Hoe denk je dat je je kwalificeert voor Europese toernooien?quote:Op zondag 20 januari 2019 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan Europese wedstrijden dan de competitie.
Ajax eindigt toch wel in de top-2.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je je kwalificeert voor Europese toernooien?
ik vind dat je de prijzen die je kan pakken moet pakkenquote:Op zondag 20 januari 2019 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan Europese wedstrijden dan de competitie.
sana ipv narsinghquote:Op zondag 20 januari 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij kwam toen pas net rond de verkoop van Vertonghen en zijn eerste aankoop was die van Sana toen
De eerste jaren deed Danny Blind nog het technisch management in combinatie met Frank de Boer, dus zij zijn verantwoordelijk voor de aankoop van Theo Janssen, Sigthorsson, Derk Boerrigter etc.
Natuurlijk, en dat moeten ze ook doen. Ik zeg alleen dat het behalen van de CL er al voor heeft gezorgd dat de investering in de selectie al goed heeft uitgepakt, en dat ik daar het meest waarde aan hecht. Kampioenschap is ook alleen maar zodat je CL kan gaan spelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat je de prijzen die je kan pakken moet pakken
Ach die Narsingh was ook alleen maar een irritatiefactor bij ons geworden.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
sana ipv narsingh
Toen begon hij al als marc netto
de club is natuurlijk niet zo groot omdat ze niks gewonnen hebben, prijzen zijn een mustquote:Op zondag 20 januari 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en dat moeten ze ook doen. Ik zeg alleen dat het behalen van de CL er al voor heeft gezorgd dat de investering in de selectie al goed heeft uitgepakt, en dat ik daar het meest waarde aan hecht. Kampioenschap is ook alleen maar zodat je CL kan gaan spelen.
man man manquote:Op zondag 20 januari 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioenschap is ook alleen maar zodat je CL kan gaan spelen.
De club is vooral groot door de internationale prestaties natuurlijk, en dat blijft vaak ook wel langer bij.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
de club is natuurlijk niet zo groot omdat ze niks gewonnen hebben, prijzen zijn een must
voor mij is het vrij simpel, mocht Ajax geen kampioen worden dan buig ik diep naar Eindhoven, uiteindelijk is het wel falen maar in dit geval zonder consequenties als "bestuur tegen de muur" lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club is vooral groot door de internationale prestaties natuurlijk, en dat blijft vaak ook wel langer bij.
Natuurlijk hoop ik verder dat Ajax kampioen wordt maar er kunnen ook wat nuances aanliggen waarom dat niet lukt. Zeker niet in een competitie waarin vrijwel geen tegenstand is.
Als het niet lukt is er volgend seizoen weer een kans.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor mij is het vrij simpel, mocht Ajax geen kampioen worden dan buig ik diep naar Eindhoven, uiteindelijk is het wel falen maar in dit geval zonder consequenties als "bestuur tegen de muur" lijkt me.
zo'n team als dit gaat wel weer even durenquote:Op zondag 20 januari 2019 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het niet lukt is er volgend seizoen weer een kans.
Er zal volgend seizoen nog steeds een prima elftal staan, en PSV zie ik Lozano en Bergwijn ook wel kwijtraken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n team als dit gaat wel weer even duren
voor de eredivisie misschien wel en dat laatste lijkt me ook, dus weer een verarmingquote:Op zondag 20 januari 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal volgend seizoen nog steeds een prima elftal staan, en PSV zie ik Lozano en Bergwijn ook wel kwijtraken.
Als het niet lukt dan heb je slechter dan Feyenoord gepresteerd met de investeringen en de materiaal die je tot je beschikking heb..quote:Op zondag 20 januari 2019 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het niet lukt is er volgend seizoen weer een kans.
nou nee want dat is gewoon schandalig slechtquote:Op zondag 20 januari 2019 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als het niet lukt dan heb je slechter dan Feyenoord gepresteerd met de investeringen en de materiaal die je tot je beschikking heb..
helemaal mee eens en "bestuur tegen de muur" uitspraken zijn sowieso kansloos.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor mij is het vrij simpel, mocht Ajax geen kampioen worden dan buig ik diep naar Eindhoven, uiteindelijk is het wel falen maar in dit geval zonder consequenties als "bestuur tegen de muur" lijkt me.
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als het niet lukt dan heb je slechter dan Feyenoord gepresteerd met de investeringen en de materiaal die je tot je beschikking heb..
Het is sowieso praktischer om ze aan het plafond op te hangen dan aan de muur.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef manny het volgende:
[..]
helemaal mee eens en "bestuur tegen de muur" uitspraken zijn sowieso kansloos.
het is niet te vergelijken als je als club 150 miljoen euro investeert in spelers en feyenoord hooguit 25 miljoen....quote:Op zondag 20 januari 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee want dat is gewoon schandalig slecht
Ik ga dan ook uit van de gedachte dat je beter moet zijn dan je concurrent, en niet dat je concurrent slechter moet zijn dan jijquote:Op zondag 20 januari 2019 10:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Tenzij PSV het gewoon heel goed blijft doen. Dan zijn zij de terechte kampioen en vind ik nog dat Overmars het goed heeft gedaan. Ik bedoel, wat willen we nu? Heeft een selectie samengesteld die 5 verliespunten pakt in de eerste seizoenshelft en we hebben al redelijk wat lastige uitduels gehad.
Een titel kun je niet kopen. Je kunt toppers of kwaliteit kopen wat je wilt, maar dan nog blijft je concurrentie een factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |