Oké een zoetstof dus. Rara ttquote:
Waarschijnlijk opdrachtje van de FEBO.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:58 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie zegt tegen Mike: Ik heb het idee dat je overal al tegenaan aan het schoppen bent.
Mike zei dat is niet zo, ik bedoel , vanochtend stond ik nog daar en knikt zijn hoofd. Ik las een tt over Mike blijft. Had hij zijn 24 uur aangevraagd of zo??
Nee hoor. Ze pleuren van alles altijd in die tt. Ik hecht er weinig waarde meer aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:58 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie zegt tegen Mike: Ik heb het idee dat je overal al tegenaan aan het schoppen bent.
Mike zei dat is niet zo, ik bedoel , vanochtend stond ik nog daar en knikt zijn hoofd. Ik las een tt over Mike blijft. Had hij zijn 24 uur aangevraagd of zo??
'ander dieet mens' heet Sabrina Castermans.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Komt doordat Sonja Silva en nog een ander dieet mens er waren.
Oké. Die heb ik wel gezien maar heel ffkes. Heb het niet zo met die mensen die altijd denken te weten wat goed eten is. Morgen komt er een ander die beweert het tegendeel goed is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Komt doordat Sonja Silva en nog een ander dieet mens er waren.
In dit geval was het iemand die het alleen maar over Lotus en Mike kan hebben en het liefst in vragende vorm.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze pleuren van alles altijd in die tt. Ik hecht er weinig waarde meer aan.
Bedankt, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'ander dieet mens' heet Sabrina Castermans.
Ik ook niet, maar ging even googelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik niet meegekregen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval was het iemand die het alleen maar over Lotus en Mike kan hebben en het liefst in vragende vorm.
Ik hoor die aandachtshoer van een Tranny weer. Mute.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:22 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan Mike en Lotus daar boven slapen?
Geef ze groot gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |