abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184448554
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:04 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Naja, punt is denk ik meer met dit soort "gevallen" dat je wel mee kan gaan zitten te denken over die gekke dingen, maar dat dit niks uithaalt omdat het vaak bij die mensen iets in hun brein is wat gewoon niet meer helemaal doet wat het hoort te doen..

Oma van een vriend van mij had het ook, oprecht van de een op de andere dag begon ze mensen te beschuldigen van het uit huis halen van spullen, inclusief mij. Ik zou daar spullen van zolder hebben gehaald (Nog nooit daar op zolder geweest) en ik zou haar computer hebben gehackt vanaf thuis :')___!
En wat is uiteindelijk met die vriendin gebeurd?
pi_184448557
Ik heb het genoegen om zo weer met mijn 2 faced werkgever te mogen werken *O*
pi_184448559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En wat is uiteindelijk met die vriendin gebeurd?
Vriendin?
Je bedoelt met die oma? Nou mja... Beetje klote, maar nog voor dat de familie er aan toe kwam om tegen haar te zeggen dat ze zich zelf daar op moest laten testen werd er bij haar kanker geconstateerd, en ze overleed een kleine 4 maanden later ;(
pi_184448560
quote:
gevaarlijke mensen zijn dat
Zonder wrijving geen glans
pi_184448561
quote:
JEEJ YOU!
:D
pi_184448563
Dubbele agenda genot
pi_184448564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Vriendin?
Je bedoelt met die oma? Nou mja... Beetje klote, maar nog voor dat de familie er aan toe kwam om tegen haar te zeggen dat ze zich zelf daar op moest laten testen werd er bij haar kanker geconstateerd, en ze overleed een kleine 4 maanden later ;(
Oh fuck sorry lees het verkeerd :P

Oh das wel erg sneu :(
pi_184448565
Ik lees nu dit :

In een latere fase kunnen mensen met alzheimer sneller verward, boos of achterdochtig zijn. Sommigen krijgen last van wanen: overtuigingen die niet met de realiteit overeenkomen. Deze zijn meestal achterdochtig getint. Zo kan iemand met alzheimer denken dat hij bedrogen of bestolen is door zijn partner of verzorgers. Soms hallucineert hij: hij ziet of hoort dingen die er niet zijn.

Maar verder funtioneert ze prima. Ja en en toe vergeet ze wel wat maar goed hebben we allemaal.
pi_184448566
Schiet mij maar af als ik alzheimer krijg.
pi_184448567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu dit :

In een latere fase kunnen mensen met alzheimer sneller verward, boos of achterdochtig zijn. Sommigen krijgen last van wanen: overtuigingen die niet met de realiteit overeenkomen. Deze zijn meestal achterdochtig getint. Zo kan iemand met alzheimer denken dat hij bedrogen of bestolen is door zijn partner of verzorgers. Soms hallucineert hij: hij ziet of hoort dingen die er niet zijn.
Precies... Zie je in die documentaire over Glen Campbell "I'll Be Me" ook heel goed (Overigens wel echt een aanrader die documentaire, staat op Netflix)
pi_184448569
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

gevaarlijke mensen zijn dat
Ja nou deze is niet eens zo gevaarlijk maar zeer achterbaks en naar.
pi_184448572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou deze is niet eens zo gevaarlijk maar zeer achterbaks en naar.
Bah, walgelijk!
pi_184448574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schiet mij maar af als ik alzheimer krijg.
Alzheimer zou ik niet echt een groot probleem vinden, weet niet maar in het begin ben je énorm gefrustreerd want je vergeet van alles en weet niet waarom, later gaat dit over in wanhoop en onbegrip maar je weet niet waarom... En uiteindelijk vergeet je wie je bent en ben je in feite een kleuter...

Ik zou mezelf pas afschieten bij iets als ALS of als ik zieke gehoorschade heb dat ik 90% gehoorverlies heb of zo
pi_184448575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:07 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Precies... Zie je in die documentaire over Glen Campbell "I'll Be Me" ook heel goed (Overigens wel echt een aanrader die documentaire, staat op Netflix)
Ze zegt dat ik de enige ben aan wie ze dit verteld... Maar misschien moet ik haar zus bellen dan? Of het is gewoon karakter wat ik hoop. Je wenst niemand zon ziekte toe
pi_184448576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze zegt dat ik de enige ben aan wie ze dit verteld... Maar misschien moet ik haar zus bellen dan? Of het is gewoon karakter wat ik hoop. Je wenst niemand zon ziekte toe
Nou, zou het niet aan te veel mensen vertellen, maar misschien is het wel goed dit in elk geval inderdaad aan haar zus voor te leggen, hoe jij denkt dat de situatie is. Misschien heeft haar zus net iets meer inspraak bij haar dan jij?
pi_184448578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:09 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Alzheimer zou ik niet echt een groot probleem vinden, weet niet maar in het begin ben je énorm gefrustreerd want je vergeet van alles en weet niet waarom, later gaat dit over in wanhoop en onbegrip maar je weet niet waarom... En uiteindelijk vergeet je wie je bent en ben je in feite een kleuter...

Ik zou mezelf pas afschieten bij iets als ALS of als ik zieke gehoorschade heb dat ik 90% gehoorverlies heb of zo
Volgens mij is het een heel tragisch proces. Mijn opa wist het dondersgoed. Pijnlijk
pi_184448580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:10 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nou, zou het niet aan te veel mensen vertellen, maar misschien is het wel goed dit in elk geval inderdaad aan haar zus voor te leggen, hoe jij denkt dat de situatie is. Misschien heeft haar zus net iets meer inspraak bij haar dan jij?
Ja nou ja buiten dat ik en mijn stiefmoeder botsen heel veel dus misschien dat ze dit soort dingen eerder van haar zus aanneemt.
pi_184448581
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgens mij is het een heel tragisch proces. Mijn opa wist het dondersgoed. Pijnlijk
Oh, verschilt dan denk ik ook wel per persoon... Lijkt mij heel heftig. ;(
pi_184448582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:12 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Oh, verschilt dan denk ik ook wel per persoon... Lijkt mij heel heftig. ;(
yeah
pi_184448583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou ja buiten dat ik en mijn stiefmoeder botsen heel veel dus misschien dat ze dit soort dingen eerder van haar zus aanneemt.
Dat bedoel ik. Leg het even bij haar neer en kijk wat daar uit komt O+
pi_184448584
Wat een gesprekken zo op de vroege ochtend.
pi_184448586
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heel erg hoor.

Mijn oma werd ook dement. Die maakte op een gegeven moment zon minicruise met 1 van haar dochters. Deelde samen een kamer en dat is wat uit de hand gelopen omdat mijn oma ineens dacht dat haar dochter mijn overleden opa was en ruzie begon te zoeken omdat hij geen sex met haar wilde op dat moment. :{
pi_184448589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heel erg hoor.

Mijn oma werd ook dement. Die maakte op een gegeven moment zon minicruise met 1 van haar dochters. Deelde samen een kamer en dat is wat uit de hand gelopen omdat mijn oma ineens dacht dat haar dochter mijn overleden opa was en ruzie begon te zoeken omdat hij geen sex met haar wilde op dat moment. :{
ehm.. oke das wel weird ja.
pi_184448591
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

ehm.. oke das wel weird ja.
Ja das echt sneu. Mijn tante ging meestal mee in het verhaal maar ja dacht ging nu wat ver en mijn oma ging echt uit haar stekker.
pi_184448593
Ben zelf mijn opoe verloren in 2002 (volgens mij :@) ook aan alzheimer, en dat was best bizar om mee te maken. Ene week was er niks aan de hand, andere week gedroeg ze zich opeens apart, tijd later ging het ook in d'r wagen steeds erger er aan toe tot dat er daar dagelijks iemand een oogje in het zeil moest houden en toen besloten we haar naar een verzorgingstehuis te brengen, en in het begin wilde ze ál-tijd met ons mee terug, kan mij nog zien hoe ze achter ons aan strompelt en roept "Ik moet mee, moet naar de wagen" en wij echt machteloos daar stonden...

Op het laatst kon ze niet meer praten en kwam er alleen een soort "nyenyenye" uit i.c.m een hoop gestaar, ze wist niet meer wie wij waren...

En nu stop ik met typen want ik word emotioneel
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')