ik doe ook altijd wat langer dan aangegeven!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:19 schreef Sigaartje het volgende:
De patat gaat in het klassieke aluminium bakje zoals we hem kennen van de kapsalon-winkel.
Die gaat volgens de zak 20 minuten in de oven op 220 graden, maar dat is te weinig. Ik maak er 25 minuten van.
[ afbeelding ]
In de kapsalon?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:39 schreef Sigaartje het volgende:
Shit, fototoestel kwijt, waar is dat ding.
Hier ook! Wordt het in elk geval geen slappe bleke stengel!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:27 schreef Ole het volgende:
[..]
ik doe ook altijd wat langer dan aangegeven!
Zoek je wel goed genoeg?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:33 schreef cofi het volgende:
Ziet er erg lekker uit! Dank je dat je weer een reportage hebt gemaakt! Ik zit hier te watertanden![]()
Slim idee trouwens om die boontjes erbij te doen.
Stomme vraag misschien, maar waar heb je die bakjes gehaald? Ik heb hier al stad en land afgezocht naar die dingen, maar kan ze nergens vinden (jumbo, Blokker, Ah, noem maar op).
Sperzieboontjesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:54 schreef Sigaartje het volgende:
En nog meer shoarma en ui en wat gekookte sperzieboontjes en de plakjes kaas eroverheen
[ afbeelding ]
De oven piept, hij is op 190 graden, dan gaat het bakje de oven in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom sperziebonenhoe kom je er op (ik haat sperziebonen, sorry
)
Heb serieus zitten zoeken. Misschien moet ik het bbq seizoen maar even afwachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoek je wel goed genoeg?.
Liggen bij ons (Jumbo, AH, Jan Linders) meestal bij de BBQ-spullen en vuilniszakken en folie enzo.
Bij de Action hebben ze de bakkies trouwens ook.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Sperzieboontjes![]()
Die heb ik nog nooit in een kapsalon gezienJa hoe kom ik er op. Ik kwam er helemaal niet op. Ik had ze over van gisteren, dus ik dacht, ach, waarom niet. Ik had zeker mijn twijfels, maar toen het uit de oven kwam en ik proefde, toen dacht ik, wauw, dit zit goed in elkaar. Maar ja, als je geen sperziebonen lust, moet je het niet doen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom sperziebonenhoe kom je er op (ik haat sperziebonen, sorry
)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Was ruim zat.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Goed dat het smaakt heeft! Zag er prima uit alhoewel het mij wel een klein portie leek.
Die bakjes komen van maaltijden. Ik ben mijn keuken aan het schoonmaken, nog steeds, zeer grondig, vandaar dat het zo lang duurt, dus dan haal ik soms kant en klaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:33 schreef cofi het volgende:
Ziet er erg lekker uit! Dank je dat je weer een reportage hebt gemaakt! Ik zit hier te watertanden![]()
Slim idee trouwens om die boontjes erbij te doen.
Stomme vraag misschien, maar waar heb je die bakjes gehaald? Ik heb hier al stad en land afgezocht naar die dingen, maar kan ze nergens vinden (jumbo, Blokker, Ah, noem maar op).
eh, nee..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Jan Linders heeft nog koningsvogel sambal. Weet niet of je die in de buurt hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |