Naïeve studentenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie en volgens mij gaan de protesten daar vooral over het klimaat. Dat breidt zich over steeds meer dorpen en steden uit hier.
https://nos.nl/artikel/22(...)oor-het-klimaat.html
Edit. Nee toch de Yellow Vest. De klimaters dragen geen hesjes maar die protesten worden ook steeds hevigerquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie en volgens mij gaan de protesten daar vooral over het klimaat. Dat breidt zich over steeds meer dorpen en steden uit hier.
Ja, ik had het net aangepast.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Naïeve studenten
Overigens is er ook gewoon een demonstratie gaande van gele hesjes. Wel op een iets minder grote schaal.
Niet de hotdog autoquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:08 schreef Infection het volgende:
Roze snackbusje rookt
Daar gaat onze mascotte.
Je linkt een video, geen livestream.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:30 schreef chroestjov het volgende:
De westerse media doet het niet dus komt RT maar eens buurten.
Ja, was er nog mee bezig, maar ook wel handig om eventueel terug te kunnen kijken, volgens mij is dit nu de officiële stream:quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Je linkt een video, geen livestream.
Deze moet je hebben:
Is dezelfde stream inderdaad. Die van het Ruptly kanaal heeft meer kijkers, maar boeit verder niet zo welke je kijkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, was er nog mee bezig, maar ook wel handig om eventueel terug te kunnen kijken, volgens mij is dit nu de officiële stream:
Dat zijn jongeren die klimaat een probleem vinden omdat ze nog niet geconfronteerd zijn met echte problemen. Daarbij durf ik te wedden dat meer dan de helft die meeliep gewoon geen zin in school had dus lekker de stad in met wat alcohol.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook die demo is kapotgemaakt door extreemrechtsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat zijn jongeren die klimaat een probleem vinden omdat ze nog niet geconfronteerd zijn met echte problemen. Daarbij durf ik te wedden dat meer dan de helft die meeliep gewoon geen zin in school had dus lekker de stad in met wat alcohol.
"Kapotgemaakt"quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Ook die demo is kapotgemaakt door extreemrechts
de rechtse studentenleider Vanlangenhove stond daar met een pro kernenergie bord
[ afbeelding ]
Je dacht toch niet dat die verwende linkse jongeren dat snappen?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:58 schreef Infection het volgende:
[..]
"Kapotgemaakt"
Wat er op die bordjes staat zijn gewoon harde feiten.
Lachwekkend inderdaad. Maarja, laten we maar weer ontopic gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat die verwende linkse jongeren dat snappen?
die willen warmtepompen! (op bruinkool)
Wat een raar bord aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Ook die demo is kapotgemaakt door extreemrechts
de rechtse studentenleider Vanlangenhove stond daar met een pro kernenergie bord
[ afbeelding ]
een deel vd rivieren ligt in moslimlanden?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een raar bord aan de linkerkant.
Het plastic in zee is de schuld van de rivieren?
Die rivieren transporteren het plastic naar de oceaan, afkomstig vanuit de landen die grenzen aan die rivieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een raar bord aan de linkerkant.
Het plastic in zee is de schuld van de rivieren?
Er worden nu opeens stenen gegooid naar de politie.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:09 schreef riazop het volgende:
We hebben nu gewoon het Zwarte Blok of zo nodig die de politie provoceert.
Een vreedzame demonstratie is saai en in het voordeel van Macron
Het enige dat ze geraakt hebben was iemand met een geel hesjequote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Er worden nu opeens stenen gegooid naar de politie.
Edit: 3 stuks maar. Ze lopen al weer verder.
Zag het jaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het enige dat ze geraakt hebben was iemand met een geel hesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |