Leuk joh.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn afgelopen jaar meer doden gevallen door watervergiftiging dan door cannabisgebruik.
Ondank hoge straffen in veel staten is het percentage mensen in de USA dat blowt stukken hoger dan in Nederland. Niet echt een afschrikkende werking dus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:59 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
In veel landen zijn de barrieres veel hoger.
Welke mensenlevens?quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
de VVD mentaliteit. Alles om de euro's en schijt aan de mensenlevens!
Zie hier, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeftquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
te veel
[..]
te veel
[..]
te veel
die van de mensen die dropjeskauwen. In een topic laatst wilden ze me nog wijs maken dat er allemaal mensen aan de drop overleden.quote:
Ja inhoudelijk reageren is lastig he als de cijfers tegen je argument zijnquote:
welke cijfers? onder welke vermelding kan ik die bij het CBS terug vinden?quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja inhoudelijk reageren is lastig he als de cijfers tegen je argument zijn
Zum beispiel. In bv Groot Brittannië, IJsland, Ghana, Frankrijk en het grootste deel van Australië is het ook volledig illegaal en is het percentage gebruikers ook aanzienlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:15 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
oh wacht. Dat is inderdaad het enige land buiten Nederland... wat dom van me.
Als je zelf te lui bent ( of te dom )quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:21 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
en daar staat het cijfer 0 zoals jij met jouw vriendjes beweert? heb je ook een linkje?
Linkje naar het CBS pipo. De jellinek gebruikt geen CBS statistieken voor de vermelding van Cannabis doden in haar tabelletje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je zelf te lui bent ( of te dom )
https://www.jellinek.nl/v(...)ohol-tabak-en-drugs/
Omdat die er niet zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Linkje naar het CBS pipo. De jellinek gebruikt geen CBS statistieken voor de vermelding van Cannabis doden in haar tabelletje.
Dat er geen redelijk gesprek mee te voeren is blijkt ook wel uit dit pareltje:quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je zelf te lui bent ( of te dom )
https://www.jellinek.nl/v(...)ohol-tabak-en-drugs/
Belachelijk eigenlijk dat ik het opzoek. Jij begint te schreeuwen over mensenlevens maar je hebt echt geen idee waar je over praat, dat is wel duidelijk.
Ironisch ook dat dit uit de vingers van een religieus persoon komtquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Oh de bedoeling is dus om het volk te exploiteren met behulp van drugs, een nieuwe vector om het volk onder controle te houden naast andere genotsmiddelen? Te veel rokers zijn afgehaakt en nu proberen we het op deze manier?
Zie je de tegenstrijdigheid van je eigen post?quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat die er niet zijn.
Niemand overlijdt aan het gebruik van wiet.
Ga zelf lekker onderzoek doen, PIPOquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Linkje naar het CBS pipo. De jellinek gebruikt geen CBS statistieken voor de vermelding van Cannabis doden in haar tabelletje.
Ik moet onderzoek doen, omdat jij je argument statistisch niet kunt onderbouwen? man man manquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga zelf lekker onderzoek doen, PIPO
Gast, jij begint over mensenlevens, maar hebt zelf toch ook geen statistisch bewijsquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:28 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek doen, omdat jij je argument statistisch niet kunt onderbouwen? man man man
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:27 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Zie je de tegenstrijdigheid van je eigen post?
Sterk argument wel. Lijkt net alsof je inhoudelijke kennis hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet kan discussieren dan ga gewoon weg en doe niet zo dom roeptoeteren. Want je weet gewoon niet waar je over praat.
Jij iig niet, retard.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Sterk argument wel. Lijkt net alsof je inhoudelijke kennis hebt.
Ik ken mensen die aan de drugs zijn overleden. Voor mij is dat genoeg bewijs.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, jij begint over mensenlevens, maar hebt zelf toch ook geen statistisch bewijs!
Tuurlijk johquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die aan de drugs zijn overleden. Voor mij is dat genoeg bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |