Overtuigen? Is toch gewoon reserve? En ik snap ook wel dat Ten Hag liever een LB opstelt dan met poppetjes te gaan schuiven.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben geen fan van Sinkie, maar hij weet toch meerdere coaches te overtuigen.
Dan moet je toch iets kunnen. Misschien dat hij, nu hij tussen wat meer ervaren jongens staat, zich daar aan op kan trekken.
Heerenveen uit had dit een probleem kunnen worden, Heerenveen thuis niet.quote:
Heerenveen heeft nog maar één keer gewonnen thuis. Ze pakken juist uit de punten.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerenveen uit had dit een probleem kunnen worden, Heerenveen thuis niet.
Zo spreek je het ook uitquote:Op zondag 20 januari 2019 16:46 schreef Monolith het volgende:
De commentator heeft bedacht dat Magallan als Magasjan moet worden uitgesproken.
Hoe spreek jij het uit dan?quote:Op zondag 20 januari 2019 16:46 schreef Monolith het volgende:
De commentator heeft bedacht dat Magallan als Magasjan moet worden uitgesproken.
Ik zie geen PSV'ers in het dagelijks leven dus ik ga mijn nachtlampje maar uitlachen vanavond.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:48 schreef Marsenal het volgende:
Oh man, als we deze winnen weet ik niet hoe snel ik schuimbekkend op zoek moet naar een lampie om uit te lachen
Met een goal?quote:Op zondag 20 januari 2019 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
Tadic begint zoals hij eindigde in 2018
Tadicquote:Op zondag 20 januari 2019 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
Is niet de enige die niet op zijn beste positie staatquote:Op zondag 20 januari 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met z'n kansloze acties op linksbuiten.
Mag van mij in de spits en dan Neres erin
dit kan maar zoquote:Op zondag 20 januari 2019 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
Lamprou gaat mondjes snoeren![]()
En dan nog, dan wordt het 7-3
Tadicgodquote:Op zondag 20 januari 2019 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
Met 2 goalsquote:Op zondag 20 januari 2019 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |