abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:02:35 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184430882
quote:
Gordon in biografie openhartig over drugsgebruik

Gordon heeft in zijn biografie, die 28 februari verschijnt, een aantal opvallende onthullingen gedaan. De presentator en voormalig zanger geeft daarin details prijs over zijn drugsgebruik.
In passages van het boek, in het bezit van HP/DeTijd, valt te lezen hoe Gordon ervoor koos om drugs te gebruiken om zich beter te voelen.

"Ik ben soms thuis alleen in mijn eentje coke aan het snuiven, puur om het kutgevoel uit mijn lijf te krijgen", zo staat er in het boek.

Gordon vertelt daarnaast ook over een angstaanjagend moment dat hij beleefde onder de douche. "Ik dacht: ik heb teveel genomen, ik geloof dat ik 112 moet bellen. Ik had zoveel gesnoven dat ik er hartkloppingen van kreeg."

Pijn en verdriet
In een interview met Privé zei de 49-jarige Gordon eerder al dat veel mensen zouden schrikken door de verhalen die in zijn biografie staan. "Dan heb ik het niet alleen maar over wat andere mensen uit de showbizz hebben gedaan of gezegd, maar ook gewoon de pijn en het verdriet die ik überhaupt heb moeten doorstaan in het leven. Daar heeft bijna niemand weet van."
Toevallig dat dit naar buiten wordt gebracht op een dag dat de coke letterlijk uit de lucht komt vallen. Ik vind het toch wel redelijk schokkend nieuws, had ik nooit achter hem gezocht. Latexmodel Ancilla wel.


quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Soms kun je ook als vrienden uitelkaar gaan...toch?

Raoul

Chiel

Roelof

Sander

Jose
Gesprek tussen laatste ex en Gordon: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2018:1676

[12-02-18 10:58:35] [eiser] : Ik wil dit graag zelf verwerken

[12-02-18 10:58:46] [gedaagde] : Wat wil je verwerken?

[12-02-18 10:58:53] [eiser] : Dus ik blokkeer je uit zelfbescherming oké

[12-02-18 10:59:14] [gedaagde] : Dan gaat alles online want dit pik ik echt niet


[12-02-18 10:59:32] [eiser] : Je wilt niet dat ik je verlaat

[12-02-18 10:59:37] [gedaagde] : Nee

[12-02-18 10:59:48] [gedaagde] : We moeten hier doorheen verdomme


[12-02-18 10:59:52] [eiser] : En je wilt dreigen met foto's die je online wilt plaatsen door dit te doen

[12-02-18 10:59:56] [eiser] : Ja maar niet op deze manier

[12-02-18 11:00:16] [gedaagde] : Dan hou je op met janken en ga je staan waar je voor staat

[12-02-18 11:00:37] [gedaagde] : Je bent verliefd en houdt van me? En dumpt me op deze manier?

[12-02-18 11:00:40] [gedaagde] : Nee schat


[12-02-18 11:00:51] [eiser] : Ik mag je niet dumpen? Is dat het?

[12-02-18 11:00:52] [gedaagde] : Ik heb dit niet alleen beleefd

[12-02-18 11:01:03] [gedaagde] : Niet op deze maniwr


[12-02-18 11:01:20] [eiser] : Nadat je me hebt geslagen en geschopt en me met een mes heb bedreigt?

[12-02-18 11:01:35] [gedaagde] : Ja dat heb jij veroorzaakt

[12-02-18 11:01:51] [eiser] : Je stond met een mes voor me gezicht [gedaagde]

[12-02-18 11:02:14] [gedaagde] : Ik weet het en het zal vast de laatste keer niet zijn als jij je gedrag niet veranderd

[12-02-18 11:02:23] [gedaagde] : Maar niet zoals gisteren

[12-02-18 11:02:26] [gedaagde] : Schandelijk

[12-02-18 11:02:31] [gedaagde] : Respectloos
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184430933
quote:
Wilfred Genee heeft Gordon even goed op zijn plek gezet in zijn nieuwe show op Radio Veronica. Hij vindt zijn Talpa-collega behoorlijk hypocriet. Dat heeft hij laten weten in de uitzending van dinsdag. Genee vindt het nogal lachwekkend dat Gordon Angela de Jong verwijt om in haar columns te veel op de man te spelen. “Ze noemde me vorige week over the hill, nu noemt ze me sleets. Een recensent mag schrijven wat ze wil, maar zij speelt het op de persoon“, luidt het beklag van Gordon.
Heel erg hypocriet, vindt Genee. “Gordon, jij en ik hebben toch geen enkel recht van spreken? Ik presenteer Veronica Inside, waarin allemaal meningen worden gegeven, en jij bent de meest uitgesproken entertainer van Nederland. Jij bent toch de laatste die mag piepen?”

Gordon: “Ik werk niet mee aan een negatief klimaat in Nederland. Oké, ik heb ook fouten gemaakt…”

Genee: “Je hebt vorig jaar een biografie uitgebracht waar nogal wat mensen boos over waren. Daarbij gebruik je toch ook je machtspositie en vertel je toch ook persoonlijke dingen?“

Gordon: “Hoezo is dat een machtspositie? Dat is toch gewoon een boek over mijn persoonlijke leven.”

Genee: “Over dat je zit te masturberen met John Ewbank…”

Uitpraten

Gordon: “Laat me even uitpraten! Het gaat toch niet over mensen die ik totaal niet ken? Die vrouw kent mij niet. Ze schrijft dingen over mij op persoonlijk die kant noch wal slaan.”

Genee: “Iedereen kent jou, Gordon, want je hebt je hele leven op straat gegooid. Dan is de reactie die je krijgt dat mensen over jou gaan schrijven. Ook over mij, hè? Ik vind het ook niet altijd leuk, maar het hoort bij ons vak. Wij hebben ervoor gekozen om in het middelpunt te staan.”

Gordon: “Ik kan die kritiek van haar hebben, dat interesseert me geen reet.”

Genee: “Nou, dat blijkt niet uit je column.”

Gordon: “Ik vind alleen dat er ook een weerwoord mag komen. Die is er nu vandaag. Waarom mag ik geen weerwoord geven? Ik ga haar dat vanavond vertellen in De Wereld Draait Door. Ik ga me niet verlagen tot wat zij doet, dus ik heb ook heel veel dingen uit mijn column gehaald.“

Hautain

Genee: “Vind je niet dat ze een bepaald karakter heeft en persoonlijkheid is, al wil ze wel graag op tv?”

Gordon: “Ik vind haar heel hautain. Vind jij haar leuk?”

Genee: “Ik vind dat ze wel iets heeft.“

Sidekick Niels van Baarlen: “Ik zag haar vrijdagavond bij Jinek en daar kreeg ik geen warm gevoel bij.“

Gordon: “Vreselijk, afschuwelijk hoe ze daar zat. En dat gelul van mijn boek erbij halen, Wilfred, dat is gewoon gelul. Er zit wel degelijk een nuance in tussen een biografie van iemand die schrijft over z’n leven…”

Genee: “Nee, je haalt er andere mensen bij. Als je alleen over jezelf schrijft, snap ik dat, maar je hebt er in het boek allerlei mensen bijgehaald die zich niet kunnen verweren.”

Gordon: “Die mensen waren onderdeel van mijn leven en nog steeds. Dat is een verhaal wat gewoon klopt, maar dit klopt gewoon niet.”

Gefrustreerd wijf

Genee: “Dus als zij een programma niet goed vindt, dan mag ze dat niet schrijven?”

Gordon: “Ze mag het absoluut schrijven, maar het gaat om de manier waarop. Ze heeft er ook een handje van om een hetze op te bouwen. Ze heeft 30 columns geschreven over Humberto. Ik heb ze gebeld. Ik ben even mijn huiswerk gaan doen. Dan ben je bezig om iemand kapot te schrijven.”

Genee: “Het was wel veel, dat ben ik met je eens, maar het neemt niet weg dat als je elke avond op tv bent en het niet zo goed gaat…”

Gordon: “Dan ga je toch niet 30 columns schrijven? Dan ben je toch een gefrustreerd wijf?”

Genee: “Ja, maar die krant moet ook vol en Gordon z’n programma moet ook vol.”

Gordon: “Het is gewoon een opportunistisch wijf.”

Genee: “Daar hebben wij geen last van allemaal, nee. Daar hebben wij toch ook last van?”

Gordon: “Ik ben niet opportunistisch, Wilfred. Als ik dat was geweest, dan was ik bij De Toppers gebleven en bij RTL.”

Trouwshow

Genee: “Je was bijvoorbeeld boos dat die trouwshow niet genomineerd was voor een Gouden Televizier-Ring…”

Gordon: “Vond je dat niet terecht?”

Genee: “Nee, je hebt de hele zaak in de maling genomen.“

Gordon: “Jij baseert je dus op wat er in de media staat. Dat is nooit gebeurd wat jij vertelt. Ik heb niet de boel in de zeik genomen. Dat programma is met volledige toewijding gemaakt, dus er is geen kijkersbedrog aan te pas gekomen. Dat is allemaal gelul. Juist door die column van haar worden de mensen op het verkeerde been gezet. Zíj heeft het geschreven!”

Genee: “Je hebt niet al die tijd alle mensen in de waan gelaten dat het hartstikke mooi was en het goed ging?”

Gordon: “Nee joh, ik wist pas na aflevering vijf dat mijn man er niet tussen zat. Het is nooit kijkersbedrog geweest en dat heb ik nooit kunnen uitleggen. Nu ga ik het uitleggen ook. Dit is het verhaal! Het feit alleen al dat mensen zo denken… Ik lieg niet! Ik ga nooit liegen en zal dat nooit doen! Ik vind het jammer dat jij zo over mij denkt, dat maakt het zo jammer. Hoe denk ik over jou dan? Ik zeg alleen dat je anders met kritiek om moet gaan. Ja, jij zegt dat ik de boel in de zeik heb genomen. Als je mij een beetje had gekend… Je kent mij niet, jongen.”

Albert Heijn

Genee: “Wij moeten met kritiek om kunnen gaan.”

Gordon: “Kritiek op mij mag je hebben, maar ik vind ook dat er een weerwoord moet zijn.”

Het gesprek eindigde in harmonie. Gordon: “Je weet trouwens dat ze gebeld is door Albert Heijn?”

Genee: “Nou, vertel maar.”

Gordon: “Voor de Hamsterweken!”
pi_184431064
Wilfred _O_ Goede interviewer!
Gordon :') Achterbakse narcist.
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:16:55 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184431111
Zou Gordon wat tekort zijn gekomen in z'n jeugd?
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:17:02 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184431115
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:19:08 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184431160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:16 schreef Eightyone het volgende:
Zou Gordon wat tekort zijn gekomen in z'n jeugd?
Gordon is zo'n type dat chronisch dingen tekort komt.
Maar zijn halve familie heeft hij idd ook afgefikt in zijn boek, dus het zal wel in zijn wiegje begonnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:46:23 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184432792
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 januari 2019 @ 15:17:01 #9
22592 crew  Ole
pi_184436639
Goor en Wen doen samen coke
Junkgedrag dit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184436727
Kwallie ook op zijn teentjes getrapt door Angela. Eindelijk weer eens iemand die BN'ers goed aanpakt _O_
AngelaGODIN :B _O_
SOONY
pi_184454342
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
AngelaGODIN
quote:
Angela de Jong vindt het erg zwak van Albert Verlinde dat hij haar beticht van lezersbedrog. Temeer omdat hij zelf met het slot op de mond praat in 6 Inside. Dat heeft ze gezegd door Radio Veronica. Verlinde stelt dat De Jong sinds de commerciële samenwerking van het AD en RTL alleen nog maar positief schrijft over RTL. “Ik heb heel hard gelachen. Het is de derde aanval in vier dagen tijd. Als ze niet kunnen winnen met mij te betichten van leugens of Gordon, dan gooien ze het op die toer.“
Het is regelrechte onzin wat Verlinde zegt, aldus De Jong. “Ik zou zeggen: lees de columns over RTL van de afgelopen tijd terug. Het meest mooie vond ik nog dat ik volgens Albert lyrisch was over Twan Huys. Nou, laat me maar zien waar ik dat was.”

Verlinde is ook een beetje gepikeerd omdat De Jong niet aan de slag wilde gaan bij 6 Inside. “Er waren een heel aantal redenen, waaronder mijn geloofwaardigheid. Je ziet ze nu ook worstelen daar. Ze mogen zogenaamd alles zeggen van John de Mol, maar je ziet dat er op sommige momenten met een enorm slot op de mond wordt gepraat of ze hebben het er gewoon helemaal niet over als het de eigen zender betreft en ze proberen hun concurrenten vakkundig uit te schakelen met allemaal valse voorwendselen.”

Naast Verlinde heeft ook SBS-collega Gordon de aanval geopend op De Jong. Ze zouden dinsdag tegenover elkaar zitten in DWDD, maar Gordon krabbelde last minute terug. “Ik had me er wel op voorbereid en dan is het wel een domper als het niet doorgaat, toch? Ik denk dat er misschien iemand boven hem is geweest die heeft gezegd dat het niet zo’n slim idee is om het te gaan doen als je alleen maar wartaal uitslaat.”

Waar bestond die voorbereiding uit? “Ik heb even dat interview geluisterd en wat dingen over zijn trouwshow opgezocht om hem daarmee om zijn oren te kunnen slaan. En die 30 columns over Humberto Tan, daar ben ik ook nog steeds naar op zoek. Ik heb er 7 geteld.”

Tot slot liet De Jong zich nog uit over de transfer van Linda de Mol. “Nou, ik denk wel dat John zijn belangrijkste troef heeft uitgedeeld nu. Linda is een grotere klap voor RTL dan alle andere transfers bij elkaar, minus VI, maar jullie zaten niet bij RTL 4. Als zij niet de gedroomde kijkers brengt, verzwakt hij in elk geval zijn tegenstander.”

Foto: KRO-NCRV
pi_184460996
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
Kwallie ook op zijn teentjes getrapt door Angela. Eindelijk weer eens iemand die BN'ers goed aanpakt _O_
AngelaGODIN :B _O_
pi_184461010
quote:
Wat een zwak verhaal van die vetklep
Logisch dat die niet bij DWDD durfde te komen
pi_184461414
Hij zal wel weer flink aan de snuif zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2019 @ 12:31:46 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184471992
Het jammere aan deze commotie is wel dat Angela de Jong en andere critici straks de schuld krijgen als SBS inderdaad niet van de grond gaat komen. Terwijl de échte reden, dat John de baggerkoning van Nederland is en er alleen maar op uit is om zoveel mogelijk commercials dwars door alle programma's heen te proppen, daarmee onderbelicht blijft.

Kijk, RTL Boulevard is natuurlijk óók sleets en op zijn retour, maar om dáár weer dan een slap aftreksel van de maken is pure armoede. En straks Wendy met het zoveelste flauwe TV-spelletje of, nog erger, het zoveelste typetje, dan wíl je toch geen succesvolle zender van de grond krijgen? Of Gordon, om nog enigszins on topic te blijven, die trucjes kennen we nu toch ook onderhand wel?

John minacht de kijker al jaren, maar hij zégt het ook gewoon: ach, die kijkers zijn net (no)maden, ze volgen mijn programmaatjes wel, waar die ook te vinden zijn. Ik denk het niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 11 april 2019 @ 15:51:17 #16
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_186157492
Goor is weer eens boos op Geer:


https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-gerard-joling

🤦🏼♀
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_186167366
Hij zal ook eens nergens boos op wezen.
pi_186171100
Geer heeft meer geld dan Goor.
Geer is verstandiger dan Goor. :W
pi_186171910
Ik zie dat stuk, (ellende), weer vaak op de tv de laatste tijd zeg.
pi_186179514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:59 schreef john2406 het volgende:
Ik zie dat stuk, (ellende), weer vaak op de tv de laatste tijd zeg.
Maar gisteren mocht er niet gefilmd worden tijdens zijn optreden bij een zorginstelling. Zal zich wel schamen voor zijn stem, die was bij zijn afscheidsconcert al niet meer om aan te horen. Als hij wel goed bij stem was geweest hadden we vast overal beelden ervan gezien. Zeker op zijn FB en bij shownieuws enzo.
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2019 @ 20:01:49 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_186179744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:51 schreef AgnesGru het volgende:
Goor is weer eens boos op Geer:

https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-gerard-joling

🤦🏼♀
Welk keihard verwijt? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_186186056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:51 schreef praadje het volgende:

[..]

Maar gisteren mocht er niet gefilmd worden tijdens zijn optreden bij een zorginstelling. Zal zich wel schamen voor zijn stem, die was bij zijn afscheidsconcert al niet meer om aan te horen. Als hij wel goed bij stem was geweest hadden we vast overal beelden ervan gezien. Zeker op zijn FB en bij shownieuws enzo.

Zoiets?
pi_186195155
quote:
Ik heb maar een klein stukje gezien op tv toen maar het was zelfs nog slechter dan dat.
  † In Memoriam † woensdag 24 juli 2019 @ 17:09:05 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_188096758
Gordon gaat naar verslavingskliniek

quote:
,,Lieve mensen, zoals iedereen er soms achter komt in het leven dat bepaalde dingen niet goed voor iemand zijn maar er maar mee doorgaan om de 'pijn' te verzachten heb ik er voor gekozen om een rehab kliniek te bezoeken. Een heftige maar enige juiste beslissing", schrijft hij.

Hij vertrouwt erop dat hij er sterker uitkomt en 'zonder de behoefte die slechte dingen nog te doen'. ,,Ik heb nog een lange weg te gaan maar ik zal dit overwinnen en hiermee hopelijk een voorbeeld en inspiratie zijn voor velen."

Hoe vastbesloten hij is zijn leven een andere wending te geven, laat hij vervolgens merken met kreten als 'beste beslissing ooit', 'new goals', 'new me' 'tijd voor verandering'. Ook vraagt hij alsjeblieft niet te oordelen.
Het moest er een keer van komen...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_188097188
De dag die je wist dat zou komen.
Go hard or go home
pi_188098136
Nou leren afkicken van aandacht trekken Gorrie!
  woensdag 24 juli 2019 @ 18:59:10 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188098416

(Na ongeveer 1:50 minuten.)
pi_188098578
Iets zegt mij dat hij dit behoorlijk gaat uitbuiten als ‘herboren’ mens. :') En als iemand hem daarop zou wijzen, reageert hij natuurlijk als de gebeten en beledigde hond. :P
Maar goed, het afkicken an sich kan ik alleen maar toejuichen. :)
pi_188098821
quote:
Dat gezicht van Bart Chabot op 22 seconden, priceless _O- _O-
  zaterdag 27 juli 2019 @ 10:51:02 #31
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_188149831
Zelfs in rehab doet Gordon geen timeout van social media :') https://www.instagram.com/p/B0QxBaiHkvm/?hl=nl
Hij lijkt overigens in White River Manor te zitten, een 5 sterren afkickcentrum in Zuid Afrika:
https://www.whiterivermanor.com
pi_188150855
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:51 schreef Pippi het volgende:
Zelfs in rehab doet Gordon geen timeout van social media :') https://www.instagram.com/p/B0QxBaiHkvm/?hl=nl
Hij lijkt overigens in White River Manor te zitten, een 5 sterren afkickcentrum in Zuid Afrika:
https://www.whiterivermanor.com
'Quiting is for losers' schrijft hij in zijn hashtag. Gevaarlijke uitspraak als je daar net zit. Dat kan hem nog wel eens in zijn gezicht gegooid worden als hij het niet volhoudt.
pi_188150956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef praadje het volgende:

[..]

'Quiting is for losers' schrijft hij in zijn hashtag. Gevaarlijke uitspraak als je daar net zit. Dat kan hem nog wel eens in zijn gezicht gegooid worden als hij het niet volhoudt.
De sukkel. Maar het staat zo cool hè. 8-)
Beter schrijft hij: drugs are for losers. :P
pi_188151055
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

De sukkel. Maar het staat zo cool hè. 8-)
Beter schrijft hij: drugs are for losers. :P
:Y
pi_188151444
Dat is geen rehab maar een luxe kuuroord.
pi_188160436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat gezicht van Bart Chabot op 22 seconden, priceless _O- _O-
Nee, Angela Groothuizen die het letterlijk niet meer aan kan zien/horen. ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 20:48:59 #37
22592 crew  Ole
pi_188161121
Toch wel verstandig van Goor deze keer om het maar open op Facebook te gooien.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 juli 2019 @ 21:45:55 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188162247
Zou ie een beetje van de leg zijn omdat Duncan geen nummer met hem wou opnemen?

https://www.nu.nl/muziek/(...)duncan-laurence.html
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:34:25 #39
22592 crew  Ole
pi_188163142
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
Zou ie een beetje van de leg zijn omdat Duncan geen nummer met hem wou opnemen?

https://www.nu.nl/muziek/(...)duncan-laurence.html
ongetwijfeld
Hoogmoed is ook een symptoom van cokeverslaving heb ik helaas in mijn directe omgeving gemerkt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188163885
Hij vond Duncan wel een lekker hapje denk ik.
Gorrie valt op jonge jongens.
pi_188170045
Ha hij is clean :Y |:(
Van zijn FB.

Ik ben er verre van trots op maar dit hoopte ik wel te bereiken❤️🙏💪🏻 Het gaat supergoed met mij ben nu een tijdje onderweg en weet dat dit de enige weg was voor mij! Ik ben ook super dankbaar voor al die duizenden steunbetuigingen vanuit het hele land en ook van veel collega’s dat maakt me sterk en nog strijdvaardiger dan ik al was! Ik mag vandaag op safari we gaan naar de witte neushoorn kijken maar of dat nou zo verstandig is als ex coke verslaafde 😂😂😂😂 ❤️💪🏻😘
  zondag 28 juli 2019 @ 13:44:28 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188170238
Al 2 dagen, of wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188170441
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 13:30 schreef praadje het volgende:
Ha hij is clean :Y |:(
Van zijn FB.

Ik ben er verre van trots op maar dit hoopte ik wel te bereiken❤️🙏💪🏻 Het gaat supergoed met mij ben nu een tijdje onderweg en weet dat dit de enige weg was voor mij! Ik ben ook super dankbaar voor al die duizenden steunbetuigingen vanuit het hele land en ook van veel collega’s dat maakt me sterk en nog strijdvaardiger dan ik al was! Ik mag vandaag op safari we gaan naar de witte neushoorn kijken maar of dat nou zo verstandig is als ex coke verslaafde 😂😂😂😂 ❤️💪🏻😘
Wel goed toch dat hij het aanpakt.

Lijkt me een moeilijke man. Als je die app gesprekken had gelezen met die ene jongen waar hij een relatie mee had. Hij leek wel een hopeloos en eng meisje van 16.
pi_188170497
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef praadje het volgende:

[..]

'Quiting is for losers' schrijft hij in zijn hashtag. Gevaarlijke uitspraak als je daar net zit. Dat kan hem nog wel eens in zijn gezicht gegooid worden als hij het niet volhoudt.
Ik zie dat niet staan.
pi_188171046
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik zie dat niet staan.
Huh, ik zie het ook niet meer staan. Dat heeft hij dan weggehaald. Stond onder het bericht dat hij in rehab zit.
  zondag 28 juli 2019 @ 14:59:35 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188171350
https://www.instagram.com/p/B0QxBaiHkvm/?igshid=1t10ar5cir0ln

De laatste gewone zin, zonder #
Toen deed hij nog alsof hij niet in rehab zat, dat kwam 2 berichten later pas.

Omdat *klaag, klaag* iedereen er toch achterkomt :')
Moet je dat deck en kapelletje van dat rehabcenter niet op je insta zetten knurft.
https://www.instagram.com/p/B0P1J6pn5ld/?igshid=po91achq6dk4

[ Bericht 16% gewijzigd door Leandra op 28-07-2019 15:05:02 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188177904
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 14:59 schreef Leandra het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0QxBaiHkvm/?igshid=1t10ar5cir0ln

De laatste gewone zin, zonder #
Toen deed hij nog alsof hij niet in rehab zat, dat kwam 2 berichten later pas.

Omdat *klaag, klaag* iedereen er toch achterkomt :')
Moet je dat deck en kapelletje van dat rehabcenter niet op je insta zetten knurft.
https://www.instagram.com/p/B0P1J6pn5ld/?igshid=po91achq6dk4
Ah, het staat er inderdaad nog. Haha, typisch Gordon om het in klaagvorm te verpakken.
pi_188181819
Maar Gordon, als je geen coke meer hebt, hoe vul je dan je innerlijke leegte?
  Eindredactie Games maandag 29 juli 2019 @ 00:22:33 #50
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_188182127
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 23:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Maar Gordon, als je geen coke meer hebt, hoe vul je dan je innerlijke leegte?
Met een grote piemel?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_188188673
Mijn hemel, jezelf nu al ex-verslaafde noemde getuigt van erg weinig inzicht.

Maar goed, dat was ook wel te verwachten van iemand die elk jaar wel weer herboren is, het over een geheel andere boeg gooit,zichzelf helemaal heeft uitgevonden bla bla bla.
pi_188189518
Als je serieus wilt afkicken moet je echt maanden in zo'n kliniek zitten en daarna een nazorgtraject volgen. Wat Gordon doet is meer een vakantie/detox.
pi_188190614
Wat Gordon doet is gewoon er even lekker tussenuit en zijn media vullen met:"God, ik heb het zo goed en ik ben zo sterk. Niet alleen fysiek maar vooral mentaal. Ik kom hier als een veel beter mens uit. Zoveel anders dan Tineke de Nooij met haar 3 vingers of Gerard met z'n extensions. Nee, Ik, IK kom hier fan-fucking-tastisch uit."
Dan wordt hij natuurlijk weer gedumpt door een 20 jarige Daniël en dat is een kuthoer en omdat hij zo graag liefde wil ontvangen maar het niet krijgt gaat hij toch weer gebruiken en dat komt omdat de wereld zo verrot is maar de liefde overwint ooit hoopt hij, net als zijn cokeverslaving het ook wel zal gaan winnen.

Maar zet em op, Goor! Ik heb er geen enkel vertrouwen in en ik hoop niet dat de verzekering maar 1 euro van je safari betaalt. Naar eng narcistisch mannetje.
Go hard or go home
pi_188191508
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:06 schreef Noek het volgende:
Wat Gordon doet is gewoon er even lekker tussenuit en zijn media vullen met:"God, ik heb het zo goed en ik ben zo sterk. Niet alleen fysiek maar vooral mentaal. Ik kom hier als een veel beter mens uit. Zoveel anders dan Tineke de Nooij met haar 3 vingers of Gerard met z'n extensions. Nee, Ik, IK kom hier fan-fucking-tastisch uit."
Dan wordt hij natuurlijk weer gedumpt door een 20 jarige Daniël en dat is een kuthoer en omdat hij zo graag liefde wil ontvangen maar het niet krijgt gaat hij toch weer gebruiken en dat komt omdat de wereld zo verrot is maar de liefde overwint ooit hoopt hij, net als zijn cokeverslaving het ook wel zal gaan winnen.

Maar zet em op, Goor! Ik heb er geen enkel vertrouwen in en ik hoop niet dat de verzekering maar 1 euro van je safari betaalt. Naar eng narcistisch mannetje.
O ja, een Samanthaatje zie ik ook nog wel gebeuren. Dat hij de liefde van zijn leven daar in die afkickkliniek ontmoet.
pi_188223701
Gordon loog ook over de momenten wanneer hij zijn neus volsnoof.
Eerst beweerde hij alleen thuis te snuiven.
Maar bij Linda de Mol op t feest werd hij weggestuurd vanwege de snuif volgens Jan Roos
En bij Gerard Joling mocht hij ook al niet komen feesten.
  woensdag 31 juli 2019 @ 19:20:05 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188225692
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

O ja, een Samanthaatje zie ik ook nog wel gebeuren. Dat hij de liefde van zijn leven daar in die afkickkliniek ontmoet.
Als hij zwanger kon worden dan was dat ook al gebeurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:51:06 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188234687
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:06 schreef Noek het volgende:
Wat Gordon doet is gewoon er even lekker tussenuit en zijn media vullen met:"God, ik heb het zo goed en ik ben zo sterk. Niet alleen fysiek maar vooral mentaal. Ik kom hier als een veel beter mens uit. Zoveel anders dan Tineke de Nooij met haar 3 vingers of Gerard met z'n extensions. Nee, Ik, IK kom hier fan-fucking-tastisch uit."
Dan wordt hij natuurlijk weer gedumpt door een 20 jarige Daniël en dat is een kuthoer en omdat hij zo graag liefde wil ontvangen maar het niet krijgt gaat hij toch weer gebruiken en dat komt omdat de wereld zo verrot is maar de liefde overwint ooit hoopt hij, net als zijn cokeverslaving het ook wel zal gaan winnen.

Maar zet em op, Goor! Ik heb er geen enkel vertrouwen in en ik hoop niet dat de verzekering maar 1 euro van je safari betaalt. Naar eng narcistisch mannetje.
QFT 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:52:00 #59
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_188240706
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:06 schreef Noek het volgende:
"Gerard met z'n extensions"
_O-
Verder volledig met je eens.
Dit is geen rehab maar gewoon 1 van zijn maandelijkse Zuid-Afrika reisjes.
pi_188465419
Sluit ramen en deuren, hij is weer vrij
pi_188466077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
Sluit ramen en deuren, hij is weer vrij
Ik las het.
Hij is ook weer klaar voor de liefde.
Als hij weer klaar is met de liefde kan hij weer naar de rehab terug. Want zijn relaties eindigen altijd in drama.
pi_188470535
https://www.telegraaf.nl/(...)erlaat-afkickkliniek

Alsof de duur van zijn verblijf niet al op voorhand vaststond :')

Zou me niet eens verbazen als het 28 days waren.

Dagje minder, waarschijnlijk de 21ste daar aangekomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Leandra op 15-08-2019 23:39:31 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 23:38:52 #63
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188470685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:31 schreef Leandra het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)erlaat-afkickkliniek

Alsof de duur van zijn verblijf niet al op voorhand vaststond :')

Zou me niet eens verbazen als het 28 days waren.
En ook al zat hij in een 5 sterren resort, had hij het net zo zwaar als Jan met de Pet die in een normale kliniek moeten afkicken..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188470764
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

En ook al zat hij in een 5 sterren resort, had hij het net zo zwaar als Jan met de Pet die in een normale kliniek moeten afkicken..
Ja, ik zag het op zijn insta.
Vre-se-lijk leed, echt... af-schuw-lijk.
#PrayForGordon
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2019 @ 23:43:14 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_188470802
Je suis Gordon. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_188476892
Hij zal wel weer een rondje tv maken om te vertellen over zijn rehab/kuuroord ervaringen en de zware drama’s in zijn leven.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:12:48 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188476951
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:07 schreef quirina het volgende:
Hij zal wel weer een rondje tv maken om te vertellen over zijn rehab/kuuroord ervaringen en de zware drama’s in zijn leven.
En hoopt dat hij nu nuchter genoeg is om te kunnen oordelen of iemand wel echt de liefde van zijn leven is of alleen maar een gold digger.

En over 4 weken presenteert hij de nieuwste liefde van zijn leven, weer een strak jochie van 24, maar deze gaat het ECHT NIET om zijn geld en faam, ECHT NIET, dit is echte ❤❤❤

Volgend zomer weer een maand naar Zuid-Afrika
#LifeGoals #KickingTheHabit
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:15:29 #68
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188476981
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:07 schreef quirina het volgende:
Hij zal wel weer een rondje tv maken om te vertellen over zijn rehab/kuuroord ervaringen en de zware drama’s in zijn leven.
Ja, en uiteraard nog even vertellen dat hij een voorbeeld verslaafde is (volgens Bram Bakker & Boulevard dan). Dus hij verdiend nu eindelijk de ware liefde!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188477902
Kunnen jullie wel!!! #cyberpesten #leavegordonalone!
pi_188481298
Kijk ff RTL 4. Gorrie komtzo.
pi_188481335
Valt mee, gorrie wil rust. :')
Gooit straks wel z’n social media vol met diepe inzichten gok ik.
pi_188483116
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:01 schreef quirina het volgende:
Kijk ff RTL 4. Gorrie komtzo.
Van zijn FB een paar dagen geleden Ik ga niet in talkshows zitten om te vertellen hoe geweldig ik ben na een maand zonder ,

En dan nu alweer op tv. Wat een volhouder, die komt er wel :Y
pi_188483252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Van zijn FB een paar dagen geleden Ik ga niet in talkshows zitten om te vertellen hoe geweldig ik ben na een maand zonder ,

En dan nu alweer op tv. Wat een volhouder, die komt er wel :Y
Zoals P!nk heeft gezongen: ‘Leave me alone, I’m lonely. Go away, come back’.
:')
pi_188483328
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zoals P!nk heeft gezongen: ‘Leave me alone, I’m lonely. Go away, come back’.
:')
:D
pi_188494333
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188496202
quote:
Weet niet of je zijn biografie hebt gelezen maar hijheeft zijn familie aardig door de stront getrokken om het plat te zeggen. Lijkt me stug dat ze hem met bloemen en cadeaus op Schiphol stonden te verwelkomen.
pi_188501795
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:43 schreef quirina het volgende:

[..]

Weet niet of je zijn biografie hebt gelezen maar hijheeft zijn familie aardig door de stront getrokken om het plat te zeggen. Lijkt me stug dat ze hem met bloemen en cadeaus op Schiphol stonden te verwelkomen.
Het was toch bijgelegd met bepaalde familie leden?
Volgens mij heb ik een tijdje geleden zoiets voorbij zien komen.
pi_188631316
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 12:18:29 #79
22592 crew  Ole
pi_188631556
Bekend figuur in de stad. Krijg hoop meldingen ook van vrienden. Vreselijk. Kennelijk geheel onverwacht en nog heel jong.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 12:19:20 #80
22592 crew  Ole
pi_188631571
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:18 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het was toch bijgelegd met bepaalde familie leden?
Volgens mij heb ik een tijdje geleden zoiets voorbij zien komen.
Ja hij stond laatst nog met zijn broer op de foto
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188631678
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:18 schreef Ole het volgende:
Bekend figuur in de stad. Krijg hoop meldingen ook van vrienden. Vreselijk. Kennelijk geheel onverwacht en nog heel jong.
Ik krijg de berichten uit Rotterdam dus. Mooie knul wel. Maar wie is hij en waarom is hij dood nu?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188631696
Waar is ootjekatootje als je haar nodig hebt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 12:34:51 #83
22592 crew  Ole
pi_188631851
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik krijg de berichten uit Rotterdam dus. Mooie knul wel. Maar wie is hij en waarom is hij dood nu?
Hij is eigenaar van bekend Homo café. Zo te zien was hij zaterdag nog gewoon in zijn café. Ik vermoed iets van hersenbloeding of hartstilstand.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 12:44:30 #84
22592 crew  Ole
pi_188631993
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188632310
Wat ontzettend verdrietig. Nog verdrietiger is natuurlijk Gordon. Ahwell hij heeft weer even media-aandacht gehad
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 13:15:11 #86
22592 crew  Ole
pi_188632444
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ontzettend verdrietig. Nog verdrietiger is natuurlijk Gordon. Ahwell hij heeft weer even media-aandacht gehad
Als hij nu maar geen terugval krijgt :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188632822
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Als hij nu maar geen terugval krijgt :o
Kunnen we hem dan volgen in een kliniek in Colombia?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188636617
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:34 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij is eigenaar van bekend Homo café. Zo te zien was hij zaterdag nog gewoon in zijn café. Ik vermoed iets van hersenbloeding of hartstilstand.
NVT

[ Bericht 20% gewijzigd door praadje op 26-08-2019 19:43:51 ]
pi_188636646
NVT

[ Bericht 100% gewijzigd door praadje op 26-08-2019 19:46:39 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 18:46:14 #90
22592 crew  Ole
pi_188636660
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan zelfdoding. Goor heeft een nieuw bericht geplaatst met de volgende tekst;

In liefdevolle herinnering aan Nathan Portier. En een big shout out naar jongeren die worstelen met de zin van het leven, zoek hulp en weet dat het leven echt heel erg mooi kan zijn!
Nathan is iemand anders. Zijn moeder heeft een nacht in het huis van Goor gewonnen.
Nathan heeft 7 maanden geleden een eind aan zijn leven gemaakt.
https://www.facebook.com/Gordon.Official.Fanpage/

Dit gaat om Demian
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188636675
Ja ik had het al in de gaten. Hij plaatste vanmiddag een in memoriam vandaar mijn verwarring.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2019 @ 18:48:09 #92
22592 crew  Ole
pi_188636684
Zag het ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188637573
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:48 schreef Ole het volgende:
Zag het ;)
^O^ :*
  woensdag 25 september 2019 @ 14:11:29 #94
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189114479

Dr Phil op je bucketlist hebben staan :')
pi_189114594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Dr Phil op je bucketlist hebben staan :')
Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:34:29 #96
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189114819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.
Aiii! Breng hem niet op ideeën :X
pi_189115687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.
Zo'n programma wil ik wel zien eigenlijk :P
pi_189116357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Dr Phil op je bucketlist hebben staan :')
#staatsmongool
Go hard or go home
pi_189119562
Die hashtags er ook bij :')
pi_189261342
Gordon heeft een dipje en weer zin in drank :X

https://www.instagram.com/p/B3L490Gn2t0/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')