abonnement Unibet Coolblue
pi_184496915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:17 schreef Niels93 het volgende:
Zou echt een langgekoesterde wens van me in vervulling gaan als Armin namens NL gaat. Damn.
Oh ja..WIG.. durf er bijna niet aan te denken.. _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184496925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:17 schreef Niels93 het volgende:
Zou echt een langgekoesterde wens van me in vervulling gaan als Armin namens NL gaat. Damn.
Vooral omdat áls we het dan eindelijk een proberen, het meteen een grote, internationaal bekende dj is en niet een of andere dj waar nog nooit iemand van gehoord heeft :@
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:21:03 #153
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184496950
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Vooral omdat áls we het dan eindelijk een proberen, het meteen een grote, internationaal bekende dj is en niet een of andere dj waar nog nooit iemand van gehoord heeft :@
En garantie op veel promotie (bekende naam dus veel besproken), je weet waar je aan toe bent bij hem, en je weet dat het gegarandeerd top 10 wordt. Kan niet anders. Ik hoop te veel ik ga zo even mijn adrenaline niveau verlagen bij WIDM
Just do it »
pi_184497014
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:21 schreef Niels93 het volgende:

[..]

En garantie op veel promotie (bekende naam dus veel besproken), je weet waar je aan toe bent bij hem, en je weet dat het gegarandeerd top 10 wordt. Kan niet anders. Ik hoop te veel ik ga zo even mijn adrenaline niveau verlagen bij WIDM
Ik hoop dat hij het aandurft, dat zou voor veel andere artiesten de drempel verlagen.
Ik ga wandelen om mijn adrenaline niveau te verlagen
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184497031
Die opmerkingen over Jantje _O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 januari 2019 @ 19:28:49 #156
163650 Greys
pi_184497088
Ik zou het ergens een beetje raar vinden om zo'n grote DJ naam dan te laten 'playbacken' op het podium. Want hij mag niet echt DJ-en ofzo. Dus die staat er dan voor de sier.

Daarom denk ik persoonlijk dat er geen DJ gaat. Niet op het podium sowieso lijkt me. Maar denk eigenlijk sowieso niet. Want dan zou het toch niet zo lang hebben geduurd met meerdere opties denk ik? Maar wie weet. Ik vind alles best als het maar goed is. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184497104
Even ter herinnering, dit was in 2013
quote:
'Waarom ook niet?'
In de Coen & Sander Show op 3FM reageerde Armin van Buuren woensdagmiddag op de geruchten. "Ik zat toevallig laatst in hetzelfde vliegtuig als Cornald Maas naar Ibiza en hij sprak me aan. Het eerste dat hij zei was: Maar dan wil je zeker niet aan een wedstrijd meedoen? Nee hè hè, daar zit ik niet op te wachten."

Toen Armin van Buuren er langer over nadacht begon hij een beetje te twijfelen. "Het ligt er een beetje aan of ik op dat moment een plaat heb met een goede zanger of zangeres erbij, want ik kan zelf natuurlijk niet zingen. Ik kan best dingen schrijven maar het is niet heel prettig voor je radio als je mij hoort zingen. Maar als ik iets heb, waarom ook niet? Het wordt dan wel een danceplaat. Als er een goede plaat is en ik krijg carte blanche, wie weet."

https://www.omroepbrabant(...)rovisie-Songfestival
w/
pi_184497114
Jan als Creative Director :') Wat een farce. Al heb ik ook zo'n idee dat hij formeel die titel heeft gekregen zodat hij zich een beetje gedeisd houdt, want het klinkt inderdaad niet alsof hij echt enorm veel invloed gaat hebben.

Als dit gerucht klopt en Armin gaat zich ermee bemoeien, dan klinkt dat zeker hoopvol!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2019 @ 19:31:07 #159
368283 ato
pi_184497136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jan Smit in Muziekcafé over Songfestival

Vanaf 1:31:37

We're getting close zegt Jan, hebben we toch iets weggegeven zegt Dekker. Zeer binnenkort krijgen we meer te horen, en Jan zou er bij betrokken zijn als 'creative director'
Oh dat hoorde ik in ieder geval gaat er iemand. Sorry dat ik het verkeerd verstaan heb. Maar zij zitten dichtbij zeggen zij beiden.

Ik heb ook het idee dat men al een artiest en lied hebben.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:31:26 #160
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184497144
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:14 schreef Em31 het volgende:
Armin heeft ook een gat in zijn agenda :D op een paar dagen na exact dezelfde periode als Within Temptation _O- van midden maart tot begin juni.

Zou 'm liever niet op het podium hebben denk ik, maar stél hij heeft het nummer gemaakt kan ik me wel voorstellen dat hij wel meegaat.
Dit kan niet meer misgaan!!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_184497147
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik zou het ergens een beetje raar vinden om zo'n grote DJ naam dan te laten 'playbacken' op het podium. Want hij mag niet echt DJ-en ofzo. Dus die staat er dan voor de sier.

Daarom denk ik persoonlijk dat er geen DJ gaat. Niet op het podium sowieso lijkt me. Maar denk eigenlijk sowieso niet. Want dan zou het toch niet zo lang hebben geduurd met meerdere opties denk ik?
Misschien geproduceerd, maar niet op het podium. Dat het vooral lang duurde omdat ze geen goede zanger/zangeres nog voor het nummer hadden?
pi_184497196
Ik zou helemaal blij zijn als iemand Mr. Probz heeft weten te overtuigen _O- zal wel nooit gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 januari 2019 @ 19:35:24 #163
163650 Greys
pi_184497208
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien geproduceerd, maar niet op het podium. Dat het vooral lang duurde omdat ze geen goede zanger/zangeres nog voor het nummer hadden?
Kan. Maar denk zelf eerlijk gezegd van niet. Want als je als commissie dan dus weet dat zo'n grote DJ naam een dancenummer aan je gaat leveren heb je in zomer 2018 iig al een aantal goede dancezangeressen in optie gezet. Als je tóch al weet dat dat het gaat worden. En als de DJ dan zelf geen zangeres uit z'n contacten weet/levert. Dus ik geloof eerlijk gezegd echt niet in 'daarna pas eens een zangeres zoeken'. Ze weten wel beter dan dat, dat artiesten vaak al een jaar vooruit geboekt worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 januari 2019 @ 19:36:36 #164
163650 Greys
pi_184497225
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zou helemaal blij zijn als iemand Mr. Probz heeft weten te overtuigen _O- zal wel nooit gebeuren.
Ja een Waves achtig iets zou wel tof zijn. Maar die durft dat niet geloof ik, las ik ergens. Straks ff zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184497242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Vooral omdat áls we het dan eindelijk een proberen, het meteen een grote, internationaal bekende dj is en niet een of andere dj waar nog nooit iemand van gehoord heeft :@
Ja, want daar was ik bij dj ook al bang voor. Er zijn zoveel hobby-dj'tjes in Nederland die echt niet veel kunnen en ik zag Jan al helemaal uit zijn dak gaan bij de eerste de beste beat.

Het Armin-verhaal is ook helemaal niet zo ongeloofwaardig, want hij had eerder al een keer laten weten best een nummer te willen schrijven/produceren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 19 januari 2019 @ 19:38:19 #166
39237 crew  H_T
2733
pi_184497253
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zou helemaal blij zijn als iemand Mr. Probz heeft weten te overtuigen _O- zal wel nooit gebeuren.
Voor Mr Probz kan Israël misschien lastig worden. Hij heeft een strafblad, dan kan je niet zomaar overal terecht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184497277
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan. Maar denk zelf eerlijk gezegd van niet. Want als je als commissie dan dus weet dat zo'n grote DJ naam een dancenummer aan je gaat leveren heb je in zomer 2018 iig al een aantal goede dancezangeressen in optie gezet. Als je tóch al weet dat dat het gaat worden. En als de DJ dan zelf geen zangeres uit z'n contacten weet/levert. Dus ik geloof eerlijk gezegd echt niet in 'daarna pas eens een zangeres zoeken'. Ze weten wel beter dan dat, dat artiesten vaak al een jaar vooruit geboekt worden.
Hmm ja, heb je helaas ook gelijk in -O-
pi_184497281
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Voor Mr Probz kan Israël misschien lastig worden. Hij heeft een strafblad, dan kan je niet zomaar overal terecht
Ohh -O-
pi_184497293
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:29 schreef Em31 het volgende:
Even ter herinnering, dit was in 2013

[..]

w/
Dit was 2018 :P

https://qmusic.nl/nieuws/armin-van-buuren-naar-het-songfestival

Hij denkt dat het niks voor hem is.
~The present is all there is~
pi_184497307
Het zou ook Hardwell kunnen zijn die vorig jaar bekend maakte tijdelijk te stoppen en sinds twee weken terug een nieuwe single heeft uitgebracht. Hij heeft in de tussentijd natuurlijk nagedacht over zijn toekomstplannen. In november liet Jan Smit nog weten graag een dj te willen strikken voor het ESF. Nu kijkt bijna niemand naar RTLLN tegenwoordig, maar wie weet heeft dit nieuws Hardwell wel bereikt en ziet hij in het ESF wel een uitdaging. Het zou kunnen. Een jonge gast waarvan ik denk er ook open voor te staan. Hardwell heeft eerder met Maan samen gewerkt. En Maan wordt zo'n beetje elk jaar genoemd. Volgens haar agenda: mei = vrij :+



[ Bericht 35% gewijzigd door grazz op 19-01-2019 20:21:39 ]
~The present is all there is~
pi_184497350
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:41 schreef grazz het volgende:

[..]

Dit was 2018 :P

https://qmusic.nl/nieuws/armin-van-buuren-naar-het-songfestival

Hij denkt dat het niks voor hem is.
_O- oké oké het ziet er toch niet zo positief uit
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2019 @ 20:06:19 #172
368283 ato
pi_184497675
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:14 schreef Em31 het volgende:
Armin heeft ook een gat in zijn agenda :D op een paar dagen na exact dezelfde periode als Within Temptation _O- van midden maart tot begin juni.

Zou 'm liever niet op het podium hebben denk ik, maar stél hij heeft het nummer gemaakt kan ik me wel voorstellen dat hij wel meegaat.
Ik las dat hij ook niet bij Amstel live komt, daar schijnt hij ieder jaar te gaan.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:12:58 #173
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184497813
Vrienden van Amstel is nu toch aan de gang?
:o)
pi_184497910
Straks wordt het een country dance song. DJ ft. Ilse :D

~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2019 @ 20:21:42 #175
368283 ato
pi_184498030
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik zou het ergens een beetje raar vinden om zo'n grote DJ naam dan te laten 'playbacken' op het podium. Want hij mag niet echt DJ-en ofzo. Dus die staat er dan voor de sier.

Daarom denk ik persoonlijk dat er geen DJ gaat. Niet op het podium sowieso lijkt me. Maar denk eigenlijk sowieso niet. Want dan zou het toch niet zo lang hebben geduurd met meerdere opties denk ik? Maar wie weet. Ik vind alles best als het maar goed is. *O*
Misschien zie je bv Armin op de achtergrond op een beeldscherm.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')