Dat was Merel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
of bestel gewoon nieuwe.
wie zei dat ?
Rob.quote:
Lotus had wel een kledingbon van Mari.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
nee zeker niet..vaag dit..Gaastra jas is al gauw 250 - 350 euro
En waarschijnlijk ook geen boodschappenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je nou een B&B arrangement hebben voor 200 euro en je hebt niets op orde?
Juist.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
De matrassen kunnen wel van het zakgeld van Timo af.
Beddengoed nodig ook van de centjes van Timo.
Nee en wie gaat het eten, de hapjes en het ontbijt verzorgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook geen boodschappen
Die heeft echt overal schijt aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Merel doet gewoon de sushi bestelling er ook maar gelijk bij, zegt ze
Waarvan akte....quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
De matrassen kunnen wel van het zakgeld van Timo af.
Beddengoed nodig ook van de centjes van Timo.
Ik moet daar wel om lachen.Merel heeft echt schijt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja, die doet wat ze wil en geen Jessie die haar tegen kan houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die heeft echt overal schijt aan.
Jessie dacht dat er te weinig matrassen waren, dus moest er crisisberaad komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Moeten ze hier met zoveel mensen over vergaderen? Een paar gasten ....
sushi van de supermarkt ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, ze ging Rob mailenquote:
Ik merk het. En ook met droge ogen beweren dat ze geen contant geld heeft liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die doet wat ze wil en geen Jessie die haar tegen kan houden
Paniek zaaien om niets dus.........quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie dacht dat er te weinig matrassen waren, dus moest er crisisberaad komen.
Afgelopen week mochten ze niet over de B&B praten, dat moest maar in een klein groepje.
Zoiets ja, maar hij bedacht gelukkig dat er meer dingen nodig zijn buiten matrassen om.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Paniek zaaien om niets dus.........
isolatie. zou dan klaar moeten zijn. lekte nog watquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:10 schreef Yaksa het volgende:
Kabouter op de het dak van de silo aan het klussen.
Dit was juist wel slim. De sushi is voor de verjaardag van Hiske, en anders zouden ze morgen weer de koerier moeten inschakelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die doet wat ze wil en geen Jessie die haar tegen kan houden
Jessie was het er niet mee eens dat er sushi besteld zou worden voor de verjaardag van Hiske.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was juist wel slim. De sushi is voor de verjaardag van Hiske, en anders zouden ze morgen weer de koerier moeten inschakelen.
"Van een oud vrouwtje geweest"quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens: bij de kringloop worden ze eerst gereinigd.
Nou echt niet hoor.
Knap dat ze in de winter kunnen zien of een boom dood is. Deze ziet er nog prima uit. Als ie verrot is viel die wel om.quote:
hij heeft ook echt overal verstand van.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
jes: adriaan, knul kom we gaan foto's maken van bomen die verrot zijn, dan bellen we staatsbosbeheer en die gaan ze kappen
quote:
moet ook wel, anders ligt de helft de hele dag in de huisjesquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
O, ze hebben pilatus dag zoveel dat er leuke dingen voor de bewoners binnenkomt
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft ook echt overal verstand van.
Van de zotte gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:27 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
moet ook wel, anders ligt de helft de hele dag in de huisjes
Wat voor streams kijken jullie? Op mijn streams was het Adriaan die zei dat die bomen dood warenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Deze is dood, want er zitten geen bladeren aan.
![]()
![]()
Jessie wil de bomen gaan gebruiken voor de houtkachels.![]()
Dat hout moet eerst een jaar droog liggen.
lekker intiemquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Er doen maar 3 mensen mee met de pilatus
Wat een gelul ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Er doen maar 3 mensen mee met de pilatus
op die van mij en sambal ook. dus hebben we allemaal dezelfde streamsquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat voor streams kijken jullie? Op mijn streams was het Adriaan die zei dat die bomen dood waren
in Uto 1 mochten ze ook geen bomen omhakken, dus ik betwijfel of het nu wel mag.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Deze is dood, want er zitten geen bladeren aan.
![]()
![]()
Jessie wil de bomen gaan gebruiken voor de houtkachels.![]()
Dat hout moet eerst een jaar droog liggen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:34 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
op die van mij en sambal ook. dus hebben we allemaal dezelfde streams
Mijn post is niet duidelijk inderdaad. De 1e zin zei Adriaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat voor streams kijken jullie? Op mijn streams was het Adriaan die zei dat die bomen dood waren
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mijn post is niet duidelijk inderdaad. De 1e zin zei Adriaan.
Jessie had het over toestemming vragen aan Staatsbosbeheer. Dat lijkt me op zich een logisch verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
in Uto 1 mochten ze ook geen bomen omhakken, dus ik betwijfel of het nu wel mag.
Geen idee! Ze zoekt Merel. Dan moet ze in de bedden of de stoelen zoeken, kan ze nooit ver zijn. Merel krijgt postquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bord eten is nu het hele terrein over geweest, voor wat????
typisch sjellie. de actieve camera(s) opzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bord eten is nu het hele terrein over geweest, voor wat????
ik denk niet dat staatsbosbeheer daar iets over te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie had het over toestemming vragen aan Staatsbosbeheer. Dat lijkt me op zich een logisch verhaal.
dat boeit christel toch niet. die opent straks de deur welquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
niet storen, schrijft Merel, ik heb post, bedankt voor je respect
Gratis blaasontsteking erbijquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr lesje pilates juffie doet dat heel goed
maar op die koude grond , das niet zo slim..jammer
ik gok, ook bedoeld als hint naar brandon dat ie wat beter moet articuleren zodat mensen thuis hem ook verstaan.quote:
Christel vraagt of het niet later kan, ze zijn bezig met ontspannen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
En weer mag er niet over de boekhouding gesproken worden omdat ze 'druk' zijn met Pilatus.
heb je zn moeder wel eens gehoord?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ik gok, ook bedoeld als hint naar brandon dat ie wat beter moet articuleren zodat mensen thuis hem ook verstaan.
Christel wordt ook met de dag irritanterquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Christel vraagt of het niet later kan, ze zijn bezig met ontspannen.
Christel die tegen iedereen die langskomt loopt te bleren.
echt, met haar actje, lerares NB spreekt geen woord normaal uitquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Christel wordt ook met de dag irritanter
Mr finance die wist hoe alles werkte en moestquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:59 schreef mazaru het volgende:
Tim heeft geen kasbestanden opgeslagen met datum. Doet niemand zegt die
Dus als niemand het doet, doe je het ook niet. Vreemde redenering voor iemand die alles van boekhouding wistquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:59 schreef mazaru het volgende:
Tim heeft geen kasbestanden opgeslagen met datum. Doet niemand zegt die
Dat is niet anders geweest, al die tijd. De 3 dames hebben niet voor niets vlak voor het eind van het kwartaal de kist buiten neergezet.quote:
herkenningquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
Klotus gaat met ongewassen varkens- en geitenhanden iets te eten klaar maken.
quote:
hij heeft er zelf ook nooit wat van gebakken, eigenljk niemand, business als usual , wat jessie vrnl doet is offhands managementquote:
Btw? Huh? Btw? ow dat komt later welquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
hij heeft er zelf ook nooit wat van gebakken, eigenljk niemand, business als usual , wat jessie vrnl doet is offhands management
likkielakkietjoek was de allerbestequote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
hij heeft er zelf ook nooit wat van gebakken, eigenljk niemand, business als usual , wat jessie vrnl doet is offhands management
dat dusquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
likkielakkietjoek was de allerbeste
"komt Goed ""...
en Markie 2e plaats...
"" bestel maar ""
je denkt echt dat Tim zich opgeofferd heeft ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:09 schreef okklaarpasta het volgende:
waarom mensen hier tim de schuld geven van de finance? niemand anders wou het doen.
de kist lag midden op het plein.
kreeg de puinhoop aangeleverd van merel hiske en christel.
Nee ik geef Tim nergens de schuld van, behalve dat hij zich voorgaf deskundig te zijn en dat is hij dus ook niet..Maakt niks uit...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:09 schreef okklaarpasta het volgende:
waarom mensen hier tim de schuld geven van de finance? niemand anders wou het doen.
Wordt gewoon niet meer over gesproken......terwijl Hiske nog samen met Jeffrey twee man hebben uitgenodigd die hun alles even uit zou leggen hoe het moest. En maar ja knikken alsof ze het hadden begrepen.......nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:09 schreef okklaarpasta het volgende:
Dat dus, hij is er echt ingestonken, gevoed door zijn eigen arrogantie.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je denkt echt dat Tim zich opgeofferd heeft ?![]()
Bij Tim draait alles om macht, en hij stinkt erin ook nog
je hoort daar mensen zeggen, allemaal net in 20, ik heb mn eigen boekhouding gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee ik geef Tim nergens de schuld van, behalve dat hij zich voorgaf deskundig te zijn en dat is hij dus ook niet..Maakt niks uit...
nee, dat wordt weer ingevuld in de cos. dat zei ik helemaal niet. en denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je denkt echt dat Tim zich opgeofferd heeft ?![]()
Bij Tim draait alles om macht, en hij stinkt erin ook nog
Vlak daarna stapten ze er allebei uit, omdat ze het niet snapten/ er geen zin in hadden en nam Mike het over. Die heeft wel de gegevens doorgegeven ivm de BTW-aangifte. Maar Mike heeft ook veel laten liggen. Voor mij is Hiske de kwade genius met haar "daar gaan we nog naar kijken" politiek.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wordt gewoon niet meer over gesproken......terwijl Hiske nog samen met Jeffrey twee man hebben uitgenodigd die hun alles even uit zou leggen hoe het moest. En maar ja knikken alsof ze het hadden begrepen.......nooit meer wat van gehoord.
Dat heb ik Tim dus ook horen zeggen iddquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je hoort daar mensen zeggen, allemaal net in 20, ik heb mn eigen boekhouding gedaantsja als je gewoon een inkomentje hebt, ga je echt geen boekhouder vragen, zelfs ik kan nog een belastingformulier invullen, makkelijker maken ze het tegenwoordig niet meer
sorry dan, ik ga het nog ff herlezenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:13 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
nee, dat wordt weer ingevuld in de cos. dat zei ik helemaal niet. en denk ik ook niet.
Hoe moeilijk is het, om er eerst eens wat informatie over op te doen i p v direct te beginnen? Het internet heeft veel informatie en downloadprogrammaatjes..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vlak daarna stapten ze er allebei uit, omdat ze het niet snapten/ er geen zin in hadden en nam Mike het over. Die heeft wel de gegevens doorgegeven ivm de BTW-aangifte. Maar Mike heeft ook veel laten liggen. Voor mij is Hiske de kwade genius met haar "daar gaan we nog naar kijken" politiek.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vlak daarna stapten ze er allebei uit, omdat ze het niet snapten/ er geen zin in hadden en nam Mike het over. Die heeft wel de gegevens doorgegeven ivm de BTW-aangifte. Maar Mike heeft ook veel laten liggen. Voor mij is Hiske de kwade genius met haar "daar gaan we nog naar kijken" politiek.
Hiske en Jeffry hadden nooit verwacht dat het zoveel werk was en ingewikkeld. Ze wilden vooral de baas spelen en anderen dwarszitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het, om er eerst eens wat informatie over op te doen i p v direct te beginnen? Het internet heeft veel informatie en downloadprogrammaatjes..
Ik weet het niet, ik speel het spelletje dan wel braaf mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar heel eerlijk denk ik ook dat het een grote farce, die hele boekhouding.
ja en dan tegen Erik, oh ja ben ik bruin???? Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat dr goed .. dat Geel/Oransje
in shelly dr face
trump-bronsquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat dr goed .. dat Geel/Oransje
in shelly dr face
Ja het is een vreselijke machtsstrijd daar.. Maar we kijken nu naar de Jessy sekte..Ze zijn als de dood om alles te verliezen, dus doen steeds water bij de wijn..Jammer genoeg zelfs Lotusquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske en Jeffry hadden nooit verwacht dat het zoveel werk was en ingewikkeld. Ze wilden vooral de baas spelen en anderen dwarszitten.
21 is ook best veelquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly zucht
ze moet voor 21 mensons koken vandaag
kapot druk
en dr is niet genoeg ietsen
en dinges en zucht
Vindt het nog knap.....in die keuken zou ik het nog niet voor 4personen doen......quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:20 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
21 is ook best veel
alle hersencellen bezet
Het lijkt mij ook niet leuk, om met minimale producten, elke dag te moeten koken en dan nog klachten te krijgen ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie gaat spinazie maken, een blok, en dan wss een aardappeltje en een worsje
waarom/van zou ze schrikken?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Zou Sjel ook geschrokken zijn dat Jens toch niet haar best gay friend is?
aan de andere kant denk ik niet dat Sjel erg creatief isquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet leuk, om met minimale producten, elke dag te moeten koken en dan nog klachten te krijgen ook
Nou je kan een keertje creatief zijn, maar als je de middelen niet hebt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aan de andere kant denk ik niet dat Sjel erg creatief is
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou je kan een keertje creatief zijn, maar als je de middelen niet hebt?
dit is al maanden geleden, met nog minder budget, Sjellie kocht ff in voor de maaltijden, daar kon je 3 nachtopvangen in Amsterdam mee voedenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou je kan een keertje creatief zijn, maar als je de middelen niet hebt?
Okee ik heb respect voor iemand, die toch elke keer een maaltijd weet te verzorgen voor een groep. Ik heb er soms echt geen zin an...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
dit is al maanden geleden, met nog minder budget, Sjellie kocht ff in voor de maaltijden, daar kon je 3 nachtopvangen in Amsterdam mee voeden
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee ik heb respect voor iemand, die toch elke keer een maaltijd weet te verzorgen voor een groep. Ik heb er soms echt geen zin an...
Sjel ook niet, tis een motje, en zo eet ze zelf wat ze zelf lekker vindtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee ik heb respect voor iemand, die toch elke keer een maaltijd weet te verzorgen voor een groep. Ik heb er soms echt geen zin an...
wat is er zo moeilijk aan stampotten makenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het nog knap.....in die keuken zou ik het nog niet voor 4personen doen......
koken voor 15 en 21 is beide ook echt wel veel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
één blok spinazie voor 21man is toch ook niet te doen??quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom Quote je mij steeds twee keer?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
Sjel ook niet, tis een motje, en zo eet ze zelf wat ze zelf lekker vindt
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom Quote je mij steeds twee keer?
nee, is mijn muis, sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom Quote je mij steeds twee keer?
gewoon ff de blokjes tellehquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
één blok spinazie voor 21man is toch ook niet te doen??
Dat is het, nooit een dag van te voren bedenken wat ze zou gaan maken.......spinazie met mienestjes kipfile en kleine spekjes kom je al een heel eind. Kipfile lekker marineren en alvast bakken. Maar nu om twee uur is kijken wat ze zal koken......quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan stampotten maken
of , nasi,bami,spag,macaronie
shell met dr koken
5 min voor tijd gehakt dr uit en in de pak krassen ontdooien
![]()
waarvoor zouden ze zich er druk over maken ze hebben geen bv geen btw nummer enz en zijn uiteindelijk nergens voor verantwoordelijk, alles is van Talpa en die fixen het wel zelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar heel eerlijk denk ik ook dat het een grote farce is, die hele boekhouding.
ja dat is echt onwijs bullshit zo duur.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is dat duur? Mij lijkt het duur..Ik haalde speakers bij Action, 39,95
O, wat raar dat ze dat graag wildequote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze wilde heel graag dat hij gay was, was er van overtuigd
van de week had ze 50 euro gevonden, ze houdt dat zgn bij zich, tot iemand zich meldt, 3 dagen later had Hitkske 50 euro, voor parfumquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh 70,-
Hops ; wij krijgen dat bij ons zakgeld
de anderen heb dat uitgegeven
voor kerst versiering
maar wij hebben dat gekregen
.. fijn meid he die Hops...
. Likhuut meisjes .. centjes gedoe
en de pilatus was heel leuk
Een paar logitechjes van marktplaats zijn voor die onzin ook al goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja dat is echt onwijs bullshit zo duur.
om daar in een hokje te oefenen voor dj, (wat bij gerrit toch al bullshit is), zijn wat monitor speakers prima.
150 zou al absoluut duur genoeg zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Een paar logitechjes van marktplaats zijn voor die onzin ook al goed.
Hij kan er toch niks van.
Ow haha ik dacht dat het voor de pc was..Maar ik heb er echt geen syllabe verstand van ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja dat is echt onwijs bullshit zo duur.
om daar in een hokje te oefenen voor dj, (wat bij gerrit toch al bullshit is), zijn wat monitor speakers prima.
150 zou al absoluut duur genoeg zijn.
krijgt hij de mengtafels en zo er bij?
fijne wijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van de week had ze 50 euro gevonden, ze houdt dat zgn bij zich, tot iemand zich meldt, 3 dagen later had Hitkske 50 euro, voor parfum
Die heeft hij toch niet nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:41 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
150 zou al absoluut duur genoeg zijn.
krijgt hij de mengtafels en zo er bij?
nog niet gekocht hoor, ze wacht ff tot het overwaait, Chris weet ervanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
fijne wijven
schud ze de hand
tel je vingers na
Ja maar wat moeten ze met parfum? Ze wassen zich nooit daar..Oja niet schoon, toch frisquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog niet gekocht hoor, ze wacht ff tot het overwaait, Chris weet ervan
Ik vind Wilders wel een stuk sympathieker dan Jessie.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
dat depressieve ontevreden toontje van Sjellie, sneu kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]nou moe, dat kind lijkt me juist wel een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Oke, ik probeer het even.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:54 schreef formule het volgende:
[..]
Leef je even in, in Utopia, dan snap je het
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van de week had ze 50 euro gevonden, ze houdt dat zgn bij zich, tot iemand zich meldt, 3 dagen later had Hitkske 50 euro, voor parfum
Zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou moe, dat kind lijkt me juist wel een schatje
Geeft niet,quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oke, ik probeer het even.
Nee, dan begrijp ik het nog niet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; ik has alles op paier . schreef het op
heb het allemaal weg geknald
echt heel dom
tis allemaal 1 grote financiële fake showquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Het lijkt me ook best wel moeilijk om een fatsoenlijke boekhouding er op na te houden met die geheime instroom van shit via Talpa.
doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:00 schreef formule het volgende:
Hiske heeft alles weggegooid, wat betreft de boekhouding
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De directeur spreekt zijn werknemers toe
OMGquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De directeur spreekt zijn werknemers toe
Dat... ik denk dat die boekhouder niet eens bestaat joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis allemaal 1 grote financiële fake show
who cares about the money
die heeft nog noot meer georganiseerd dan een stoelendans met een paar demente bejaarden, met alle gevolgen vandienquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus je bent Akela belangrijk geweest
op een Camping
regelde daar alles
personeel.. het geld
.. en je zit in Uto
mag/moet dat ook doen
en je flikkert alle papieren weg
Hitske Plantinga
..![]()
![]()
![]()
leuk op je CV deze dikke Faal
o wacht script
De ene echtequote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat... ik denk dat die boekhouder niet eens bestaat joh.
Welke boekhouder gaat hier nu aan meedoen aan deze poppenkast?
Niet met zijn show meedoen is rebels en opstandigquote:
Je ziet toch zelf ook dat ze lopen te dollen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet met zijn show meedoen is rebels en opstandig
Fucking grootheidswaanzinnige dat het is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:04 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zie deze man terugkomen voor de boekhouding...
[ afbeelding ]
met sokjes aanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Kriss kan wel een apk gebruiken
hij deed Kreeft ook
dr waren beelden van ooit
precies dat!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snel idioot doen om t af te leiden
he's not gayquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
is dit jochie de nieuwe billy?
die wil heel graag pijpen volgens mij
de fles aan het kreunenquote:
Bij Jessie vind ik het niet zo erg.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snel idioot doen om t af te leiden
Je hoort toch zelf ook wel dat dit niet de eerste keer is dat hij zulke idiote dingen zegt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook dat ze lopen te dollen?
Haha maar als er niets is..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:03 schreef rowan634 het volgende:
chris: ik hou ermee op
jes: ik vind je een beetje rebels
chris: jij wil alles van ons afpakken!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
En de geit Loes is zwanger, volgende maand een kleintje erbij
Ik zou ook schrikkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:10 schreef cobain1994 het volgende:
De geiten lopen al weg van Lotus..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |