Dat mensen hen zien vindt hij niet erg, hij is blij dat hij kan laten zien dat hij gek met zijn meisje is en het niet dat hij het nooit met haar doetquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:57 schreef pollewop77 het volgende:
Buiten had ie haar 100 x uit elkaar getrokken per dag, hij houdt zich nu al in
OMGquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Als je zin in elkaar hebt is natuurlijk, als ik buiten was geweest had ik je al 100x uit elkaar getrokken, zegt Tim tegen Fran
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen hen zien vindt hij niet erg, hij is blij dat hij kan laten zien dat hij gek met zijn meisje is en het niet dat hij het nooit met haar doet
De hele dag in bed blijven dan in de buitenwereldquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Als je zin in elkaar hebt is natuurlijk, als ik buiten was geweest had ik je al 100x uit elkaar getrokken, zegt Tim tegen Fran
Zou zo maar kunnen Poezquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De hele dag in bed blijven dan in de buitenwereld
Dan moet hij naar huis gaan met Franny, dan hebben ze de hele dag de tijd om van wippenstein te gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:01 schreef formule het volgende:
Tim heeft een hekel aan steeds die klop op de deur
Had je iets anders verwacht danquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
dus de relatie van Tim en Franny is alleen op seks gebazeerd
Begint een echte slechte act te worden.. het sexverslaafde stelletje , trots op wat ze allemaal tegen elkaar kunnen zeggen op cam..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Succes met je kut dag, o nee ik mag niet aan de kut zitten, zegt Tim
Kan die gozer nog ergens anders aan denken dan alleen aan frutsel haar Kutquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Succes met je kut dag, o nee ik mag niet aan de kut zitten, zegt Tim
Yepquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan voor Franny
Ze moet shinen en die shit klaar spelen
Maar Fran vindt het niets zo kort dag, ze weet ook nog steeds niet hoe oud ze zijn
Ik vermoed dat ze dansles moet geven
Die vent zijn geilheid loopt uit zijn ogenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:08 schreef pollewop77 het volgende:
Als je een beetje met me had gespeeld was ik er wel op in gegaan zegt Tim
We gaan nog wat beleven met die 2quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik wilde niet, je wees me af, zegt geile Tim
Je wil niet delen en grijpt haar bij haar poessie
Ik wil wel delen ik wil alles delen
[ afbeelding ]
Nou echt ik heb echt de grootste hekel aan hem van alle mensen die in Utopia hebben gezeten, en daar zat wat tussen, wat een arrogante, dominante kwal is dat zeg, en dan die Frutsel erbijquote:
Sjezusss het spook van de Operaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze mogen blijkbaar niet zeggen wat zie je er beroerd uit...
[ afbeelding ]
Ook goedemorgenquote:
His is mager geworden in haar gezicht, dan lijkt het mij zo fout om die ogen zo donker op te maken lijkt wel een doodshoofd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze mogen blijkbaar niet zeggen wat zie je er beroerd uit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |