We hebben geld zat.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een zaaltje afhuren niets kost?
Emmen uit, altijd lastig.quote:
Tadic is echt ultiem nep ja. Die droomde vroeger ook om bij saushempton te spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb vooral het idee dat Tadic erg van zichzelf geniet.
liefde voor de club, zou heel goed gewoon gespeeld kunnen zijn.
heeft wel vaker kwaaltjes en dingetjes, maar gewoon spelen in het weekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Onana had hoofdpijn (aldus Ten Hag) dus die verwacht ik wel zondag.
Is niet zo gek op trainen geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:32 schreef manny het volgende:
[..]
heeft wel vaker kwaaltjes en dingetjes, maar gewoon spelen in het weekend.
Nu nog hopen dat hij een prima verdediger is.quote:
Is toch veel te koud johquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is niet zo gek op trainen geloof ik.
Debuut van die keeper lees ik nuquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:43 schreef StarGazer het volgende:
Ondertussen staat Jong Ajax al met 4-0 achter
die goal van PEC had een gemiddelde keeper opgevangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik moet kijken naar ballen die er bij hem in gaan, dus ik vraag om voorbeelden.
Da'is d'ne summum'ehquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft ie gelijk gekregen ook, aanwezig op het kampioensfeest in Eindhoven.
280¤ mio transferwaardequote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:43 schreef StarGazer het volgende:
Ondertussen staat Jong Ajax al met 4-0 achter
GravenberchGod.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:43 schreef PicoMMP het volgende:
Er loopt niet zoveel rond bij jong Ajax op het moment, begrijp ik?
En Dest schijnt indruk te maken?quote:
Ik kijk ook nooit Jong Ajax hoor, dus weet net zoveel als jij nu weet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Dest schijnt indruk te maken?
Catalaanse krantjes in shambles.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 00:31:23Vrijdag (gisteren) weer ‘geheime’ ontmoeting PSG en zaakwaarnemer Frenkie de Jong. Dit keer niet in Harbour Club maar Amstel Hotel ... Parijs niet ver meer voor Frenkie #Ajaxhttps://t.co/Tx6EY9liST reageer retweet
Blijft een kutkeuze van hem.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Catalaanse krantjes in shambles.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 00:31:23Vrijdag (gisteren) weer ‘geheime’ ontmoeting PSG en zaakwaarnemer Frenkie de Jong. Dit keer niet in Harbour Club maar Amstel Hotel ... Parijs niet ver meer voor Frenkie #Ajaxhttps://t.co/Tx6EY9liST reageer retweet
quote:
ik denk niet dat hij gaat, tenminste niet op de korte termijn, er is momenteel geen geld bij Arsenal om wat te doenquote:
Zal afhankelijke zijn van wat de positie van ajax over 2 maanden is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij gaat, tenminste niet op de korte termijn, er is momenteel geen geld bij Arsenal om wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |