Het is gewoon jammer dat 4&5 zich tegelijkertijd afspeelt en alleen 5 de interessante POV's heeftquote:Op maandag 21 januari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vier vond ik heel moeilijk. Die heb ik met moeite uitgelezen en verloor toen de zin om met 5 verder te gaan.
Ja dat vond ik minder aan 4 hoor. Pfff.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 4&5 zich tegelijkertijd afspeelt en alleen 5 de interessante POV's heeft
Ik stapte pas op de trein vlak voor seizoen 4 uitkwam, dus s123 kunnen bingen en daarna gingen de boeken vrij vlot.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik minder aan 4 hoor. Pfff.
Maar ik moet zeggen dat ik het sowieso 'lastige' boeken vind.
Ik vond boek 1 tm 3 sowieso wel aardig weglezen.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik stapte pas op de trein vlak voor seizoen 4 uitkwam, dus s123 kunnen bingen en daarna gingen de boeken vrij vlot.
Maar 4&5 blijven lastig doorkomen.
Aprilquote:Op maandag 21 januari 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond boek 1 tm 3 sowieso wel aardig weglezen.
Wordt wel eens tijd dat de serie verder gaat.
De serie. En misschien maar goed ookquote:Op maandag 21 januari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aprilen dan is het gewoon echt afgelopen
Of bedoel je de boeken?Not a chance.
We kunnen nog wel 10 pre- en sequels verwachtenquote:Op maandag 21 januari 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De serie. En misschien maar goed ook.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 21 januari 2019 10:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
We kunnen nog wel 10 pre- en sequels verwachtenZe gaan die koei uitmelken.
Doen hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Aan die boeken moet ik ook echt eens gaan beginnen.
Ooit wel deel 1 gelezen.
Cersei kan ik niet uitsprekenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Je werd ineens doodgegooid met Arya's en Daenerys'es en Cersei's en zo.
Ja ooit ga ik het ook wel doenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doen hoorIk vind het één van de meest fascinerende reeks die ik heb gelezen.
Wauw, dat is me in heel 2018 niet eens geluktquote:Op maandag 21 januari 2019 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ooit ga ik het ook wel doenmaar moet nog zoveel lezen
En heb dit jaar al 3 boeken uitgelezen maar toch wordt mijn to read lijst alleen maar langer
Die heb je niet nodigquote:Op maandag 21 januari 2019 09:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kan met een beetje geluk vanavond pas kijken, tafellaken is alweer uitgewassen en ''good to go'' hehe![]()
Dat is wel jammer. En rustig aan weer wat opbouwen?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wauw, dat is me in heel 2018 niet eens gelukt![]()
Ik mis het enorm, maar kan er de rust en concentratie niet meer voor vinden.
Hoezo was het een tearjerker dan?quote:
Lukt nietquote:Op maandag 21 januari 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. En rustig aan weer wat opbouwen?
Dat was ie nietquote:
Oh wauw, dat is nog niet eerder voorgekomenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat was ie nietZo werd ie alleen aangekondigd voor dat de aflevering begon dus toen dacht ik dus van oh nee
Maar ik heb niet gejankt en dat is bijzonder
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2019 11:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is nog niet eerder voorgekomen![]()
![]()
Ik ben benieuwd, zal hem vanavond even streamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |