abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188241821
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:09 schreef RipCity het volgende:
Vanaf zondag begint het nieuwe seizoen.
90 day fiance: before the 90 days trouwens. Zit ook een man in die weer opgelicht wordt door een Oekraïense, zielig verhaal ( https://www.facebook.com/(...)17203351&v=e&sfns=mo ) En aandachtszoeker Darcey is er weer bij.

@:DeniesSY Ja vanzelfsprekend maar hij is onderhand net zo irritant als alle deelnemers. Met z'n drama.
En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii? :D
pi_188241860
Trouwens, die nieuwe man van Larissa is overduidelijk niet van de vrouwen. Hij is op en top homo en wil ook even bekend worden. Die gek vraagt $60 voor een cameo. Al kreeg ik geld toe, bah wat een blaag van een vent is dat.

En die nieuwe chick van Jay, die denkt dat ze hem wel even kan redden en genezen, ik hoop dat hij haar ook gaat bedonderen. Vies meisje is het.
pi_188241930
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii? :D
John yates
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188241988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef RipCity het volgende:

[..]

John yates
Oja die kan ook nog. Al gezien dat zijn instagram pagina is verwijderd gisteren? Door IG zelf waarschijnlijk, gaan geruchten dat hij het tel. nummer van Ricky online heeft gezet. Hij loopt zich te fixeren op Ricky, neigt naar een obsessie. Geloof wel dat Yates een ''backup'' account heeft maar zolang hij zo bezig blijft met dikke Ricky laat ik het wel even om die te gaan volgen.
pi_188243946
Eh mensen, er verschijnen hier nu best wat spoilers die wel tussen spoilertags mogen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188244065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:

Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.

Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad. :')
Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.

Het is niet altijd interessant doenerij.
Ik erger me er ook wild aan, dus begrijp je post volledig, maar schaar mezelf niet in die categorie.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 23:29:39 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188245414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.

Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad. :')
Child support kinderbijslag :')
Alleen hierom al heb ik liever dat sommige mensen bepaalde termen niet gaan vertalen.

Er is geen kinderbijslag in de VS, en child support is kinderalimentatie.

En arrest record vertalen met strafblad lijkt me ook wat onhandig, want niet iedere geregistreerde arrestatie leidt tot een veroordeling, en op een strafblad staan veroordelingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188245869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Eh mensen, er verschijnen hier nu best wat spoilers die wel tussen spoilertags mogen!
Zo dan, inderdaad! Ik loop gelijk weken voor geloof ik
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:34:57 #234
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_188246774
Ik mag echt hopen dat dat hele servies aan borden voor Nicole d'r kop een keer breekt, en ze beseft dat ze gewoon door die vent belazerd is. Elke keer maar weer dat domme niets zeggen en dat lachen van d'r icm struisvogelsyndroom :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_188256573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:25 schreef Za het volgende:

[..]

Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.

Het is niet altijd interessant doenerij.
Ik erger me er ook wild aan, dus begrijp je post volledig, maar schaar mezelf niet in die categorie.
+

Ikzelf praat ook grotendeels in het Engels, ben 2 talig opgevoed. En toch, aangezien ik hier in Nederland woon probeer ik het gebruik van Engelse woorden te vermijden. Het valt mij wel op dat het altijd woorden zijn als obvious en Engelse afkortingen als idc, idk, imo etc. Ik kan mij er ook echt aan ergeren, dat doe ik bv ook bij de programma's als Temptation Island waar de Belgen het nogal eens doen. Het klinkt en lijkt gewoon heel raar.
pi_188256600
quote:
13s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Child support kinderbijslag :')
Alleen hierom al heb ik liever dat sommige mensen bepaalde termen niet gaan vertalen.

Er is geen kinderbijslag in de VS, en child support is kinderalimentatie.

En arrest record vertalen met strafblad lijkt me ook wat onhandig, want niet iedere geregistreerde arrestatie leidt tot een veroordeling, en op een strafblad staan veroordelingen.
Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?
pi_188256650
Vanavond komt de tell all toch? En dan volgende week deel 2? Twijfel nog of ik ga kijken aangezien die hele tell all al niet meer klopt.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:02:47 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188256846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:46 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?
Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?

En verder: niemand die tweetalig ENG/NED is (opgevoed) vertaalt child support met kinderbijslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188256942
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?

En verder: niemand die tweetalig ENG/NED is (opgevoed) vertaalt child support met kinderbijslag.
Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.

Maarre Michiel Vos, ik laat het hier verder bij. Geniet van your weekend.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:27:27 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188257245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.

Maarre Michiel Vos, ik laat het hier verder bij. Geniet van your weekend.
Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.

Verder heb ik geen idee wie Michiel Vos is, maar jij weet het kennelijk meer dan prima.
:W Michiel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188257301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.

Verder heb ik geen idee wie Michiel Vos is, maar jij weet het kennelijk meer dan prima.
:W Michiel.
Ja ja je hebt gelijk.. sstt nu. Tell all begint.
pi_188257318
Andrei ziet er goed uit daar op die bank. :9~

vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:34:27 #243
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188257339
Coltie heeft een nieuwe auto gekocht met airconditioning _O- _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188257365
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Coltie heeft een nieuwe auto gekocht met airconditioning _O- _O_
:Y Wat een grapjas is het. Ik vind hem wel tof trouwens, heb je die nieuwe muziek video gezien met hem erin?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:37:49 #245
189430 Anonymousz
pi_188257381
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:36 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

:Y Wat een grapjas is het. Ik vind hem wel tof trouwens, heb je die nieuwe muziek video gezien met hem erin?
Heb je een Link?
pi_188257492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef DeniesSY het volgende:

Ikzelf praat ook grotendeels in het Engels, ben 2 talig opgevoed. En toch, aangezien ik hier in Nederland woon probeer ik het gebruik van Engelse woorden te vermijden. Het valt mij wel op dat het altijd woorden zijn als obvious en Engelse afkortingen als idc, idk, imo etc. Ik kan mij er ook echt aan ergeren, dat doe ik bv ook bij de programma's als Temptation Island waar de Belgen het nogal eens doen. Het klinkt en lijkt gewoon heel raar.
Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.

Stel dat Engelstaligen er Nederlandse woorden tussendoor zouden gooien, het idee is bizar.

Een heel groot deel van de NL programma's heeft een Engelse naam, is dat je weleens opgevallen?

Maar goed, ik erger me er ook wild aan, terechte klacht.
Toch kan ik niet garanderen dat ik het niet meer zal doen in mijn posts.
pi_188257601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Za het volgende:

[..]

Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.

Stel dat Engelstaligen er Nederlandse woorden tussendoor zouden gooien, het idee is bizar.

Een heel groot deel van de NL programma's heeft een Engelse naam, is dat je weleens opgevallen?

Maar goed, ik erger me er ook wild aan, terechte klacht.
Toch kan ik niet garanderen dat ik het niet meer zal doen in mijn posts.
Ja het klopt idd, heel veel ''Nederlandse'' programma's hebben een Engelse titel, waarom specifiek Engels? Don't ask me 8)7

Het is ook gewoon totaal onnodig en ik krijg er plaatsvervangende schaamte van. Maar je ziet hoe fel erop word gereageerd :+ , ''foute vertalingen, trol'' blahblah :O . Ik zet hem maar in de negeer modus bij dat persoon. Zo geen zin in. Het is weekend, enjoy er van people!
pi_188257643
Ahh daar is Eric, de ontzettende hetero niet naar roem zoekende nieuwe vriend van Larissa.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:53:51 #250
189430 Anonymousz
pi_188257666
26? Hij ziet er ouder uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: