Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
Wel kan je boete krijgen voor openbare dronkenschap.
Ze zullen wiet hetzelfde behandelen als een alcohol delict.quote:
Strikt genomen rij je niet als de motor loopt maar sta je gewoon nog steeds geparkeerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:15 schreef wollah het volgende:
Als de motor loopt (of misschien zelfs sleutels in het contact) ben je strafbaar. Anders mag het wel.
Waar kan je deze info vinden?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het krijgen van een rijverbod heeft niets te maken met of je op dat moment daadwerkelijk rijdt. Als het vermoeden bestaat dat je gaat rijden, omdat je op een parkeerplaats achter het stuur zit bijvoorbeeld, is dat reden genoeg om een verbod af te geven.
Als je alsnog aangehouden wordt onder het mom van openbare dronkenschap, weet ik het niet.quote:
Dus jouw vraag ging over het openbare dronkenschap? Wiet is toch geen alcohol?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:50 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Als je alsnog aangehouden wordt onder het mom van openbare dronkenschap, weet ik het niet.
Want van wiet wordt je niet dronken toch
Dan kan men niets voor de APV, als het er niet in staat. Maar dat was je vraag niet. Maar het ligt er overigens aan wat de agent gezien en gehoord heeft of je met alleen draaiende motor op gaat voor een strafbare poging tot rijden onder invloed.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:50 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Als je alsnog aangehouden wordt onder het mom van openbare dronkenschap, weet ik het niet.
Want van wiet wordt je niet dronken toch
Het wetboek. Artikel 162 wvw icm 160 lid 5.quote:
Thanks, ga eens kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:01 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het wetboek. Artikel 162 wvw icm 160 lid 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |