Blijft open.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Blijft DRT open als apart forum trouwens? Of tot wanneer?
JAAAAAAAAAAAAquote:
maakt die paar k prijzengeld zo veel verschil of krijg je als PC winnaar een voordeeltje?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
Jermeen kan een grote stap naar de Grent Slem zetten.
Voordeeltje. Ervanuitgaande dat er niet veel wonderen gebeuren op de Euro Tour.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
maakt die paar k prijzengeld zo veel verschil of krijg je als PC winnaar een voordeeltje?
Winnaars van PCs maken kans op GSOD wanneer er minder dan 16 verschillende finalisten/winnaars zijn van de majors en ET. Dan kijken ze naar hoogst genoteerde op ProTour order of merit van de PC winnaars geloof ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
maakt die paar k prijzengeld zo veel verschil of krijg je als PC winnaar een voordeeltje?
Slim omzeild door 8 plekken vrij te maken voor Tour Card Holders qualifierquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dat de GSOD meetelt voor de Order of Merit blijft vreemd
Telt het prijzengeld van Durrant op de GSOD dan ook mee?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slim omzeild door 8 plekken vrij te maken voor Tour Card Holders qualifier
Van afgelopen jaar? Nee, want wanneer je een tourkaart pakt, gaat het gewoon op 0; tenzij je in de top 64 staat aan het eind van een jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Telt het prijzengeld van Durrant op de GSOD dan ook mee?
Nee verkeerde topicquote:
Word ik nu gefuckt?quote:
Post 79quote:
Voortaan zullen we je even mentionen @El-Stinhoquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:08 schreef Mani89 het volgende:
http://sportstreamkodi.blogspot.com/2018/11/stream03.html
Sorry maar ik zat ook voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik naam aan dat je het wel had meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry maar ik zat ook voetbal te kijken.
Verdomme man
[ afbeelding ]
Ik ga voetbal kijken; misschien voel ik me straks superkut of heel gelukkig.
[ afbeelding ]Hoe voel je je nu? Ten Hag god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |