Alles wat die gozer doet is onoprecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:06 schreef formule het volgende:
Jessie schept op, hij is gewoon grappig
Moet het niet zijn 'Jessie schept op bij de gasten'?quote:
Nee, het moet zijn:quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet het niet zijn 'Jessie schept op bij de gasten'?
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat je wil, de gasten hebben het naar hun zinquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, het moet zijn:
De gasten mogen Jessie dankbaar zijn dat hij voor hen opschept.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT vraag
Huubert is dr niet ?
beter dan deze TT
wat een Kut TT
gofferquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet je die Adriaan aan tafel zien met die hondenbak.
Iedere gek heeft liefhebbers.quote:
net alsof hij thuis ook uit een pan eet.........wat is het toch een vreemd figuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:11 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ie niet, als er gasten zijn uit een bord eet zeg, schaamteloos
continuequote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ik hoorde luie Jessie volgens mij net zijn neus net ophalen tijdens het eten.
Daarom is het ook een slijmjurk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ik hoorde luie Jessie volgens mij net zijn neus net ophalen tijdens het eten.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
net alsof hij thuis ook uit een pan eet.........wat is het toch een vreemd figuur.
Ik vin 'm aan alle kanten goed... Opschepper&Zuigert... precies Kletsie samengevatquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT vraag
Huubert is dr niet ?
beter dan deze TT
wat een Kut TT
En Jessie heeft het over vrouwen neuken. Gezellig heur.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze gaan bij de bb gasten eten![]()
![]()
![]()
ze smakken boeren enzo
Hoop niet dat ze scheten laten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze gaan bij de bb gasten eten![]()
![]()
![]()
ze smakken boeren enzo
Hoorde ik dus ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat hoor ik Jessie aan tafel over neuken enzo.
En... probeerde zeker ook over de rug van Gerrit leuk te zijn?
Top of the bill! Elke euro waard.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie heeft het over vrouwen neuken. Gezellig heur.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Top of the bill! Elke euro waard.
Een zwerver zou nog een normaal bord pakken, als dat voorhanden was.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
net alsof hij thuis ook uit een pan eet.........wat is het toch een vreemd figuur.
Adriaan gebruik die bak ook omdat er meer in kan hebberigheid ten topquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een zwerver zou nog een normaal bord pakken, als dat voorhanden was.
Ik denk dat hij meer in de bak krijgt. De berg die je op een bord zou zien, zou voor het hele gezin kunnen zijn.
Het is voor niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is echt 200 euro waard. De ultieme Utopia ervaring.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Adriaan gebruik die bak ook omdat er meer in kan hebberigheid ten top
/4,
Wat?quote:
Jessie heeft gewoon een contract met Talpa, maakt er maar een zooitje vanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat smerige rot lachje van Jessy
Valt me nog mee drie keer totaalpakket voor een bed er bij en boodschappen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
B&B spullen per koerier.. de totale winst verspeelt
Jaja, Jessie, als een ander dit soort argumenten zou aanhalen, had je er bekant een weerwoord op.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
Brenda tegen jessie: jij kan altijd ineens zo paniekerig doen.
Mens,,.. zelfs dát is nep bij die gast...
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een zwerver zou nog een normaal bord pakken, als dat voorhanden was.
Ik denk dat hij meer in de bak krijgt. De berg die je op een bord zou zien, zou voor het hele gezin kunnen zijn.
Ja, vond het ook meevallen. Top of the bill spul hoor!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me nog mee drie keer totaalpakket voor een bed er bij en boodschappen.
Geef hem of haar de tijd. Beestje moet nog wennen. Een van de twee Lucy is zwanger.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou ik vind het maar een saaie geit, Tim staat er vlak naast en niet eens koppen.
Ow ja ze moeten nog landen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem of haar de tijd. Beestje moet nog wennen. Een van de twee Lucy is zwanger.
Het varken schijnt een bijter te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou ik vind het maar een saaie geit, Tim staat er vlak naast en niet eens koppen.
Nee nee nee, dat doet Jessie niet, Jessie is rechtschapen, hardwerkend en eerlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Mooi op tv. Jessie die staat te lullen over Mike en dan steeds een shot er tussen door dat Mike hard aan het werk is.
Kijk dat geeft hoop.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het varken schijnt een bijter te zijn.
Ja hij zal wel eens laten zien hoe je eebb&b doet. Koken voor je gasten hummmm liet hij al een ander ove. Drinken voor je gasten hhuuummm liet hij al aan een ander over. Hij doet zelf geen flikker alleen commanderen zeiken en zeuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Duidelijk dat Kletsie geen zak waard is als 'ie iets echts moet doen... leunt dan ineens wel op de rest..
Tot de B&B'ers opgerot zijn en iedereen afgezeken gaat worden vanwege beroerde organisatie .
Ja echt hè. Zei ik vanmiddag ook al. En niemand daar zo slim om dit aan te halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:25 schreef Mylene het volgende:
Luie Jessie zei vanochtend geloof ik nee tegen een investering of plan ofzo van Brenda want geen geld, hij zal de komende heel vaak nee gaan verkopen en nu geeft hij zelf wel geld uit![]()
![]()
.
Als je het zo steltquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja ze moeten nog landen.
Zwanger telt niet beweging is goed voor ze en een kopstoot hier en daar uitdelen lijkt mij prima als beweging.
Ze verdienen een Jessie.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt hè. Zei ik vanmiddag ook al. En niemand daar zo slim om dit aan te halen.
maar dat smerige rot lachie is van hemzelfquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:22 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie heeft gewoon een contract met Talpa, maakt er maar een zooitje van
En dan gluiperig om hulp slijmen bij iedereen die hij al weken aan het afzeiken is..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zal wel eens laten zien hoe je eebb&b doet. Koken voor je gasten hummmm liet hij al een ander ove. Drinken voor je gasten hhuuummm liet hij al aan een ander over. Hij doet zelf geen flikker alleen commanderen zeiken en zeuren.
Bij de evaluatie zal duidelijk worden dat er meer geholpen moet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zal wel eens laten zien hoe je eebb&b doet. Koken voor je gasten hummmm liet hij al een ander ove. Drinken voor je gasten hhuuummm liet hij al aan een ander over. Hij doet zelf geen flikker alleen commanderen zeiken en zeuren.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een krent zeg. Wil hij 50 cent terug.
Hij had een vinger met tandpasta in zijn mond, zoekt denk ik een tandenborstel of zo. En dan tussen de spullen van lotys.quote:
wat is er je doet continu ditquote:
Net als Billy. Liep ook altijd druk heen en weer en deed geen reet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy is gewoon een comandeur meer niet praat druk loop druk maar doet niets
smeerlapje?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ja smeerlapje heeft de tandenborstel gevonden.
Nou goed dan als je er zo happy van wordt.. begrijp alleen je post dan nietquote:
Maak ik toch nog iemand gelukkig.quote:
Kijk, dat is een leukerd, een mensenmens.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Joa...
![]()
Ik weet wel beter.quote:
Adriaan vindt wel meer. Misselijk ventje.quote:
WAAR?????quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Joa...
![]()
Sinds Adriaan met Jessie omgaat veranderd hij in zijn nadeel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Adriaan vindt wel meer. Misselijk ventje.
2019 is int bakkie doenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom gaan Utopianen, zowel in Versie 1 ( in de vele oude BB's ook trouwens) als ook in deze Versie altijd rondlopend tanden poetsen?
Vindt eigenlijk sinds hij op die praalwagen gestaan heeft.......hij voelt zich echt boven de rest staan......samen met Mike en nu met Jessie........quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds Adriaan met Jessie omgaat veranderd hij in zijn nadeel.
Oke je bent een Jessy lover mag hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:41 schreef formule het volgende:
[..]
Alle post over Jessie zijn zo negatief dat ik er maar eentegenover zet
Ik vond hem altijld de utopiaan. Maar de laatste tijd. Bah bah.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt eigenlijk sinds hij op die praalwagen gestaan heeft.......hij voelt zich echt boven de rest staan......samen met Mike en nu met Jessie........
Heeft totaal geen zin. Verandert niets aan Jessie. Het gaat om dat er te zien is en niet om wat je schrijft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:41 schreef formule het volgende:
[..]
Alle post over Jessie zijn zo negatief dat ik er maar eentegenover zet
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoop dat er opgenomen wordt, want ............
Wat is er aan de hand op de camping?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tis een toestand op de camping
Nou ben ik beledigtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke je bent een Jessy lover mag hoor
gewoon,.. een vrijdag avondquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand op de camping?
O, okay... Is niet een beetje te koud voor de camping?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon,.. een vrijdag avond
Bingo
plas, was , nergens gras
Het Loopt weer lekker om 20:00 uur presentatie om 20:30 uur ranking Utopia en nu is het bijna negen uur en 00000quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Oh, ranking the Utopians gaat waarschijnlijk nu niet door..... Ben wel benieuwd naar de vragen.
. zoniet zorgt hij er wel voor dat iemand anders het doet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:50 schreef Mylene het volgende:
Jessie weet kennelijk hoe je een bed moet opmaken, dus dat ronde ding moet aan de onderkant vraagt hij aan Jens. Jessie woont nog thuis he? Zijn moeder zal zijn bed wel opmaken en verschonen.
Zelfs dat kan hij dus niet wat een sukkel zegquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:50 schreef Mylene het volgende:
Jessie weet kennelijk hoe je een bed moet opmaken, dus dat ronde ding moet aan de onderkant vraagt hij aan Jens. Jessie woont nog thuis he? Zijn moeder zal zijn bed wel opmaken en verschonen.
Timquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie zou het snelst een parenclub bezoeken?
Zou hij een schone kont hebben?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs dat kan hij dus niet wat een sukkel zeg
jessie en jefreyquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat moet wel Adriaan en Jens zitten zo diep in zijn reet dat hij welschoon moet zijn.En wat denk je van al die veren die hij er zelf in steekt de hele dag doorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou hij een schone kont hebben?
schoon ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou hij een schone kont hebben?
Je kwam ze tegen?quote:
Wat renkingen dan? hoevaak TimoTeef neukt per dag, hoevaak Dellie GG al aan en uit heeft gezet?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Oh, ranking the Utopians gaat waarschijnlijk nu niet door..... Ben wel benieuwd naar de vragen.
Tranny en Timoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
waarom gaat het niet door ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Klopt t was gezelligquote:
Greet en Merel willen graag laten zien dat ze kunnen presenteren. In de hoop dat ze ontdekt worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk hoor.. een Show in een Show maken...
Ga es geld verdienen
Ik kijk liever naar die show dan die zogenaamde hardwerkende Utopianenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk hoor.. een Show in een Show maken...
Ga es geld verdienen
en maar druk met niksen de hele middag.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit gaan ze nooit op tijd klaar krijgen.
Wat het bouwen van de weide?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit gaan ze nooit op tijd klaar krijgen.
ja de hele dag achter lotus en tim aanzeiken. zelf doet ie niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kijk die jes eens zweten.
Spanning voor kacheltje nog regelen.
En maar lullen en maar lullen
Vanaf vandaag dus de Hiske stap genoemd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:07 schreef okklaarpasta het volgende:
hiske loopt moeilijk op haar linker voet. hinkstapt
Snap ik wel, de ruil is een eindeloze stroom "Sponsormeuk" , gratis alles wat ze on-cam roepen dat heeft Merel allang doorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greet en Merel willen graag laten zien dat ze kunnen presenteren. In de hoop dat ze ontdekt worden.
Die vragen voor Ranking the utopians.Over 3 kwartier gaat het licht uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat het bouwen van de weide?
Daar hebben ze al mee gefaald.
En een ontheffing voor de avondklok had natuurlijk al twee weken geleden aangevraagd moeten worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die vragen voor Ranking the utopians.Over 3 kwartier gaat het licht uit.
Helemaal niemand. Nutteloze mensen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Leuk die vragen voor ranking utopia?
Blaadje waar Meurel op zit te schrijven is dus een voorgedrukt formulier, van de FEBO gekregen denk ik.
1 van de vragen is: Welke utopiaan is er over 5 jaar het succesvolst.
Bij Jes heeft ze opgeschreven:"Die zal utopia 3 ook nodig hebben"
Niet als de Talpa-Show belangrijker is.. zagen we gisteravond al... Lootjemeuk mocht gewoon door , Kletsie-BootShow mocht gewoon doorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die vragen voor Ranking the utopians.Over 3 kwartier gaat het licht uit.
Ook weer waar,Franny wil niet mee doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet als de Talpa-Show belangrijker is.. zagen we gisteravond al... Lootjemeuk mocht gewoon door , Kletsie-BootShow mocht gewoon door
Christel vroeg vanochtend alleen om surimi krab.Dat mocht niet van Jessie.quote:
Merel zei wij betalen zelf van het zakgeld. Ze hebben oneindig zakgeld daar. Als ze een pakke shag roken is het geld al op.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel vroeg vanochtend alleen om surimi krab.Dat mocht niet van Jessie.
Al weken. Het is gewoon een grote snotkoker.quote:
Giertank samenzijnquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
SL
Iedereen zit straks braaf in de Siloods... meedoen omdat het moet voor de uitzending van Maandag
Is om zelf te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelf rollen zijn ze zeker te lui voor? Voor dat geld maak je makkelijk 1000 sushi's.
pak weg euro een pakje bij de lidlquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel vroeg vanochtend alleen om surimi krab.Dat mocht niet van Jessie.
Penis aqua rosa ha ha ha haquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vrijdagavond, 21:30 en penis aqua rosa ( lulletje rozenwater) gaat een presentatie geven?
Mooi ongezien de bruine blad schurft dus.
Of naar binnen lopen met een krat bruine pretpalen
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vrijdagavond, 21:30 en penis aqua rosa ( lulletje rozenwater) gaat een presentatie geven?
Mooi ongezien de bruine blad schurft dus.
Of naar binnen lopen met een krat bruine pretpalen
Ja, alle cossers hebben net "De Slimste Mens" zitten kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie zelfs zijn weerslag heeft op de COS
Ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie zelfs zijn weerslag heeft op de COS
Die zou een bedrijf kapot vergaderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
Wéér een Kletsie-Show?
Die gast doet 4x p/d "vergaderen"
Op smerige tweedehands matrassenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je. Opgesloten in een huisje. Voor 150/200 euro ha ha
Jip. Die hebben een leuke unieke Utopia ervaring.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn alle bnb gasten veilig opgesloten in hun hutje?
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En rugridder Branana mag de velletjes paier om draaien
Jessie zou zeggen proto kolenquote:
quote:
Dat is het.Wie denkt hij te zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:36 schreef okklaarpasta het volgende:
dat rare negatieve belerende van brandobot komt ook maar ongepast over.
Erg hè. De k niet groot denk niet klein zegt Brandon.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:36 schreef okklaarpasta het volgende:
dat rare negatieve belerende van brandobot komt ook maar ongepast over.
Een beetje respect hé? Hij is er dágen mee bezig geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik zou ook niets van Brandon aannemen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje respect hé? Hij is er dágen mee bezig geweest![]()
Die lul zit er ook al vanaf zowat dag één... en dan dit moeten voorlezen van Febo
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat iemand daar dit serieus neemt?
Ziet er wel naar uit. Vrijdag avond 5/6 gasten en dan gaan ze deze onzin doen pppfffffquote:
en juist de "bouwers" wassen allemaal wel af zonder gezeur.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Dus iedereen moet meehelpen met de afwas. Zo stom bedacht. Afwassen hoort bij de mensen die de samenlevingstak zitten. Je gaat toch ook niet iedereen elke week laten helpen in de bouw of met de finance.
ipv van dit gelul had ie ook gewoon de afwas kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Batterijloze lul moet verplicht 'shinen'?
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:41 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ipv van dit gelul had ie ook gewoon de afwas kunnen doen.
wat een zeikerd.
Dat smoelwerk... Zit al te rekenen hoe er onderuit te komen... snel iets depressiefs verzinnenquote:
Ik wel, hij heeft er namelijk 6 maanden over kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Brandon dit allemaal zelf bedacht? Geloof er niets van.
En ze hebben 5 B&B gasten opgehokt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:48 schreef Yaksa het volgende:
Man man man. Vrijdagavond 21.30 gaan ze ff vergaderen over futiele zaken.
Ze zouden de markt moeten promoten, pas 350 kaartjes verkocht.
Ik zou de Gasten erbij laten.. betrokkenheid tonen..ipv schnitzel vreten/slapen/voor 10h oprotte...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:48 schreef Yaksa het volgende:
Lootje blijft zoiezo al Meik Opneuke tot haar BoomVilla af is.. dus die doet geen zak aan de Duracell-Werkordersquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Dus iedereen moet helpen afwassen, schoonmaken van de caravan, toilet en douche.
Waar is de taakverdeling van bv, samenleving en bouw dan nog voor bedoeld?
Geef gewoon twee of drie mensen de schoonmaaktaak. Klaar.
Niet schoon, dan weet je meteen wie je moet aanspreken.
Nu ergert iedereen zich aan de andere 14 bewoners.
En dat gaat ook nog heel lang zo blijven.
Logischquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:48 schreef Yaksa het volgende:
Ik ben heel merkgebonden wat dat soort spullen betreft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Wegwerpscheermesjes.![]()
Koop gewoon goeie mesjes, die gaan echt maandenlang mee.
Gilette mesjes gaan megalang mee. Goed spul.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben heel merkgebonden wat dat soort spullen betreft.
Scheren met Gilette,deo van Rexona,tandenpoetsen met Colgate.
Met koud water wassen ze af stelletje viespeuken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hikse: "haal gewoon een doekje door die pan" Nee viespeuk, gewoon afwassen, lui vat
Klopt, kosten een gods vermogen maar zijn hier de enigste mesjes waar ik m'n kop makkelijk mee kaal krijg.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gilette mesjes gaan megalang mee. Goed spul.
goed liegen kan ze tochquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Christel: Iedereen is met zijn eigen ding bezig ... of met andere dingen.
Jup.. het hoe ze je je klanten te kakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
wacht ff![]()
de b&b-ers zitten in t huisje en de utiopianen in de silo
Yep, gastvrijheid en planning staan niet het woordenboek van utoop IIquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
wacht ff![]()
titanium remington werkt ook langquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gilette mesjes gaan megalang mee. Goed spul.
Belachelijk he.. op zoveel verschillende manieren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
wacht ff![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. het hoe ze je je klanten te kakken
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, gastvrijheid en planning staan niet het woordenboek van utoop II
ik las gerritquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Geit is zwanger van een tweeling, gaat over een maand bevallen.
Dat wordt een grote publiekstrekker. Je moet toch iets verzinnen om de kaartverkoop voor de markt op te krikken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
talpa wil graag een utopia baby op tv, dan maar zoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
En een "Problem-Pig" binnengehaald... het varken heeft een strikt dieet en de geit moet bevallen..
Wat een geweldige kutstreek van Achter... zoveel shit erbij pleuren waar ze geen zák aan hebben
Hoezo? Deze vrijdag tel mee, dus nog maar een kleine 26 uurquote:
huh, dacht dat het varken zwanger was.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
En een lijstje er bij met een stift waarop de utopianen moeten schrijven wat ze te eten hebben gegeven. Nou dat gaat niet gebeuren kan ik nu al wel vertellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
En een "Problem-Pig" binnengehaald... het varken heeft een strikt dieet en de geit moet bevallen..
Wat een geweldige kutstreek van Achter... zoveel shit erbij pleuren waar ze geen zák aan hebben
was er een systeem danquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:08 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
dit systeem telt al 3 dagen, is al gefaald.
De positieve grabbelbox.quote:
Introductie nieuw protocol,en uitleg over de dieren.quote:
Lotus weet alles van de dieren en als er iets is moet zij als eerste erbij geroepen worden. Bij elke scheet die de dieren dwars zit.quote:
enig ,..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
JAquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Is er een cam in het hok, ik wil het kunnen zien.
Aangezien ik al vanaf het begin betaal voor de streams EIS ik een cam in het hok!
zo klinkt het serieus welquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Lotus doet alsof ze al jaren zorg voor die beesten draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |