kosten en zorg is voor ieder dier anders..quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:47 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ik heb zelf dieren. Dus ik weet de kosten en de zorgen die er voor nodig zijn. Dus als ze hun verantwoordelijkheid nemen is het top maar dit is iets er doorheen drukken.
Of als ze weer in een depressie raakt en in geen weken haar nest uit komt?quote:
ik vind het een mooie dealquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:52 schreef formule het volgende:
Dieren hurenhet moet niet gekker worden
dieren kunnen je ook uit een depressie trekken hequote:Op woensdag 16 januari 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als ze weer in een depressie raakt en in geen weken haar nest uit komt?
tuurlijk, dat heeft ze per slot van rekening al tig keer gedaan, weken in bed liggen omdat ze depressief is......quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als ze weer in een depressie raakt en in geen weken haar nest uit komt?
Te belachelijk voor woorden. Zeker als je een klein beetje je verstand gebruikt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:52 schreef formule het volgende:
Dieren hurenhet moet niet gekker worden
Als je wat je opnoemt is goed maar kost toch geld. Als ik thuis rood sta koop ik ook geen kleren. Ze hebben de verantwoording alles wordt gevolgd dus als er iets ziek wordt moeten ze die kosten betalen. Ik vind dieren top maar het gaat erom dat het ff besloten wordt zonder er echt over na te denken. Ach ze doen maar. Komt toch wel die beesten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kosten en zorg is voor ieder dier anders..
Wat ik al zei een varken mag alles eten en geitjes doen het prima op gras en wat bijvoeding..
Deze 2 diersoorten hoeven geen problemen op te leveren in tegenstelling van een pony of alpaca's
Als ze de verantwoording nu al zouden nemen zouden ze een hok in elkaar timmeren, met verharde ondergrond (simpele straategels)
En wat grasmatten bestellen ..en wat houten palen en prikkeldraad of ander hek materiaal om een afrastering te maken
Als dat nog niet gebeurd is gewoon nog geen dieren
Maar natuurlijk. Hij moet overal toestemming voor geven, of zelf bedenken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
@ tt omdat zijn toestemming niet gevraagd is
Hij is voorbij gelopen
De enige geloofwaardige was Memhet .......die leek er verstand van te hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie heeft zich nooit schuldig gemaakt aan misstanden toen hij in de financiën zat.
Nooit zaken zomaar toegeëigend.
Ik denk daar anders overquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een mooie deal
Lukt het niet kunnen de beesten terug, lukt het wel, dan hebben ze een leuk leven
Die kippen konden haar ook niet uit de depressie trekken. En klotus denkt alleen aan wat goed is voor klotus. Als er een paar dieren aan het wegrotten zijn dan is het vast niet haar schuld en gaat het vingertje automatisch naar een ander.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dieren kunnen je ook uit een depressie trekken he
Juist als je verantwoordings gevoel hebt naar de dieren, kan het een reden zijn om uit je bed te komen en de dieren te verzorgen
Klinkt als "proefdieren".quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden. Zeker als je een klein beetje je verstand gebruikt.
Wie zegt dat Lotus er niet over nagedacht heeftquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Als je wat je opnoemt is goed maar kost toch geld. Als ik thuis rood sta koop ik ook geen kleren. Ze hebben de verantwoording alles wordt gevolgd dus als er iets ziek wordt moeten ze die kosten betalen. Ik vind dieren top maar het gaat erom dat het ff besloten wordt zonder er echt over na te denken. Ach ze doen maar. Komt toch wel die beesten.
Klinkt als pesterij en dwars zitten over de ruggen van dieren heen.quote:
Die kon geen kant meer op, want Linda zat er ook als een havik op. Maar, het was een farce, dat wisten we.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige geloofwaardige was Memhet .......die leek er verstand van te hebben.
Het komt iig niet bijster intelligent over nu met dat doordrukken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat Lotus er niet over nagedacht heeft
wie verzorgd de kippen nu dan?quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kippen konden haar ook niet uit de depressie trekken. En klotus denkt alleen aan wat goed is voor klotus. Als er een paar dieren aan het wegrotten zijn dan is het vast niet haar schuld en gaat het vingertje automatisch naar een ander.
Dat zie jij goed!quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens en Jessie gaan nog wel botsen.......
De kippen zelf.......quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wie verzorgd de kippen nu dan?
Volgens mij degene die er toevallig langs looptquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wie verzorgd de kippen nu dan?
Leveren ze maar het tientje in dat ze extra toebedeeld hebben gekregen. Er is dus geld genoeg, want het budget voor de boodschappen mag ook omhoog.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef eskil het volgende:
Stro en hooi gaat ook nog aardig wat kosten. Gras zit er voorlopig niet in.
Het zou het programma ten goede komen.......en daar is geld voor net zoals de bewoners altijd geld hebben en niks te kort komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Als je wat je opnoemt is goed maar kost toch geld. Als ik thuis rood sta koop ik ook geen kleren. Ze hebben de verantwoording alles wordt gevolgd dus als er iets ziek wordt moeten ze die kosten betalen. Ik vind dieren top maar het gaat erom dat het ff besloten wordt zonder er echt over na te denken. Ach ze doen maar. Komt toch wel die beesten.
Lotus en Mikequote:
Die advertentie was toen ook heel toevallig een paar dagen voor 4 oktober ...heel gehaaid even voor de uitzending weer de dierenvriend uithangen...daarna heeft hij er niet eens meer naar omgekeken...quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wilde toch ook al een advertentie voor Ceesie zetten........en moet je kijken hoe goed dat katje het heeft.....totaal niet mensen schuw leeft in vrijheid en kan doen en laten wat hij wil.
Heeft ze wel de lagere school gehad??quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Shelly weet niet wat 6 meter 10 is
Jessy botst op den duur met iedereen. Zelfs zijn holmaat Boyd heeft er de brui aan gegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens en Jessie gaan nog wel botsen.......
worden best wel goed verzorgd, worden uit het hok gelaten 's morgens, krijgen voer en hebben het niet slechtquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij degene die er toevallig langs loopt
Behalve de koeien van 1.0 is de reputatie niet best wat dieren houden betreft daar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:59 schreef eskil het volgende:
Stelletje egoïsten om dieren daar te nemen, ze kunnen nauwelijks hun eigen reet afvegen.
Rare omgekeerde wereldquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leveren ze maar het tientje in dat ze extra toebedeeld hebben gekregen. Er is dus geld genoeg, want het budget voor de boodschappen mag ook omhoog.
Ze moeten niet zeuren.
En gisteren heeft Lotus het kippenhok schoongemaaktquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
worden best wel goed verzorgd, worden uit het hok gelaten 's morgens, krijgen voer en hebben het niet slecht
Vanmorgen was het volgens mij Mike die ze uit het nachthok heeft gelaten, Er werd hier nog gezegd dat de kippen zo leuk achter mike aaniepen
Geen oud Utopianen meer aub..quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Gaat nergens over dat er nu ineens allemaal dieren moeten komen...maar wellicht komt Basje terug om die taak op zich te nemen. Met zo'n Lotus zie ik het somber in...
feit dat er nog geen hok staat?quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat Lotus er niet over nagedacht heeft
Ja, en die tattooshop is inmiddels ook gesloten ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessy botst op den duur met iedereen. Zelfs zijn holmaat Boyd heeft er de brui aan gegeven.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kon geen kant meer op, want Linda zat er ook als een havik op. Maar, het was een farce, dat wisten we.
Dat lijkt me een slechte reden om dieren te nemen. Programma wordt er niet beter van.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.......en daar is geld voor net zoals de bewoners altijd geld hebben en niks te kort komen.
Die koeien werden steeds later verzorgd. Op het laatst gingen ze aan het eind van de middag even kijken of ze nog leefdenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Behalve de koeien van 1.0 is de reputatie niet best wat dieren houden betreft daar.
Lotus is een opstandig provocerend meiske, dat is het enigste.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Gaat nergens over dat er nu ineens allemaal dieren moeten komen...maar wellicht komt Basje terug om die taak op zich te nemen. Met zo'n Lotus zie ik het somber in...
de koeien in uto 1 kwamen ook niks tekortquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.......en daar is geld voor net zoals de bewoners altijd geld hebben en niks te kort komen.
Ze is in deze geen haar beter dan een Tim die hetzelfde doet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef eskil het volgende:
[..]
Lotus is een opstandig provocerend meiske, dat is het enigste.
Precies. En nu over de ruggen van die dieren dwars gaan liggen voor het dwars liggen. Die dieren interesseren haar geen reetquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef eskil het volgende:
[..]
Lotus is een opstandig provocerend meiske, dat is het enigste.
Klopt, maar hadden opzich nog een redelijk leven, voor koeien die geen melk of niks meer gaven.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die koeien werden steeds later verzorgd. Op het laatst gingen ze aan het eind van de middag even kijken of ze nog leefden
Dat dus!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is in deze geen haar beter dan een Tim die hetzelfde doet.
die komen zichzelf nog wel tegen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is in deze geen haar beter dan een Tim die hetzelfde doet.
Fijn toch dat jij haar zo goed kent. Dat scheelt een hoop in het speculerenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En nu over de ruggen van die dieren dwars gaan liggen voor het dwars liggen. Die dieren interesseren haar geen reet
Ze hoefden ook allang niet meer gemolken te worden, dus dan maakt het niet zoveel uit hoe laat je ze verzorgd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die koeien werden steeds later verzorgd. Op het laatst gingen ze aan het eind van de middag even kijken of ze nog leefden
Als iedereen die dieren houdt er zo over denkt, zouden meer dieren aan een boom gebonden worden of uitgehongerd worden; waarom? Omdat er geen geld is, nadat we onszelf gefêteerd hebben.quote:
als ze zeggen dat er 2 geitjes komen dan houd ik mn hart vastquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, please, genoeg met die oude meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Ja precies dat dusquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En nu over de ruggen van die dieren dwars gaan liggen voor het dwars liggen. Die dieren interesseren haar geen reet
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als ze zeggen dat er 2 geitjes komen dan houd ik mn hart vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
geld verdienen over de rug van de dieren vind ik dan weer een min puntquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; snap niet waar het om gaat
we hebben een fokking kinderhoerdebij
het gaat alleen maar over geld
we kunnen foking veel geld verdienen
knuffelen met een cavia , 2, 50
wil je mte een markt in de kinderhoerdebij 1 muntje
Lotus ; ja .. ik snap het ook niet
..
... snapt U et nog??..![]()
wat een Bagger RLS
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als ze zeggen dat er 2 geitjes komen dan houd ik mn hart vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hokken zat daar het is overal een zwijnenstalquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
feit dat er nog geen hok staat?
en iedereen aanvallenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
Zonder de beesten ooit te hebben gezien is de conclusie al dat ze heel veel liefde geven ... Mag hopen dat het opstandige tegendraadse beesthes zijn
Precies....Jessie is al teveel..quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, please, genoeg met die oude meuk.
Nog 1 oud bewoner er bij. Een voetbal elftal fungeert ook niet enkel en alleen met 1 ervaren speler.quote:
Maar ze werden niet verzorgd zoals ze verzorgd zouden moeten worden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar hadden opzich nog een redelijk leven, voor koeien die geen melk of niks meer gaven.
In verzorgingshuizen is een proef gedaan met robotkatten, werden bewoners ook rustig van.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
Zonder de beesten ooit te hebben gezien is de conclusie al dat ze heel veel liefde geven ... Mag hopen dat het opstandige tegendraadse beesthes zijn
want ?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel mag niet meer zwaar tillen, dan ontploffen haar boobs
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
Merel mag niet meer zwaar tillen ivm met dr boobies
Hij heeft niemand nodig. Hij haalt steeds naar voren dat hij iedereen tegen zich had in 1 en het hem toch gelukt is.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog 1 oud bewoner er bij. Een voetbal elftal fungeert ook niet enkel en alleen met 1 ervaren speler.
Hij heeft niemand nodig, maar de groep wel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft niemand nodig. Hij haalt steeds naar voren dat hij iedereen tegen zich had in 1 en het hem toch gelukt is.
ze tilde nogal veel zegquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel in naar het Zhuis geweest
ze mag niet meer zwaar tillen
bultje onder dr kipfile...
Merel tilde altijs heel veel
broodjes pasta
glazen waain
allemaal veel te zaar
zee de tietendokter
Fijn dat jij haar zo goed kent dat je nu al weet dat ze precies weet hoe ze die dieren moet verzorgenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn toch dat jij haar zo goed kent. Dat scheelt een hoop in het speculeren
quote:
En terecht!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy gaat door t ijs zakken hij commandeert iedereen..
zit Jens continu op de huid waarom komen ze daar niet in opstand
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze tilde nogal veel zeg
Maar heeft ze al inplantaten dan
Hij maakt iedereen kapot, vanmorgen ook al Shel om hem huilenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy gaat door t ijs zakken hij commandeert iedereen..
zit Jens continu op de huid waarom komen ze daar niet in opstand
Dat komt er nu uit.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens gaat hem niet worden denk ik....Jonge word teveel gepusht door Jessie....
hij liep al een beetje bijdehand tegen te stribbelenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij had toch zelf de grootste praatjes?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Klopt...Hij wil helemaal geen discussies en haat.....quote:
Denk het wel, alleen hier al konden we genieten van de beestjes......de losgebroken koeien die in de plantentuin liepen......de babykoe die maar bleef drinken bij moeders het achterna zitten van bewoners. de kleine kuikentjes. Het bouwen van allerlei hokken. De bokjes die gewoon de koeienstal overnamen.....Alleen moeten ze eentje hebben die er alles voor overheeft......quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slechte reden om dieren te nemen. Programma wordt er niet beter van.
Ja en nee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze werden niet verzorgd zoals ze verzorgd zouden moeten worden.
En dat geldt straks ook voor dat varken en die geit. Ze heeft niet eens een idee wat die dieren nodig hebben.
Schattig: ja. Makkelijk: nee
Vaak worden minivarkens in een impulsieve bui aangeschaft. De kopers vinden zo’n varkentje vooral erg schattig, maar beseffen niet dat een varken aarde nodig heeft om in te wroeten, ruimte om te rennen en soortgenoten om mee te spelen. De dieren wroeten de strak groene grasmat al snel om tot een modderpoel op zoek naar voedsel. Boomstammen in de tuin worden door de dieren gebruikt om hun huid te verzorgen. Schuurstammen zijn een goed alternatief. Is dit niet voorhanden, dan bestaat de kans dat uw deuren worden gebruikt voor hun huidverzorging. En vergeet niet dat de kosten voor voer, vaccinaties en stro al snel oplopen tot zo'n 500 euro per jaar.
Dus tenzij u een riant stuk land heeft waar meerdere minivarkens lekker hun gang kunnen gaan, adviseren wij u een leuke viervoeter uit het asiel te halen.
Nou, die was de volgende dag vertrokken dus...morgen weer een exit...ruim baan voor de Billy batser!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jens doet mij heel erg denken aan Silvio ....
Klopt, maar dat waren dus luchtkastelen.........quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Hij had toch zelf de grootste praatjes?
Ik wil m'n moeder ook wel bellen, maar ze hebben daar boven geen aansluitingquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Hij weet niet wat hij precies zo erg vindt, misschien in combinatie met slecht slapen. Hij wil zijn moeder bellen
[ afbeelding ]
De groep heeft hem niet nodig. Ja, zoals je een wortelkanaal nodig hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft niemand nodig, maar de groep wel.
eens hoor, als ze maar goed behandeld worden, en een koe of een geit of een kip, zijn geen honden of katten die veel gedomesticeerder zijn, die gaan hun gang welquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel, alleen hier al konden we genieten van de beestjes......de losgebroken koeien die in de plantentuin liepen......de babykoe die maar bleef drinken bij moeders het achterna zitten van bewoners. de kleine kuikentjes. Het bouwen van allerlei hokken. De bokjes die gewoon de koeienstal overnamen.....Alleen moeten ze eentje hebben die er alles voor overheeft......
ja vast daarom breekt hijquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:12 schreef Yaksa het volgende:
Zou de FEBO Jens verteld hebben dat hij maar 0,84 % van de stemmen heeft in de Popu poll?
Hij is er net.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jenkie Jens.. ga lkkr naar huis joh
Weet ze eigenlijk wel wat tillen is??quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
Merel mag niet meer zwaar tillen ivm met dr boobies
Hij klaagt meer over Tim, Jessie durft ie nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Jens kan niet tegen het gedril van Jessie
Alsof een viervoeter uit een asiel minder kost en minder zorg nodig heeft...quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze werden niet verzorgd zoals ze verzorgd zouden moeten worden.
En dat geldt straks ook voor dat varken en die geit. Ze heeft niet eens een idee wat die dieren nodig hebben.
Schattig: ja. Makkelijk: nee
Vaak worden minivarkens in een impulsieve bui aangeschaft. De kopers vinden zo’n varkentje vooral erg schattig, maar beseffen niet dat een varken aarde nodig heeft om in te wroeten, ruimte om te rennen en soortgenoten om mee te spelen. De dieren wroeten de strak groene grasmat al snel om tot een modderpoel op zoek naar voedsel. Boomstammen in de tuin worden door de dieren gebruikt om hun huid te verzorgen. Schuurstammen zijn een goed alternatief. Is dit niet voorhanden, dan bestaat de kans dat uw deuren worden gebruikt voor hun huidverzorging. En vergeet niet dat de kosten voor voer, vaccinaties en stro al snel oplopen tot zo'n 500 euro per jaar.
Dus tenzij u een riant stuk land heeft waar meerdere minivarkens lekker hun gang kunnen gaan, adviseren wij u een leuke viervoeter uit het asiel te halen.
Nou ik hoor hem vooral op Tim afgeven en dat hij zo'n spijt heeft hem erin gehouden te hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Jens kan niet tegen het gedril van Jessie
datquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:14 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik hoor hem vooral op Tim afgeven en dat hij zo'n spijt heeft hem erin gehouden te hebben
Ja ik ook. Sommige mensen horen dingen die ze willen horen....quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:14 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik hoor hem vooral op Tim afgeven en dat hij zo'n spijt heeft hem erin gehouden te hebben
Mijn fout, dacht dat hij het over Jessie had, die was ook not amused dat hij ging douchenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij klaagt meer over Tim, Jessie durft ie nog niet
Toen had hij geen figuur als Jessie achter zich aan, neem ik aan..quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gast heeft een jaar in het buitenland gewerkt toch, geloof er geen zak van ....
nou als der een knobbel onder zit, die dingen er toch uit of denk ik nu te simpelquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..].. yep ..zee ze ...weken geleden
maar ze zou nog wel groter willen
en ....en ..en
en meer van alles
Hij zit hem op de huid om anderen op de huid te zitten, in het kader van, het is jouw job.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:14 schreef pecla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, die is even bezig, laat hem later maar terug bellen.
ze kwam de eerste keer retour met het verhaalquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou als der een knobbel onder zit, die dingen er toch uit of denk ik nu te simpel
So, die was de mijne geweestquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gaat nog wel vaker breken........
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens vindt tim een randdebiel, GOD
logisch tochquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Maar hij wil nu mama bellen...
niet met alles, ik zie wel wat overeenkomstenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:16 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Compleet verschillende personen
O echt hequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy zegt dat Jens zijn pupil is merel zegt nee een jongen die even moeilijk hebt jessy bemoei je er niet mee merel is mijn pupil![]()
![]()
![]()
25 jaar...........Mama bellen.............Op die leeftijd belde ik me ma niet mijn mama......Maar dat kan per persoon verschillen...................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
zoals?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet met alles, ik zie wel wat overeenkomsten
Gerrit is 23.........quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jensje is pas 25 heur
logisch die traantjes .. vreselijk gedoe allemaal
o... Hops dr bij
nah dat wrd snikkon zo
lange uithalen dr bij
en snotjes in de goot
Dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zei hij nou over TIm dat die nu zo bezig is en zich anders had voorgedaan. Ik denk dat hij liever hem had weggestemd en niet Joa.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
25 jaar...........Mama bellen.............Op die leeftijd belde ik me ma niet mijn mama......Maar dat kan per persoon verschillen...................dochter 25 doet t goed op werk nu weer extra opleiding erbij woont samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterke meid maar als er echt iets is belt ze mij. zo hoort het ben moeder voor altijd
ik bel ook schoonmoeder voor raad enzoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Jens word geen harde......quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mascara is watervast
dat heft Jensje goed gedaan
.
JANKERD!!!!!
[..]
25 jaar...........Mama bellen.............Op die leeftijd belde ik me ma niet mijn mama......Maar dat kan per persoon verschillen...................Nou, mijn kinderen zijn ouder en bellen mij iedere dag en ook nog als ze er behoeft aan hebben, een troostend woord of een helpende hand..Ik vind deze reactie van Jens niet gek hoor. Hij heeft zich helemaal dwaas laten maken door die kwallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jessie dr uit die zet overal druk opquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zei hij nou over TIm dat die nu zo bezig is en zich anders had voorgedaan. Ik denk dat hij liever hem had weggestemd en niet Joa.
Eigenlijk heb ik het met hem te doen op dit moment...quote:
Geen medelijden mee, had je hem twee dagen geleden met Jessie moeten horen over Lotus,quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:19 schreef utopiabasfan het volgende:
Ik ook. Lieve gevoelige jongen toch wel
De manier waarop hij het zei...........MAMA bellen...Een kerel van 25 jaar zegt dat niet, althans ik ken het niet...quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dochter 25 doet t goed op werk nu weer extra opleiding erbij woont samen
sterke meid maar als er echt iets is belt ze mij. zo hoort het ben moeder voor altijd
ik bel ook schoonmoeder voor raad enzo
oh ja zeker weten, ik kan het helaas 15 jaar niet meer, mn moeder bellen, daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben 60 en bel mijn vader nog elke dag haha. Zeker op die leeftijd van hem is dat heel belangrijk. Nu kan het nog.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou, mijn kinderen zijn ouder en bellen mij iedere dag en ook nog als ze er behoeft aan hebben, een troostend woord of een helpende hand..Ik vind deze reactie van Jens niet gek hoor. Hij heeft zich helemaal dwaas laten maken door die kwallen
wow Koosquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben 60 en bel mijn vader nog elke dag haha. Zeker op die leeftijd van hem is dat heel belangrijk. Nu kan het nog.
Tim ?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:24 schreef juul. het volgende:
Nou Jens gaat het niet worden,als Tim hier lucht van krijgt, geeft hij hem de genadeklap
Jessie zei dat ook altijd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het zei...........MAMA bellen...Een kerel van 25 jaar zegt dat niet, althans ik ken het niet...
Mooi Koos en wees gezegend.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben 60 en bel mijn vader nog elke dag haha. Zeker op die leeftijd van hem is dat heel belangrijk. Nu kan het nog.
Wat enorm fijn, dat jij je vader nog hebt!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim zal hier sowieso weet van krijgen van andere inwoners of Febo, Jens is klaarquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:24 schreef juul. het volgende:
Nou Jens gaat het niet worden,als Tim hier lucht van krijgt, geeft hij hem de genadeklap
nee... zacht eitje..quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dat anderen wat sneller "volwassen" zijn geworden en het afhangt hoeveel je aan je ouders hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou, mijn kinderen zijn ouder en bellen mij iedere dag en ook nog als ze er behoeft aan hebben, een troostend woord of een helpende hand..Ik vind deze reactie van Jens niet gek hoor. Hij heeft zich helemaal dwaas laten maken door die kwallen
ik denk in deze dat hij juist ingeschat heeft dat Jens zwak en kneedbaar is, maar hij heeft ff korsluiting veroorzaakt, te hoog voltagequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:24 schreef Jian het volgende:
Jens, goede keuze van Jessie. Die Jessie, duidelijk een man met mensenkennis, een geboren leider en manager![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus dat...quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee... zacht eitje..
hoort daar niet ..
zou me niet verbazen als die gaat opstappen ..
janken omdat andere ruzie hebben
en dan advies van die kutwyven.. gaat em niet worden met Jensje
die moet neukenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Tim Jens nu extra gaat jennen?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
. je buurtjes hebben ruziequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
of dat de mensen in de COS hem pesten ( grapje Koos)quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
. je buurtjes hebben ruzie
jij roept jankend
ik ga papa bellen hoor.. snik![]()
heb dr beeld bij nu![]()
Dat denk ik niet, Jessie zoekt geen "zwakke", gevoelige personen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk in deze dat hij juist ingeschat heeft dat Jens zwak en kneedbaar is, maar hij heeft ff korsluiting veroorzaakt, te hoog voltage
ja natuurlijk wel, dat moet wel!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Jessie zoekt geen "zwakke", gevoelige personen.
[..]
25 jaar...........Mama bellen.............Op die leeftijd belde ik me ma niet mijn mama......Maar dat kan per persoon verschillen...................Snap zo wat je bedoelt, maar je hebt gelijk......het geeft aan hoe kinderlijk hij is.......hoe zijn pappa en mamma moeilijke dingen voor hem oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, met zijn teddybeer, die gast is 25 verdomme ...quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef zodeju het volgende:
Snap zo wat je bedoelt, maar je hebt gelijk......het geeft aan hoe kinderlijk hij is.......hoe zijn pappa en mamma moeilijke dingen voor hem oplossen.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl Jens gepamperd wordt door het zuigteam zijn Lotus, Tim en Franny bezig een verblijf voor de dieren te bouwen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of dat de mensen in de COS hem pesten ( grapje Koos)
Haha met die buren van struis kan ik niet bellen. Ben een man kan geen twee dingen tegelijk en afluisteren en bellen lukt dan nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach, een teddybeer is best wel sweet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, met zijn teddybeer, die gast is 25 verdomme ...
Heerlijk ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
6665 euro moet betaald worden voor 1 februari
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
6665 euro moet betaald worden voor 1 februari
Jessie zocht in Jens een knecht met zakelijke eigenschappen en geen gevoelige jongen die op dag 4, zichtbaar voorde hele groep staat te huilen ..... maar als jij dat anders ziet dan mag dat uiteraard.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja natuurlijk wel, dat moet wel!
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee hij had gedacht dat Jens de finance van Tim zou overnemen en dan de lijnen daar uit zou gaan zetten met Jessie. Maar met name Tim en wat anderen met dit plan van de dieren keren zich tegen zijn plan(samen met Jessie)en hij bezwijkt gelijk was is gewoon een watje ipv de harde jongen zoals hij zich voor deedquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Jessie zoekt geen "zwakke", gevoelige personen.
"Als er echt iets is".quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar hij kan hem nog wel gebruiken toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessie zocht in Jens een knecht met zakelijke eigenschappen en geen gevoelige jongen die op dag 4, zichtbaar voorde hele groep staat te huilen ..... maar als jij dat anders ziet dan mag dat uiteraard.
mss ligt het in het midden, want idd mensenkennis is Jessie vreemd, kan het ook beide? Dat hij dacht dat Jenkie en kneedbaar en ruthless was?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessie zocht in Jens een knecht met zakelijke eigenschappen en geen gevoelige jongen die op dag 4, zichtbaar voorde hele groep staat te huilen ..... maar als jij dat anders ziet dan mag dat uiteraard.
haha schitterend, beste maatjes klopt helemaal. Dat samen drinken niet. Ik lust geen alcohol en mijn vader juist heel er veel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoi Pap
hey kerel
Papie... COS pest me steeds .. ze zeggen en dan en omdat Cos jah pap ..snik
Pa; wie??!
Koos ; Cos Pa .. van internet
Pa; welke Pet?
Koos ; Pa ..snik.. mie mie
Pa; zeg Koos wanner kom je weer ff aanwaien . gezellig samen ff wat eten ne drinken
twrd kouder he ..tocht een winter
Koos; ja Pa . dank je voor het luisteren tot snel
![]()
![]()
.. Koos & Pa Koos
beste matties
En de markt loopt niet goedquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha boks gala mega veel geld kosten brengt mega weinig op goed gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |