n drankje zijn gaan doen in de silo.
Maar hij voelt niet de behoefte met hun blijkbaar, en das sneu.
Je ex op schoot bij die kneus is ook niet chill gok ik...
Ja maar uhhhquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerrit weet hoe het spel gespeeld wordt , hij heeft tenslotte gestudeerd en kan daarom heel goed communiceren .. Ook kan ie heel goed dingen regelen .. van die dingetje s
Heb je ook zeker gelijk in hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:56 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja, verliefd op een .......
ik snaptje je eigenlijk ook wel. maar ja, het is gerrit. kost wat meer moeite dan gemiddeld om daar compassie voor te hebben.
is graag zielig. dingetje datje nogmaals,
interesse kapotgeluld. dj setje.
knipperen met shelley, dat zou en zal ook nooit meer worden.
Als ie zich volgende week maar wel in elkaar laat timmeren door A3, dan vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ben er ook al bang voor
Jammer dat gerrit en brandon en/of n Jens geen goede vrienden worden. Zou hartstikke leuk zijn
Ik denk dat Brenda dan wederom mag (lees: moet) blijven hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Eerst Brenda.
Gerrit moet achter in de rij aansluiten
van brenda en adje zijn de petertjes ook moeilijk in te schatten. of het een tv gimmick is om proberen het spannend te houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Eerst Brenda.
Gerrit moet achter in de rij aansluiten
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Brenda dan wederom mag (lees: moet) blijven hahaha
Ohjee is dat volgende week. Nou als Gerrit zich zo blijft voelen dan zal ie weinig energie hebben vrees ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ie zich volgende week maar wel in elkaar laat timmeren door A3, dan vind ik het wel best
wanneer is 't?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohjee is dat volgende week. Nou als Gerrit zich zo blijft voelen dan zal ie weinig energie hebben vrees ik.
Ik ben overigens ook voor team Adriaan
Alleen als het hem uitkomtquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:03 schreef Mjelleke het volgende:
En Mike wilt niets met geld te maken hebben
Dan mag ze toch ook niet klagenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:05 schreef yvondenise het volgende:
Merel tegen Brenda..weet je hoeveel geld ik van ons niet heb opgeschreven..
Dat belabberde Nederlands van die dombo ...quote:
Impliciet dreigen met geweld. Ze zegt dat Jessie een blauw oog goed zou staan. Tja wat moet Jessie daar op zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:06 schreef okklaarpasta het volgende:
wel mooi van merel dat ze goed weerwoord heeft tegen jessie, waar hij weinig mee kan,
Ik hoorde Lotus ook over fooi dat ze in haar handen gedrukt krijgt, dat het dan van haar is.quote:
Dat is de enige reden dat ik merel wel mag, omdat ze soms lekker vaardig dr mond open doetquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:06 schreef okklaarpasta het volgende:
wel mooi van merel dat ze goed weerwoord heeft tegen jessie, waar hij weinig mee kan,
je hoorde het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Impliciet dreigen met geweld. Ze zegt dat Jessie een blauw oog goed zou staan. Tja wat moet Jessie daar op zeggen.
Dus ook al 2 jattende wijfen. Dacht dat brenda zo eerlijk was. Merel straalt van oneerlijkheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:05 schreef yvondenise het volgende:
Merel tegen Brenda..weet je hoeveel geld ik van ons niet heb opgeschreven..
Zat ze idd weer lekker kinderachtig over te doen ja pfffquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde Lotus ook over fooi dat ze in haar handen gedrukt krijgt, dat het dan van haar is.
Wauw hoezo dit ineens dan? Kut sl weer dus netquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Impliciet dreigen met geweld. Ze zegt dat Jessie een blauw oog goed zou staan. Tja wat moet Jessie daar op zeggen.
Brenda ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:10 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dus ook al 2 jattende wijfen. Dacht dat brenda zo eerlijk was. Merel straalt van oneerlijkheid.
was met humor poesjuh, werd ook om gelachen. hij liep terug om de aansteker te vragen, ze hadden gewoon wat lolquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wauw hoezo dit ineens dan? Kut sl weer dus net
Ohh ik dacht ik heb een fittie gemistquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:11 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
was met humor poesjuh, werd ook om gelachen. hij liep terug om de aansteker te vragen, ze hadden gewoon wat lol
als hij dat al probeerde, werd dat dus direct vakkundig de kop in gedrukt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh ik dacht ik heb een fittie gemist
Go Merelquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:13 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
als hij dat al probeerde, werd dat dus direct vakkundig de kop in gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |