abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:42:33 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184457633
Dat "Effe bijmekaar kome.." is Kletsie Buisinessmodel geworden inmiddels
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:42:43 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184457637
Ze moeten dus bij elkaar komen. Zouden mighty mike met zijn kleffe muts zich vervaardigen om bij het gepeupel aan te schuiven?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184457638
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:36 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik probeer het ook te begrijpen. Krijg flarden mee, maar heb geen idee wat er nou echt is gebeurd
Gerrit en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed niet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen ging Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
pi_184457642
Wordt tijd dat die Tim eens echt flipt en iets doet waardoor die eruit gezet wordt. Zijn we toch nog van hem af. Ach een mens mag hoop hebben he.
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:43:01 #180
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_184457646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

heb je t on tape hidi *O* *O*
nja wat tussen de SL's door was
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_184457648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
en de kwade genius die smerige manipulatieve jessie lacht de ballen uit zijn broek. Ik geef Tim groot gelijk, ik had het bed van jessie ook in de plomp gegooid. Treiteren zeiken en brandon loopt de boel ook op te fokken
Maar waarom zien jullie dit als treiteren?
Snap dat echt niet hoor. Jessie en Jens doen hetzelfde als Tim doet, koppelen zijn woorden terug. Zij willen informatie vergaren wat Tim niet geeft. Gewoon te zot voor woorden. Meneer heeft t ineens druk met zn dierenhok. (Wat zij erdoor heen hebben gedrukt!!!)
pi_184457651
Hissie is een paar bewoners kwijt :+
SOONY
pi_184457654
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:43 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

nja wat tussen de SL's door was
_O_
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:43:53 #184
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184457657
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Tim en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed nuet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen gin Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
Aha.. ^O^
pi_184457660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:41 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Je kan hem van veel beschuldigen maar Jessie is niet echt agressief of ooit een slopert geweest. Hjj praat eerder mensen maf.
Mensen proberen gek te maken met leugens en bij iedereen de grond in trappen is bijna net zo erg vind ik.
Je kan er mensen kapot mee maken.
pi_184457663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten toch samen komen van de Febo.
Haha opdracht
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:44:17 #187
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184457664
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:43 schreef Kannietmissen het volgende:

[..]

Maar waarom zien jullie dit als treiteren?
Snap dat echt niet hoor. Jessie en Jens doen hetzelfde als Tim doet, koppelen zijn woorden terug. Zij willen informatie vergaren wat Tim niet geeft. Gewoon te zot voor woorden. Meneer heeft t ineens druk met zn dierenhok. (Wat zij erdoor heen hebben gedrukt!!!)
Ik kan het ook niet volgen hoor. Het uittesten van een B en B is pesten :{
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184457669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Tim en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed niet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen ging Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
Thnx
pi_184457678
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet volgen hoor. Het uittesten van een B en B is pesten :{
ze hadden al ruzie, dit is uitlokken wat ik zo lees
pi_184457689
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet volgen hoor. Het uittesten van een B en B is pesten :{
En dan ga je schreeuwen,schelden en met spullen gooien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:45:53 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184457696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:45 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ze hadden al ruzie, dit is uitlokken wat ik zo lees
Nee, dit is kinderachtig gedoe van Tim. Die tent kost geld. Verhuren levert geld op. Die tent is niet van Tim.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:46:22 #192
241662 Jian
Well, well, well
pi_184457706
Ze gaan bij elkaar komen? met wie dan? degenen die tegen Tim zijn en die elkaar willen vlooien en naar de bek willen praten?
pi_184457710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Mensen proberen gek te maken met leugens en bij iedereen de grond in trappen is bijna net zo erg vind ik.
Je kan er mensen kapot mee maken.
Ze zouden zich toch ondertussen de ballen uit hun broek moeten lachen om Jessie zn gedrag. Als iemand hem zoveel macht geeft lijkt me diegene niet helemaal 100. Ze kunnen hem gewoon doodnegeren. Je zou laten kennen is gewoon kinderachtig.
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:46:27 #194
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184457711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

En dan ga je schreeuwen,schelden en met spullen gooien.
_O_ Ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 17:46:33 #195
388664 crew  Dotteke
pi_184457716
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Tim en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed niet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen ging Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
thnx, hopelijk komt er een filmpje van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184457717
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet volgen hoor. Het uittesten van een B en B is pesten :{
als het gaat om jessie is alles fout,niks van aantrekken >:)
pi_184457720
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet volgen hoor. Het uittesten van een B en B is pesten :{
het was wel vies opgezet en de yurt is van gerrit en tim en hem erbuiten houden geen overleg is oke?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 17:46:50 #198
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_184457722
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Tim en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed niet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen ging Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
Dank
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:47:08 #199
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184457726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:46 schreef krabje het volgende:

[..]

als het gaat om jessie is alles fout,niks van aantrekken >:)
En Jessie stond er niet eens bij. Dit ging tussen Tim, Jens en Gerrit _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184457729
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:42 schreef Harrison het volgende:

[..]

Tim en Jens waren de yurt aan het schoonmaken, want ze hadden bedacht dat Jessie er een nachtje zou komen slapen om de b&b uit te testen. Weet niet wie het bedacht had. Tim kwam verhaal halen, want vond dat ze zijn bed niet mochten verhuren zonder zijn medeweten. Hij wist niet van het plan, en dacht dat het een externe gast zou zijn. Die wilde hij afbellen, maar kon geen mail vinden uiteraard. Hij ging flippen en heeft de matras van Jens in het water gegooid. Toen ging Brandon flippen, want was een b&b matras, dus ging hij met Jens de matras van Tim uit de yurt halen en op het bed van Jens leggen. Toen ging Tim weer flippen, want Jens mocht niet op zijn matras. Toen ging Franny mee flippen en zei tegen Gerrit je gaat niet aan mijn bed zitten met je herenjasje en je legerbroek hooowrrrr.
aha...dank je! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')