Daar heb je helemaal gelijk in, maar omdat deze ongein gekoppeld is aan een sport reageer ik zo. Snappie?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit heeft toch helemaal niets te maken met sportief zijn.
Maar zou jij aan dit gedoe hebben meegedaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaren aan tea kwando gedaan
Ik ben het gedram van Jessy zatquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:21 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie is die groepsactiviteiten net zo zat als ik
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb er redelijk vrede mee hoor, ik geef lezingen als ervaringsdeskundige intussen. Maar dit soort zaken triggert wel iets in me.
Jessie is het zakgeld bij aan't werken. Moet ie ver terug zoeken, want volgens mij heeft nog nooit iemand daar iets "zelf" betaald
Dan wissel je toch van streamquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben het gedram van Jessy zat
Van wie dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet veel. Iemand kreeg een bepaalde klapje met de vlakke hand op het hoofd enzo.
Jens ging heeeel even down.
+ 1quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan maar ma hier mijn mening neerzettenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan wissel je toch van stream
Hiske haar moeder is intussen ook op het terrein
Krijgen we weer een bevestigend gesprek van Hiske uit....Hoe gaat het buiten, ben ik nog populair, wat zeggen de mensen over mij blablabla en veel Ja ja ja ja ja ja ja ja ja........quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan wissel je toch van stream
Hiske haar moeder is intussen ook op het terrein
Ik ben Jessie al zat sinds die weer binnen de hekken isquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij zijn eigen graf graaft door de tampon van Jes te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Zielig voor Jens dat hij al dat gezeik van Jessie moet aanhoren.
Ga toch je eigen gang Jens.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie wordt er kriebelig van, ipv kriegel![]()
Meen je niet, dacht juist dat hij zo'n grote fan was.....lolquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben Jessie al zat sinds die weer binnen de hekken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |