En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:09 schreef RipCity het volgende:
Vanaf zondag begint het nieuwe seizoen.
90 day fiance: before the 90 days trouwens. Zit ook een man in die weer opgelicht wordt door een Oekraïense, zielig verhaal ( https://www.facebook.com/(...)17203351&v=e&sfns=mo ) En aandachtszoeker Darcey is er weer bij.
@:DeniesSY Ja vanzelfsprekend maar hij is onderhand net zo irritant als alle deelnemers. Met z'n drama.
John yatesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii?
Oja die kan ook nog. Al gezien dat zijn instagram pagina is verwijderd gisteren? Door IG zelf waarschijnlijk, gaan geruchten dat hij het tel. nummer van Ricky online heeft gezet. Hij loopt zich te fixeren op Ricky, neigt naar een obsessie. Geloof wel dat Yates een ''backup'' account heeft maar zolang hij zo bezig blijft met dikke Ricky laat ik het wel even om die te gaan volgen.quote:
Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:
Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.
Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad.
Child support kinderbijslagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.
Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad.
Zo dan, inderdaad! Ik loop gelijk weken voor geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Eh mensen, er verschijnen hier nu best wat spoilers die wel tussen spoilertags mogen!
+quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:25 schreef Za het volgende:
[..]
Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.
Het is niet altijd interessant doenerij.
Ik erger me er ook wild aan, dus begrijp je post volledig, maar schaar mezelf niet in die categorie.
Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Child support kinderbijslag
Alleen hierom al heb ik liever dat sommige mensen bepaalde termen niet gaan vertalen.
Er is geen kinderbijslag in de VS, en child support is kinderalimentatie.
En arrest record vertalen met strafblad lijkt me ook wat onhandig, want niet iedere geregistreerde arrestatie leidt tot een veroordeling, en op een strafblad staan veroordelingen.
Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:46 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?
Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?
En verder: niemand die tweetalig ENG/NED is (opgevoed) vertaalt child support met kinderbijslag.
Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.
Maarre Michiel Vos, ik laat het hier verder bij. Geniet van your weekend.
Ja ja je hebt gelijk.. sstt nu. Tell all begint.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.
Verder heb ik geen idee wie Michiel Vos is, maar jij weet het kennelijk meer dan prima.Michiel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Coltie heeft een nieuwe auto gekocht met airconditioning![]()
Heb je een Link?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:36 schreef DeniesSY het volgende:
[..]Wat een grapjas is het. Ik vind hem wel tof trouwens, heb je die nieuwe muziek video gezien met hem erin?
Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef DeniesSY het volgende:
Ikzelf praat ook grotendeels in het Engels, ben 2 talig opgevoed. En toch, aangezien ik hier in Nederland woon probeer ik het gebruik van Engelse woorden te vermijden. Het valt mij wel op dat het altijd woorden zijn als obvious en Engelse afkortingen als idc, idk, imo etc. Ik kan mij er ook echt aan ergeren, dat doe ik bv ook bij de programma's als Temptation Island waar de Belgen het nogal eens doen. Het klinkt en lijkt gewoon heel raar.
Ja het klopt idd, heel veel ''Nederlandse'' programma's hebben een Engelse titel, waarom specifiek Engels? Don't ask mequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.
Stel dat Engelstaligen er Nederlandse woorden tussendoor zouden gooien, het idee is bizar.
Een heel groot deel van de NL programma's heeft een Engelse naam, is dat je weleens opgevallen?
Maar goed, ik erger me er ook wild aan, terechte klacht.
Toch kan ik niet garanderen dat ik het niet meer zal doen in mijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |