Ik hoop op een nog grotere hoer dan Frutsel.. Neukwedstijden om Bestaansrechtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik irriteerde me enorm aan Mike in het begin met zijn ridicule gedachtekronkels. Nu dat irritantje Jessie daar aanwezig is, wat nog irritanter is dan iedere vorige deelnemer van een RLS, hoop ik dat de oude Mike weer terugkomt.
Wat een flapdrol!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja Jessie het is ook vreselijk sinds jij er bent, galbak dat je er rondloopt
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop op een nog grotere hoer dan Frutsel.. Neukwedstijden om Bestaansrecht
Billy komt niet meer terug!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop op een nog grotere hoer dan Frutsel.. Neukwedstijden om Bestaansrecht
Ook een flapdrol!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Hoor Hiske dom lullen. Die heeft werkelijk nog niks uitgevoerd zelf. Nog niks goed gedaan maar oh oh oh wat vind ze zichzelf goed.
Roomie, Dokut, BooKut, Kraai.. er zijn nog kandidatenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Billy komt niet meer terug!!!
Zeg dat maar niet te hard.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Hoe harder dat geroepen wordt, door haarzelf of door anderen, hoe stelliger het wordt dat ze gewoon vrolijk terug komt....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Als de silo klaar is komt ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe harder dat geroepen wordt, door haarzelf of door anderen, hoe stelliger het wordt dat ze gewoon vrolijk terug komt....
Die Geile Kweeling.. ook niet te beroerd vriendjes te dumpen voor TVquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe harder dat geroepen wordt, door haarzelf of door anderen, hoe stelliger het wordt dat ze gewoon vrolijk terug komt....
En voor 5 ruggen p/maand komt Billy graag voor 'n paar maandjes terugquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Jens heeft ook nog geen flikker gedaan, behalve mooie praatjes houden en Jessie vertrouwt hem blindelings.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Hoor Hiske dom lullen. Die heeft werkelijk nog niks uitgevoerd zelf. Nog niks goed gedaan maar oh oh oh wat vind ze zichzelf goed.
Op z'n minst, en niet alleen voor een lousy boxwedstrijdje...nee the real deal.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor 5 ruggen p/maand komt Billy graag voor 'n paar maandjes terug
Ik wilde het net neer tikken, wat een vreselijk irritant lachjequote:
Jessie vertrouwd hem omdat hij ziet dat Jens volgzaam naar hem is. Dat heeft jessie nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die Jens heeft ook nog geen flikker gedaan, behalve mooie praatjes houden en Jessie vertrouwt hem blindelings.
Ik hoop zo dat Jens plat op zijn bek gaat.
Echt he, als ze dieper kon ging ze nog dieperquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vuistdiep bij Jessie, ze voelt zich weer sterk.....
Thnx, dit heb ik dus helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige momenten van vandaag voor wie het gemist heeft ...![]()
[ afbeelding ]
Timothy stuurt de dansleraar weg - 15 januari 2019.
x70ox01
[ afbeelding ]
Nasleep afzeggen van de dansles - 15 januari 2019.
x70p0md
Dat gaat garandeert gebeuren, alleen zal Jessie hem wel dekken voorlopig.....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die Jens heeft ook nog geen flikker gedaan, behalve mooie praatjes houden en Jessie vertrouwt hem blindelings.
Ik hoop zo dat Jens plat op zijn bek gaat.
Klopt, mensen die kritisch zijn worden op een zijspoor gezet of bij voorbaat al op een plekje gezet waar ze niet veel kwaad kunnen en ze houden hun mond.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jessie vertrouwd hem omdat hij ziet dat Jens volgzaam naar hem is. Dat heeft jessie nodig
Alsjeblieft niet. Heb zo'n hekel aan die meidenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Geile Kweeling.. ook niet te beroerd vriendjes te dumpen voor TV
Zit helemaal in haar Animatrise -Flow, denkt vreselijk Groepsgericht bezig te zijn... heeft ook niet door vreselijk te kakken gezet te worden met haar kleutergegiebelquote:
Walgelijk die Timoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige momenten van vandaag voor wie het gemist heeft ...![]()
[ afbeelding ]
Timothy stuurt de dansleraar weg - 15 januari 2019.
x70ox01
[ afbeelding ]
Nasleep afzeggen van de dansles - 15 januari 2019.
x70p0md
Twinningggg is Winninggggggquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Heb zo'n hekel aan die meiden
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Mensen zijn bang voor verandering, maar het is eigenlijk de weg die ertoe leidt, die verrot is en mensen demotiveert.
Natuurlijk, Jessie is een geschenk voor haar uit de hemel, want ze kreeg niets meer gedaan. Nu kan ze zich achter hem gniffelend of schaterlachend verschuilen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vuistdiep bij Jessie, ze voelt zich weer sterk.....
Wat is dit nou weer? Meer botox? Make-up? Pedicures? Haartjes?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
Halloowww...... weer wat Nieuws door de Poort .... gezellie....
Wie heeft dat geregeld?
[ afbeelding ]
Is datt niet Sonja Silva die komt kokenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wie heeft dat geregeld?
[ afbeelding ]
Wat komen die doen dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wie heeft dat geregeld?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Meer botox? Make-up? Pedicures? Haartjes?
En ligt in een deuk als Jessie tegen vriendin Chris zegt, samenleving 3 ga schoonmaken. Walgelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, Jessie is een geschenk voor haar uit de hemel, want ze kreeg niets meer gedaan. Nu kan ze zich achter hem gniffelend of schaterlachend zich achter hem verschuilen.
Ooit begonnen bij TMF.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Who the fuck is Sonja Silva?
ex Miss Nederlandquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miss Nederland geweest, TMF presentatrice, 11de bij miss world.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske ook nog gniffelt, maar daarna wel wat mee moet doen. Ruzie in de tent. Dit soort dingen, zijn daar al voorgevallen (je bent niet voor me opgekomen).quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En ligt in een deuk als Jessie tegen vriendin Chris zegt, samenleving 3 ga schoonmaken. Walgelijk.
Is dat Sonja Silva? Of is het een miss uit een recenter jaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Miss Nederland geweest, TMF presentatrice, 11de bij miss world.
ja inderdaad. regie weer druk bezig met wat anders ineens. dag stabiele streams.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Toen deden de streams het niet meer
https://www.libelle.nl/me(...)len-maagverkleining/quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een oud wijf.. dat is toch niet wie er binnenkwam.. haar dochter zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
https://www.libelle.nl/me(...)len-maagverkleining/
Ze is 50kg afgevallen met een maag verkleiningquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Dus toch!
Wat ziet ze er nog goed uit. Ze was heel erg dik geworden, en is toen afgevallen. Ik dacht dat ze heel erg ziek is geweest. MS? Burn out ME?
Die komt gezond advies geven. Sonja heeft zelf een maagband omdat ze zich te pletter vratquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Miss Nederland geweest, TMF presentatrice, 11de bij miss world.
Leuk voor Merel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt gezond advies geven. Sonja heeft zelf een maagband omdat ze zich te pletter vrat
Het is een beetje krom denk ik danquote:
Ziet er goed uit, kan niet anders zeggen. Zou Merel het geregeld hebben?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze is 50kg afgevallen met een maag verkleining
Die losse vellen kan je verbergenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. toch wel mooi strakgetrokken
[ afbeelding ]
Zo is het net een dunnere merel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. toch wel mooi strakgetrokken
[ afbeelding ]
Dan denken we hetzelfde.quote:
Ja dat zeg ik. Tief op je bent dik in je rotkopquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:01 schreef onpartijdigert het volgende:
wel hypocriet tot de max . een maagverkleining hebben gehad en dan komen vertellen over gezonde voeding.
Mwoi, ik vind het niet erg hoor. Als ik het goed heb is zij door ziekte erg dik geworden. Een keer iets over gezien, was heel heftig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:01 schreef onpartijdigert het volgende:
wel hypocriet tot de max . een maagverkleining hebben gehad en dan komen vertellen over gezonde voeding.
Weten ze ook dat ze ¤13.000 rood staan en "gezonde voeding" handenvol geld kostquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:01 schreef onpartijdigert het volgende:
Ja vreselijk. Ik ben liever dikquote:
Ze heeft chronisch vermoeidheidssyndroom, schijnbaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi, ik vind het niet erg hoor. Als ik het goed heb is zij door ziekte erg dik geworden. Een keer iets over gezien, was heel heftig.
Sonja verzint het waar je bij zitquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi, ik vind het niet erg hoor. Als ik het goed heb is zij door ziekte erg dik geworden. Een keer iets over gezien, was heel heftig.
Lui dusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft chronisch vermoeidheidssyndroom, schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |