ik mag jessie wel,hij is een drammer en een betweter maar ik denk echt dat hij het wel goed bedoeld.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Jessie?..............Oprechte vraag...
Dat vermoeden had ik al, is ook geen probleem want respecteer je mening. Maar als je het over een misselijkmakend kereltje hebt.....Vul de naam maar in...quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:23 schreef krabje het volgende:
[..]
ik mag jessie wel,hij is een drammer en een betweter maar ik denk echt dat hij het wel goed bedoeld.
Jessie gedraagt zich als 'n kampbeul, ze hebben maar te luisteren wat hij zegtquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy is een botte boer die denkt alles beter te weten en zijn manier van aanspreken is gewoon bagger
en dat is jouw mening en dat mag,maar ik vind tim echt 10x erger.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, is ook geen probleem want respecteer je mening. Maar als je het over een misselijkmakend kereltje hebt.....Vul de naam maar in...
Juist en maar roepen in 1 was t anders ja hij ook had niet deze toon daar hoorquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich als 'n kampbeul, ze hebben maar te luisteren wat hij zegt![]()
hij krijgt de kans toch ook,want er is echt niemand die met andere ideeen komt om geld te verdienen om te bouwen in utopia,als hij het niet doet gaat het niet lang duren voor utopia over is.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich als 'n kampbeul, ze hebben maar te luisteren wat hij zegt![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:25 schreef krabje het volgende:
[..]
en dat is jouw mening en dat mag,maar ik vind tim echt 10x erger.
Dan nog kan de toon anders en de manier waarop hij t doetquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:26 schreef krabje het volgende:
[..]
hij krijgt de kans toch ook,want er is echt niemand die met andere ideeen komt om geld te verdienen om te bouwen in utopia,als hij het niet doet gaat het niet lang duren voor utopia over is.
Was net ff aan het google op Jessie Narcistquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist en maar roepen in 1 was t anders ja hij ook had niet deze toon daar hoor
Zijn intentie is goed, maar hij pakt het helemaal verkeerd aan.......quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:26 schreef krabje het volgende:
[..]
hij krijgt de kans toch ook,want er is echt niemand die met andere ideeen komt om geld te verdienen om te bouwen in utopia,als hij het niet doet gaat het niet lang duren voor utopia over is.
maar dat zeg ik toch niet,iedereen pikt het dus dat zal niet veranderen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan nog kan de toon anders en de manier waarop hij t doet
Andere krijgen geen kans, hij walst over alles heenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:26 schreef krabje het volgende:
[..]
mee eens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn intentie is goed, maar hij pakt het helemaal verkeerd aan.......
Hij overdrijft ook een hoop en zet mensen tegen elkaar op en hoe hij over jens had mijn pupil..quote:
en dat vind ik dus klinklare onzin,er zijn er nog 14 ,maar die zijn vreselijk dom en kunnen echt niks zelf,dat heb je de afgelopen maanden gezien,het enige wat ze kunnen is bestellen en zuipen en bed liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Andere krijgen geen kans, hij walst over alles heen
ze lijkt wel doodziekquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:30 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die kijkt niet echt fris uit haar ogen
En wat heeft Jessie nu gebracht dan? Helemaal niets, alleen dat hij iedereen tegen zich in het harnas jaagt, bereikt heeft hij 0,0quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:29 schreef krabje het volgende:
[..]
en dat vind ik dus klinklare onzin,er zijn er nog 14 ,maar die zijn vreselijk dom en kunnen echt niks zelf,dat heb je de afgelopen maanden gezien,het enige wat ze kunnen is bestellen en zuipen en bed liggen.
lukt ook niet echt met de andere 14 lapzwansenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat heeft Jessie nu gebracht dan? Helemaal niets, alleen dat hij iedereen tegen zich in het harnas jaagt, bereikt heeft hij 0,0
laat maar zie m alquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
MAAR WAAROM IS BRANDON NIET OP DAT FEESTJE? MEREL EN brenda zijn er toch ook?
Je schreeuwt en hij is er welquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
SKREEUW NIET ZO #TEAMCAPSLOCKquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
Ja ipv dat hij zelf gaat werken en gaat plotteren zegt hij daar geen zin in te hebben en loopt vervolgens de hele dag achter andere aan te zeggen dat ze moeten werkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:35 schreef krabje het volgende:
[..]
lukt ook niet echt met de andere 14 lapzwansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |