Eens, dat ging echt helemaal nergens overquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee, dat is voor alles met minder intelligentie dan ééncelligen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Maakt Jensen nog steeds grapjes over Viola Holt?
weet jij hoeveel boter er in brownies zitquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:33 schreef butz0rs het volgende:
Vegan brownies? Is dat zonder melk ofzo?
kan toch met margarinequote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
weet jij hoeveel boter er in brownies zit
zou ze slikken?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:35 schreef Faux. het volgende:
Yvon is d'r onschuldige uiterlijk wel een beetje kwijt na al die berichtgeving over die centen.
Kan ik niks over zeggenquote:
Produceer jij dan je eigen voedselquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
ik geef geen neuk om boeren, net zoals zij geen neuk om mij geven
dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:37 schreef kree het volgende:
Jinek wil echt altijd soort van onderwerpen met hoe haar idee is van een perfecte wereld.
Dat is leuk voor haar met een ton salaris. Maar het laat totaal niet iets zien van wat wel de werkelijkheid is voor iedereen die dat niet heeft
Dat hoef ik nietquote:
het is gewoon niet goed, niet de goede gasten en te links ook nog.quote:
ik zorg dat ze hun centjes kunnen rondpompen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Produceer jij dan je eigen voedsel![]()
Jensen is afgelopen helaas. Je kan zappen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
het is gewoon niet goed, niet de goede gasten en te links ook nog.
Daar werd de eerste vraag over brexit afgevuurd op Lieke van Lexmond die geen idee had. En er zat nog een visser aan tafel. Nieuw dieptepuntquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:33 schreef Handleiding het volgende:
[..]veel plezier bij RTL Late Night Twan Huijs.
Je hebt niet zitten opletten kennelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja UK zal afzinken zonder EU lidmaatschap
Amenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:32 schreef Heufd het volgende:
Jinek is het slechtste programma op de Nederlandse televisie.
meest vreselijke programma Jinek!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:40 schreef butz0rs het volgende:
De Chinese propaganda machine loop weer op rolletjes, zie ik.
Die economen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:38 schreef kree het volgende:
het is gewoon niet goed, niet de goede gasten en te links ook nog.
Heb ik gedaan, ok volgende onderwerk we gaan kerncentrales bouwen die wel iets oplossen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:39 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Jensen is afgelopen helaas. Je kan zappen.
Zo’n dictatuur heeft wel voordelen somsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:40 schreef butz0rs het volgende:
De Chinese propaganda machine loop weer op rolletjes, zie ik.
Oke mooi zo. Ontvolg dit dan ook even.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ok volgende onderwerk we gaan kerncentrales bouwen die wel iets oplossen.
Owh wacht dat kan niet want dat is zo links niet goed??? Waar is dat onderwerp?
Echt ik ga mezelf denk afsluiten van tv het is gewoon echt promotie of mensen influenceren met het idee hoe de regering het wil
Vergeet je alu-hoedje niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ok volgende onderwerk we gaan kerncentrales bouwen die wel iets oplossen.
Echt ik ga mezelf denk afsluiten van tv het is gewoon echt promotie of mensen influenceren met het idee hoe de regering het wil
ja maar ben het met een heel groot deel gewoon niet eens. En het is eenzijdig vooral vanuit politiek en dat is het ergste nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Die economen?
Kijken we naar hetzelfde programma?
Zometeen komt raskomiek Koning aan het woordquote:
overstappen op rode wijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Gadverdamme ik ben bier aan het drinken en ik zie wijven over maandverband praten
Nou dat denk ik niet, het niet met me eens zijn is prima. Maar ik zeg ook gewoon wat ik denk?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:42 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Oke mooi zo. Ontvolg dit dan ook even.
Neeee, niet doen. Ik kan je niet missen. Nog even doorbijten en dan is Pauw er weerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Wel doen. Dat is lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:46 schreef praadje het volgende:
Neeee, niet doen. Ik kan je niet missen. Nog even doorbijten en dan is Pauw er weer
haha ben nog niet weg hoor. Maar ik laat me echt dus niet afschrikken door reacties die tegen mij in gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Neeee, niet doen. Ik kan je niet missen. Nog even doorbijten en dan is Pauw er weer
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha ben nog niet weg hoor. Maar ik laat me echt dus niet afschrikken door reacties die tegen mij in gaan.
We hoeven het niet allemaal eens te zijn. Maar er moet wel een discussie blijven en dan gewoon netjes en daar is niks mis mee
gewoon op Nederland 1quote:
ORDERquote:
met zijn mond en met woordenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zou zo'n man nou met zijn vrouw en kinderen praten
Haha dat zat ik me net ook af te vragen. Of hij zegt thuis niets meer. Of hij zit onder de plak en bij ieder akkefietje roept zijn vrouw tegen hem "Orderrrrr". En zijn kinderen nemen hem er natuurlijk mee in de maling. Ik denk dat het daar een dolle boel is thuis.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zou zo'n man nou met zijn vrouw en kinderen praten
KONTJE!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ORDEEER...... UNLOCK [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |