De beste man wordt 40.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat die keeper het voortaan maar proberen in de Eredivisie.
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Sodeju Salah komt daar met een rotvaart invliegen, dat kan niet prettig zijn geweest
God houdt zich wel erg veel bezig met voetbal hè, als ik altijd alles lees van die spelers dat God bezig is met hun te blesseren of ze goals te gunnen.quote:
#blessquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God houdt zich wel erg veel bezig met voetbal hè, als ik altijd alles lees van die spelers dat God bezig is met hun te blesseren of ze goals te gunnen.
Ik heb niks met Cruijff maar die uitspraak over kruisjes slaan was wel goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God houdt zich wel erg veel bezig met voetbal hè, als ik altijd alles lees van die spelers dat God bezig is met hun te blesseren of ze goals te gunnen.
Tsja, God heeft tijd zat. Heeft 'n weekje werk verricht (Niet eens, 6 dagen), en teert daar nu nog steeds op.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat met Cruijff, en die uitspraak was inderdaad goedquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb niks met Cruijff maar die uitspraak over kruisjes slaan was wel goed.
Deze wedstrijd is weer ouderwets anus dichtknijpen. Ben er pas gerust op als het 4-2 wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:36 schreef Wicky15 het volgende:
Als Liverpool nou gewoon even wint kan ik zonder verdriet naar Arsenaal v Sjelsie kijken
De levensloop van 7 miljard mensen beïnvloeden is anders best een tyfuswerk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, God heeft tijd zat. Heeft 'n weekje werk verricht (Niet eens, 6 dagen), en teert daar nu nog steeds op.
Zaha gaat er nog wel een paar keer langs bij die oude gek op rechtsback.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is weer ouderwets anus dichtknijpen. Ben er pas gerust op als het 4-2 wordt.
Maar met deze defensie wordt het nog leuk de komende periode.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is weer ouderwets anus dichtknijpen. Ben er pas gerust op als het 4-2 wordt.
Joe Gomez wel ook bijna terugquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met deze defensie wordt het nog leuk de komende periode.
Bietje delegeren naar wat engelenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De levensloop van 7 miljard mensen beïnvloeden is anders best een tyfuswerk.
Ik las op Twitter dat TAA eerder terug zou zijn dan die 4 weken. Gelukkig heeft Liverpool volgende week vrij.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met deze defensie wordt het nog leuk de komende periode.
Dat is wel een goed spelertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joe Gomez wel ook bijna terug
Oh dus daarom zijn ze zoveel bezig met voetbal in Engeland.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bietje delegeren naar wat engelen
Oh hebben ze dan hun winterstop?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat TAA eerder terug zou zijn dan die 4 weken. Gelukkig heeft Liverpool volgende week vrij.
pciesquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed spelertje.
[..]
Oh dus daarom zijn ze zoveel bezig met voetbal in Engeland.
FA cup hequote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh hebben ze dan hun winterstop?
100%quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:42 schreef Wicky15 het volgende:
Ik weet wel wat Liverpool mist vandaag.
Wijnaldum.
Alleen Alberto Moreno. Doe met die info wat je wilquote:
Is die big dick energy van VVD, Robertson, Alisson.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best vreemd dat Liverpool bovenaan staat met toch nog best wat zwakke plekken in het team.
Ff uitspelen,normaal gesproken zouden ze alsnog chokenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Liverpool maar 4-2 maken hè.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Liverpool maar 4-2 maken hè.
En dan hadden ze het ook volledig aan zichzelf te wijten gehad.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ff uitspelen,normaal gesproken zouden ze alsnog choken
Niet eens.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson is bizar slecht maarja , clubjongen he
rugvuurquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Haha de reden dat Mane en Formino niet scoren is Salah
Hij heeft wel eens wat goede wedstrijden gespeeld, maar uiteindelijk moet hij wel doorgeselecteerd worden als je de stap wil maken naar vaste titelkandidaat ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson is bizar slecht maarja , clubjongen he
In dat eerste seizoen dat hij toen kwam vond iedereen hem al een miskoop, en toen heeft hij zich nog redelijk gerevancheerd.quote:
Ja maar toen speelde hij ook RM, niet echt z'n positiequote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat eerste seizoen dat hij toen kwam vond iedereen hem al een miskoop, en toen heeft hij zich nog redelijk gerevancheerd.
Was volgens mij die transferwindow dat Charlie Adam en Stewart Downing ook kwamen.
Hij is niet zo heel slecht als er soms gezegd word, maar geen topper voor Liverpool.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zou ook niet opvallen bij een Cardiff of Burnley
Dat gaat nog een heel lang duren denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens wat goede wedstrijden gespeeld, maar uiteindelijk moet hij wel doorgeselecteerd worden als je de stap wil maken naar vaste titelkandidaat ja.
Vuile sadist.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had oprecht gelachen als dit nog 4-4 was geworden.
Mijn stage is afgelopenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Deze goal kan je maandag op het werk laten zien.
Quote als je het eens bent.
die van mijne ookquote:
Lekker. Heb ik wel zin in.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die van mijne ookik begrijp je gevoel. als ik jou in het echt zou zien dan zou ik je nu een knuffel geven maat.
Ik ben benieuwd naar Stijn zijn stage-anekdotes volgend jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Stijn moet nog stage #pray
tevens verwacht ik nog een goal tegen. #arsenal #chokers #netgeenspurs
ik ook. dat zal genot worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Stijn zijn stage-anekdotes volgend jaar.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Stijn zijn stage-anekdotes volgend jaar.
Heb ik misschien maar 3x gedaan op stagequote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan in elk geval goed koffie zetten.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:10 schreef RamboDirk het volgende:
Door zijn gehandicapten voetbal scoort die middelmatige fransoos
Ik snap dat ook nooit, laat iedereen gewoon voor zich zijn eigen drinken pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb ik misschien maar 3x gedaan op stage
Maar goed, kreeg ook elke keer klachten
Dat gerucht wordt haast alleen door Sky gebazeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat nog steeds op de verlanglijst van Barcelona toch?
Wat een beleid ook daar.
En die zijn niet betrouwbaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat gerucht wordt haast alleen door Sky gebazeld.
Wat heb je aan slechts één bron? Als daar schot in zou zitten, waren er vast meerderen die erover berichtten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zijn niet betrouwbaar?
Eentje moet de eerste bron zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb je aan slechts één bron? Als daar schot in zou zitten, waren er vast meerderen die erover berichtten.
Volgens Sky zijn er meerdere boden afgewezen. Heb er zelden tot nooit iets over gelezen bij Cope/Mundo Deportivo/Sport.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eentje moet de eerste bron zijnhoeft niet dat het al zo goed als rond is. Meer dat ze erover nadenken, en dat sluit ik niet uit bij de huidige beleidsbepalers van FC Barcelona.
Zo dan.twitter:RobHarris twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:12:22Sarri on Chelsea players after losing at Arsenal: "This group of players is extremely difficult to motivate" reageer retweet
twitter:beINSPORTS twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:56:23A stunning admission from José Mourinho - The infamous laundry basket story was true! Here's how he got away with it...#beINMourinho #beINPL https://t.co/2mhn0MUn3m reageer retweet
Toch wel een leuke vent.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:beINSPORTS twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:56:23A stunning admission from José Mourinho - The infamous laundry basket story was true! Here's how he got away with it...#beINMourinho #beINPL https://t.co/2mhn0MUn3m reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
(lol)twitter:gknkoudou twitterde op zondag 20-01-2019 om 19:03:14Helloooo u remember me ? 🙈🙈 #COYS reageer retweet
Poch over Dele dus. Sissoko en Lucas zouden Chelsea wellicht wel halen.quote:He said: “The hamstring is a muscle where you need to be careful. We need to assess him in the next few days but it doesn’t look great.
“We can all agree that when he put his hands on his hamstring it’s a situation where he has felt a pull. It’s not great to see that. It’s not a worry – it’s a massive opportunity for a different player.
twitter:htafcdotcom twitterde op maandag 21-01-2019 om 16:59:02👀 Welcome to #htafc…#NotMartinFromWakefield (SE) https://t.co/n0s3RFG2w5 reageer retweet
"De Franse politie heeft volgens persbureau AFP al bevestigd dat Sala en de piloot de twee mensen aan boord van het vermiste vliegtuig waren. Vanuit de clubs is er echter nog geen bevestiging gekomen. Cardiff-voorzitter Mehmet Dalman zei in een reactie 'erg bezorgd' te zijn over de veiligheid van Sala. 'We wachten op bevestiging, voordat we er meer over kunnen zeggen.'"quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
De zorgen zijn groot om Emiliano Sala, die naar verluidt in het vliegtuig zou zitten dat maandagavond van de radar is verdwenen tijdens de reis van Nantes naar Cardiff. Het Britse Air Traffic heeft maandagavond bevestigd dat een vliegtuig van de radar is verdwenen. Het heerst grote onduidelijkheid of Sala, die deze maand voor circa twintig miljoen euro door de club uit de Premier League is aangetrokken, daadwerkelijk in het vliegtuig zat.
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:40 schreef Bolasie het volgende:
Dele kan ook weer een streep door de komende weken. De derde plek ligt volledig open.
twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 18:20:09Following scans and clinical assessment, we can confirm that @dele_official has suffered a hamstring strain, sustained during Sunday's match. Dele will now undergo a period of rehabilitation with our medical staff, with the expectation of returning to training in early March. https://t.co/BalHwgBFHZ reageer retweet
twitter:TeleFootball twitterde op woensdag 23-01-2019 om 17:34:49Aboubakar Kamara:- arrested and banned from Fulham after training ground fight- exchanged words with Mitrovic during club yoga session- bust-up with Mitrovic over who should take a penaltyhttps://t.co/M3kIU2tR1D reageer retweet
Hahahahahajshwidhwjsjsukhwjdhswbrotofudof. Bolasie weet wel van wie deze quote is.quote:"They should sign Abdoulaye Doucoure at Watford - he'd walk into the team. I'd take him tomorrow morning. He's a much better player than Torreira and he scores goals.”
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hahahahahajshwidhwjsjsukhwjdhswbrotofudof. Bolasie weet wel van wie deze quote is.
Gelukkig is Denis Suarez in aantocht.quote:
En Perisicquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig is Denis Suarez in aantocht.
twitter:City_Watch twitterde op dinsdag 29-01-2019 om 21:04:1330 goals scored since City last conceded a goal (vs. Liverpool in January). 😮 reageer retweet
Die club hangt ook aan elkaar van wanbeleid, zoveel potentie om gewoon mee te draaien in de top en ze maken er altijd een chaos van.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dat Newcastle kan er ook niet veel van
De fans protesteren natuurlijk niet zomaar tegen de "eigenaar"quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die club hangt ook aan elkaar van wanbeleid, zoveel potentie om gewoon mee te draaien in de top en ze maken er altijd een chaos van.
Maar het is daar al jarenlang een puinhoop, nja behalve begin deze eeuw dan. Toen deden ze het nog wel aardig volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De fans protesteren natuurlijk niet zomaar tegen de "eigenaar"
Ja. zelfs Champions league gespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is daar al jarenlang een puinhoop, nja behalve begin deze eeuw dan. Toen deden ze het nog wel aardig volgens mij.
Lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Ziggygod. Groen behang in huis hier.
Ik gun het Liverpool niet maar Shitty nog meer nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:24 schreef dvdfreak het volgende:
met arsenal en chelsea komende weken thuis kan het haas niet mis gaan voor liverpool
Arsenal-thuis is een eitje voor City en Chelsea is ook niet meer zo goed als aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:24 schreef dvdfreak het volgende:
met arsenal en chelsea komende weken thuis kan het haas niet mis gaan voor liverpool
Huh?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:36 schreef PSVCL het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOLLLLLLLLLL
Klopt, de gelijkmaker zie ik nog wel vallen maar een overwinning voor City echt niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee. Maar it ain't over till it's over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, de gelijkmaker zie ik nog wel vallen maar een overwinning voor City echt niet.De angst regeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk doet Lingard vanavond ook een dansje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Tot zover de United goednieuwsshow. M-m-m-maar ze lachen weer op de training.
Ik ging InterstellarGod kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Deze reactie had ik net ook, ik was na 20 minuten al weggezapt:')
Lokt hier wel de penalty uit. Pogba scoort weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Lingard vanavond ook een dansje.
Idd, kan ik weer een stukkie City kijkenquote:
Ojee, ben ik te vroeg geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lokt hier wel de penalty uit. Pogba scoort weer.
Kolere.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lokt hier wel de penalty uit. Pogba scoort weer.
Hij maakt er zo nog zes en danst voor je huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ojee, ben ik te vroeg geweest?
Voor deze film maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die films op commerciële tv-zenders kijken kan ik niet serieus nemen.
Juist voor deze film moet je dat niet doen, dan duurt het 6,5 uur.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor deze film maak ik een uitzondering.
*3:45quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist voor deze film moet je dat niet doen, dan duurt het 6,5 uur.
De opgeblazen aap schijnt er weer eens he-le-maal niets van gebakken te hebben. Klopt dat? Dat is nog een soort van troost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Lekker blijven voetballen jongens.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het slotoffensief van City niet zo heel overtuigend.
Kakarot.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Krijg de tering. Had net zoveel moeite gedaan een gifjespost te maken om United uit te lachen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De opgeblazen aap schijnt er weer eens he-le-maal niets van gebakken te hebben. Klopt dat? Dat is nog een soort van troost.Goed gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan word je als supporter toch ook helemaal gek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lekker blijven voetballen jongens.
Snap dat het hun kwaliteiten zijn, maar tering je ziet toch dat dit nu niet werkt
Oh.
Pep is senielquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed gifje.
[..]
Dan word je als supporter toch ook helemaal gek.
Snap dat het hun kwaliteiten zijn, maar tering je ziet toch dat dit nu niet werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |