En wat is uiteindelijk met die vriendin gebeurd?quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Naja, punt is denk ik meer met dit soort "gevallen" dat je wel mee kan gaan zitten te denken over die gekke dingen, maar dat dit niks uithaalt omdat het vaak bij die mensen iets in hun brein is wat gewoon niet meer helemaal doet wat het hoort te doen..
Oma van een vriend van mij had het ook, oprecht van de een op de andere dag begon ze mensen te beschuldigen van het uit huis halen van spullen, inclusief mij. Ik zou daar spullen van zolder hebben gehaald (Nog nooit daar op zolder geweest) en ik zou haar computer hebben gehackt vanaf thuis___!
Vriendin?quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat is uiteindelijk met die vriendin gebeurd?
gevaarlijke mensen zijn datquote:Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb het genoegen om zo weer met mijn 2 faced werkgever te mogen werken
JEEJ YOU!quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb het genoegen om zo weer met mijn 2 faced werkgever te mogen werken
Oh fuck sorry lees het verkeerdquote:Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Vriendin?
Je bedoelt met die oma? Nou mja... Beetje klote, maar nog voor dat de familie er aan toe kwam om tegen haar te zeggen dat ze zich zelf daar op moest laten testen werd er bij haar kanker geconstateerd, en ze overleed een kleine 4 maanden later
Precies... Zie je in die documentaire over Glen Campbell "I'll Be Me" ook heel goed (Overigens wel echt een aanrader die documentaire, staat op Netflix)quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu dit :
In een latere fase kunnen mensen met alzheimer sneller verward, boos of achterdochtig zijn. Sommigen krijgen last van wanen: overtuigingen die niet met de realiteit overeenkomen. Deze zijn meestal achterdochtig getint. Zo kan iemand met alzheimer denken dat hij bedrogen of bestolen is door zijn partner of verzorgers. Soms hallucineert hij: hij ziet of hoort dingen die er niet zijn.
Ja nou deze is niet eens zo gevaarlijk maar zeer achterbaks en naar.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gevaarlijke mensen zijn dat
Bah, walgelijk!quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou deze is niet eens zo gevaarlijk maar zeer achterbaks en naar.
Alzheimer zou ik niet echt een groot probleem vinden, weet niet maar in het begin ben je énorm gefrustreerd want je vergeet van alles en weet niet waarom, later gaat dit over in wanhoop en onbegrip maar je weet niet waarom... En uiteindelijk vergeet je wie je bent en ben je in feite een kleuter...quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schiet mij maar af als ik alzheimer krijg.
Ze zegt dat ik de enige ben aan wie ze dit verteld... Maar misschien moet ik haar zus bellen dan? Of het is gewoon karakter wat ik hoop. Je wenst niemand zon ziekte toequote:Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Precies... Zie je in die documentaire over Glen Campbell "I'll Be Me" ook heel goed (Overigens wel echt een aanrader die documentaire, staat op Netflix)
Nou, zou het niet aan te veel mensen vertellen, maar misschien is het wel goed dit in elk geval inderdaad aan haar zus voor te leggen, hoe jij denkt dat de situatie is. Misschien heeft haar zus net iets meer inspraak bij haar dan jij?quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ik de enige ben aan wie ze dit verteld... Maar misschien moet ik haar zus bellen dan? Of het is gewoon karakter wat ik hoop. Je wenst niemand zon ziekte toe
Volgens mij is het een heel tragisch proces. Mijn opa wist het dondersgoed. Pijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2019 05:09 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Alzheimer zou ik niet echt een groot probleem vinden, weet niet maar in het begin ben je énorm gefrustreerd want je vergeet van alles en weet niet waarom, later gaat dit over in wanhoop en onbegrip maar je weet niet waarom... En uiteindelijk vergeet je wie je bent en ben je in feite een kleuter...
Ik zou mezelf pas afschieten bij iets als ALS of als ik zieke gehoorschade heb dat ik 90% gehoorverlies heb of zo
Ja nou ja buiten dat ik en mijn stiefmoeder botsen heel veel dus misschien dat ze dit soort dingen eerder van haar zus aanneemt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nou, zou het niet aan te veel mensen vertellen, maar misschien is het wel goed dit in elk geval inderdaad aan haar zus voor te leggen, hoe jij denkt dat de situatie is. Misschien heeft haar zus net iets meer inspraak bij haar dan jij?
Oh, verschilt dan denk ik ook wel per persoon... Lijkt mij heel heftig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel tragisch proces. Mijn opa wist het dondersgoed. Pijnlijk
yeahquote:Op donderdag 17 januari 2019 05:12 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oh, verschilt dan denk ik ook wel per persoon... Lijkt mij heel heftig.
Dat bedoel ik. Leg het even bij haar neer en kijk wat daar uit komtquote:Op donderdag 17 januari 2019 05:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou ja buiten dat ik en mijn stiefmoeder botsen heel veel dus misschien dat ze dit soort dingen eerder van haar zus aanneemt.
Lijkt mij ook heel erg hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel tragisch proces. Mijn opa wist het dondersgoed. Pijnlijk
ehm.. oke das wel weird ja.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel erg hoor.
Mijn oma werd ook dement. Die maakte op een gegeven moment zon minicruise met 1 van haar dochters. Deelde samen een kamer en dat is wat uit de hand gelopen omdat mijn oma ineens dacht dat haar dochter mijn overleden opa was en ruzie begon te zoeken omdat hij geen sex met haar wilde op dat moment.
Ja das echt sneu. Mijn tante ging meestal mee in het verhaal maar ja dacht ging nu wat ver en mijn oma ging echt uit haar stekker.quote:Op donderdag 17 januari 2019 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ehm.. oke das wel weird ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |