dat was geen kaapquote:Op woensdag 16 januari 2019 07:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kreeg de melding dat ik het nieuwe deel niet kon openen......
Had ook al zoiets, zo wat gaat de week snel, lekker straks weer weekendquote:Op woensdag 16 januari 2019 08:04 schreef quickstepster het volgende:
Mogguh!
Dat gevoel heb ik ook Fem. Baal ervan, dacht dat m'n werkweek er bijna opzat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
Het is gewoon een bruidstaart
Wauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Schitterend he, gewoon bijna zonde om op te eten
Top ja, moet ik eigenlijk ook eens gaan doenquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:13 schreef quickstepster het volgende:
Zo, even door nog wat dozen heen geraced. 1 doos voor de berging met seizoensspul, 2 dozen vol voor de kringloop en een zak vuilnis.![]()
Scheelt meteen een hele hoek aan dozen!
Dat is ook zo, vandaag of morgen maar eens kijken of ik de puf kan vinden voor weer een stukje schuurquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:31 schreef quickstepster het volgende:
Dankjulliewel!
Weet je Fem, je moet ervoor in de juiste mood zijn. Ik woon hier nu bijna een jaar. En pas nu heb ik er soms de puf/zin/energie voor. Al is het maar een half doosje in een week.
Wat heb je erop gezet?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:21 schreef quickstepster het volgende:
Het is inderdaad prutweer! Heb me er net toch even doorgewaagd, vast een zak kleding afgegeven en een letterbord gehaald. De eerste dad joke zit er al op
Jaaa echt wel, zo blij mee dat ik daarnaartoe mag. Scheelt echt zoveel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:18 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Hestia! Nieuwe dingen zijn heel fijn!
En op het letterbord staat nu:
Why can't you hear a pterodactyl go to the bathroom?
Because the pee is silent.
Ja dat heb ik dus ook. Ik heb ook nooit veel om kleding gegeven en het is ook nog eens lastig omdat ik maar 1.58m ben. Dus shop ook echt niet voor mn lol. Vooral winterkleding vind ik lastig. Ik ben meer van de zomerse jurkjes. Dus laat het maar snel weer 20 graden zijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:28 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben echt een mieperd met kleding. Vind iets niet snel leuk, dus moet echt tegen dingen aanlopen. Maakt shoppen erg vervelend
Waarom heb je dat nooit eerder gedaan dan? Ik hou echt van jurkjesquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:37 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb nooit zomerse jurkjes gedragen. Ik hoop daar deze zomer mee te beginnen
Ik was niet zo van de jurkjes. Draag ze nog steeds nauwelijks, maar vind ze inmiddels wel heerlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nooit eerder gedaan dan? Ik hou echt van jurkjes
Dankje Cinderella
Dat kind kan er toch ook niets aan doen dat jij de hele dag thuis zit?quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:59 schreef MisterLastName het volgende:
Boven mij woont een gezin met een kindje van ik denk 3-4 jaar oud, dat jong heeft serieus een half uur lang heen en weer gerend en gelachen. Op een gegeven moment hoor ik duidelijk iets zwaars vallen en vervolgens een luide plof en een énorm harde schreeuw en veel gejank, noem mij raar maar kon toen echt een leuke "Hahaatjes" niet onderdrukken
Snap best dat een kind druk is, maar een half uur achter elkaar rennen/stampen? Was blij toen 'ie zich had bezeert
Snap niet wat dit daar mee te maken heeft, maar goedquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat kind kan er toch ook niets aan doen dat jij de hele dag thuis zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2019 16:05:18 ]
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Snap niet wat dit daar mee te maken heeft, maar goedNiks van aantrekken.......zeker in een flat kan ik me voorstellen hoe gehorig dat allemaal klinkt....hopelijk heb je er niet te vaak last van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb eigenlijk nooit last van m'n buren, stoor mij ook echt totaal niet aan wat geluiden, en kan mij prima voorstellen dat zo'n kindje gewoon echt wel zijn/haar energie kwijt moet. Alleen als het een half uur achter elkaar is gepaard met veel gelach en gestamp dan kan ik gewoon niet een lach onderdrukken als het fout gaatquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken.......zeker in een flat kan ik me voorstellen hoe gehorig dat allemaal klinkt....hopelijk heb je er niet te vaak last van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |