Ik vind dat zo'n irritante naam... "finance".quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:12 schreef Toweler het volgende:
4mensen in de finance
7 mensen in de samenleving
4 mensen in de bouw
Wie zit waar??
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Mike, de man die niets doet, de man die er niet is voor de groep
De man die nu op de ladder staat, aan het werk voor dezelfde groep
En dan de man die de hele dag loopt te blaten, andere veroordelen, zegt de hele dag hard te werken
momentje.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef onpartijdigert het volgende:
ook irritant:
veiligheids-brilletje
dingetje
belletje
fijntjes
ik mag niet alles over een kam scheren ..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef onpartijdigert het volgende:
ook irritant:
veiligheids-brilletje
dingetje
belletje
fijntjes
Zo ongeveer iedere week dreigt hij daarmeequote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Was er sprake dat Mike weer weg wilden
ecosysteempjequote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef onpartijdigert het volgende:
ook irritant:
veiligheids-brilletje
dingetje
belletje
fijntjes
komt nog welquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat Lotus niet tegen Jessie ingaat verbaast me zeer
marvin?? Die is toch van loenatikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adje loopt er nu bij als een personage van Loenatik.
mwoah, waarom zou ze er energie aan verspillen. gewoon negeren, wat boeit het nou wat jessie wil.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat Lotus niet tegen Jessie ingaat verbaast me zeer
nog even, en ze zijn met 14 bezig hoe en wat nummer 15 moet doenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:22 schreef onpartijdigert het volgende:
hebben ze die taken/verdeel lijst al besproken met iedereen?
bengeltJEquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik mag niet alles over een kam scheren ..
Maar dit klinkt echt als homo taal
Om 16.00 en dan doen ze of het plan van Adriaan isquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:22 schreef onpartijdigert het volgende:
hebben ze die taken/verdeel lijst al besproken met iedereen?
Welnee. Eerst bloednerveus dat hij weggestemd zou worden en nu weer doen alsof hij weg wil? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Was er sprake dat Mike weer weg wilden
Ik heb het ook niet gehoord, of gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee. Eerst bloednerveus dat hij weggestemd zou worden en nu weer doen alsof hij weg wil? Geloof er niks van.
Gaat toch niet lang goed denk ik dat hele planquote:
Welnee. Dat is nu écht een utopiaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat toch niet lang goed denk ik dat hele plan
EN dat moet Adje presenteren
niks dat denk ik gewoon, dat lotus nog wel een flinke fittie krijgt met jessie over zijn denigrerende gedrag naar sommige bewoners, vooral vrouwenquote:
Goh niets nieuws onder de zon. Utopia 1 herhaling van zetten. Hij kan ook niet nieuws verzinnen.quote:
Zei Jessie nou in deel 2 dat Mike niet veel bouwt?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor degenen die niet weten wat Kapitein Igloo van plan is .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie en Jens smeden snode plannen - deel 1.
x70ni1u
[ afbeelding ]
Jessie en Jens smeden snode plannen - deel 2.
x70oi78
wat een idio........ laat maarquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:37 schreef Aggie46 het volgende:
Groeit als een tierelier![]()
[ afbeelding ]
bepaalde helemaal niet hij zei tlijkt mij goed als adviesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
Franny net: wie zegt dat ik van de boekhouding af ga. Komt terug en zegt Tim het lijkt mij goed als jij op de boodschappen gaat. Hij beslist zelfs haar werkzaamheden in utopia. Engnek.
Ik begrijp het...wat een suffie (is dat netjesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
wat een idio........ laat maar
Geloof het zomaar, hij kraakt met zijn holmaatje Jens vrijwel alle inwoners af ....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef Mylene het volgende:
Zei Jessie nou in deel 2 dat Mike niet veel bouwt?![]()
![]()
Rond 9:00
.
Met zijn ditjes en datjes, dingetjes, flikker op luie debiel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:50 schreef Dotteke het volgende:
A Ger hou eens op met je zielige gelul, wees eens een vent
Maar is nie erg maarrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met zijn ditjes en datjes, dingetjes, flikker op luie debiel ...
Ik hoop zo dat Mike naar huis gaat, lekker naar zijn familiequote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geloof het zomaar, hij kraakt met zijn holmaatje Jens vrijwel alle inwoners af ....
gerrit heeft de musketiers kapot geluld met zen gezeik over shelleyquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit weer over Shelly ja jongen Joa is naar huis zit je dan he
in deze ben ik het met je eens!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:50 schreef Dotteke het volgende:
A Ger hou eens op met je zielige gelul, wees eens een vent
hoezo moet Jens zware taken overnemen ze gaat niet dood, lui wijfquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach, Merel mag niet meer mee bouwen ....
Die gaan dus echt niet naar het ziekenhuis, die gaan gewoon effe naar huis ....![]()
hij zei achter het ding in zijn handen “ik ben verliefd” omdat Chris daar negatief op reageerde zei ie nee, maar hij is het wel hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit weer over Shelly ja jongen Joa is naar huis zit je dan he
Dan komt de Silo niet af hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
TT laat Mike lekker naar huis gaan mist niemand wat aan
staan er wel anderen op, zoveel doet ie nou ook weer niet, rauwe shit mag hij doen de rest wordt door Wim gedaan.quote:
Hij was al bezig met de ramen hoor, Wim al een poos niet gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
staan er wel anderen op, zoveel doet ie nou ook weer niet, rauwe shit mag hij doen de rest wordt door Wim gedaan.
Echt wel. Dat denkt hij ook. Maar toen hij twee weken in zijn nest bleef liggen werd er ook gewoon doorgewerkt.quote:
Twee weken is ook wat overdreven hoor maar goed ik ga hier geen discussie over vorenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Dat denkt hij ook. Maar toen hij twee weken in zijn nest bleef liggen werd er ook gewoon doorgewerkt.
Dat is wel een hele rare beschrijving jaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:23 schreef Yaksa het volgende:
Timo: "Met de Kerst staat de zon 3 dagen stil, daarna draait ie de andere kant op en worden de dagen langer".
Iets met een klok en een klepel.
Brandon krijgt een dressoir die gaat tussen het bed van hem en Jens. Die is een meter breed. Vandaar dat de ruimte tussen Jens en Shelly kleiner is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tussen jens en Brandon zit een meter en tussen Shelly en jens is net te lopen, Shelly vind het te dichtbij maar Eric zegt niet zeuren vas maken
'ze de evenementen rockt'quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:32 schreef onpartijdigert het volgende:
hiske mag bij de finance omdat ... tsja
"in mijn optiek" zegt hij ook nog, terwijl het allemaal jessie zijn idee is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:35 schreef onpartijdigert het volgende:
adriaan doet de presentatie, want als hij onderbroken wordt gaat ie stotteren, en dat trekt niemand. dus stoort geen 1.
Slimme zet, als Adje het een goed idee vindt zal niemand tegensputteren althans dat zal de gedachte zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:35 schreef onpartijdigert het volgende:
adriaan doet de presentatie, want als hij onderbroken wordt gaat ie stotteren, en dat trekt niemand. dus stoort geen 1.
Nou, dan moet je deze filmpjes een kijken en huiverenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik krijg gigantische jeukbulten...ik hoor het woord samenleving
het wordt GVD wel heel erg een copie van UTO1 zeg!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor degenen die niet weten wat Kapitein Igloo van plan is .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie en Jens smeden snode plannen - deel 1.
x70ni1u
[ afbeelding ]
Jessie en Jens smeden snode plannen - deel 2.
x70oi78
Nee iedereen rapporteert bij jessie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:42 schreef onpartijdigert het volgende:
en jessie wordt nergens verantwoordelijk voor![]()
hoort ook niet bij de bouw
ook niet bij de finance
en "minimietje" zit weer naast jessiequote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee iedereen rapporteert bij jessie.
Onzin TT.quote:
Alleen Brenda is alert.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:45 schreef Soulraven het volgende:
Ze trappen er met open ogen in. Ze hebben straks niks meer te zeggen, en wel alle verantwoordelijkheid. Wat een idioten.
Yup, dat zijn zo'n beetje alle vrouwen. Team huisvrouw.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
Als je bij de samenleving hoort ben je zwaar de lul...
Maar ja de vrouwen daar ambiëren ook echt helemaal niks eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup, dat zijn zo'n beetje alle vrouwen. Team huisvrouw.
met zn allen achter het aanrechtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup, dat zijn zo'n beetje alle vrouwen. Team huisvrouw.
Echt raar dat alleen Brenda dit opvaltquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen Brenda is alert.
Ze snapt niet dat Jens die net een dag binnen is meteen hoofd van de BV is.
Briefing voor deze scene niet in haar postvakje belandquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Echt raar dat alleen Brenda dit opvalt
J&J:quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en z'n befteckel/Chihuahua![]()
[ afbeelding ]
Probleem is niet dat er een systeem is bedacht, maar vooral dat een jessie zich boven iedereen stelt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Allemaal janken dat het systeem niet werkt. Komt er iemand met een systeem dat wel kan werken janken ze nog.
Probleem is dat zodra Jessie iets oppert er gelijk mensen nee gaan gillen gewoon omdat het van Jessie komtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Probleem is niet dat er een systeem is bedacht, maar vooral dat een jessie zich boven iedereen stelt.
schijnt bij bepaalde boerderijen best een werkend concept te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:54 schreef Yaksa het volgende:
Lotus wil een geitje.
Weet ze niet dat die beesten alles, maar dan ook werkelijk alles, kaalvreten?
Omdat een arrogante kloot is. En dat zie je aan het feit dat hij zich direct al boven iedereen stelt. Hij oppert zich direct als opperbevelhebber. Hij spreek de rest aan met "de kindertjes"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Probleem is dat zodra Jessie iets oppert er gelijk mensen nee gaan gillen gewoon omdat het van Jessie komt
Hij is inderdaad arrogant, maar hij heeft hele goede plannen en dat hij ze 'kindertjes' noemt is nog vriendelijk uitgedrukt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omdat een arrogante kloot is. En dat zie je aan het feit dat hij zich direct al boven iedereen stelt. Hij oppert zich direct als opperbevelhebber. Hij spreek de rest aan met "de kindertjes"
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het denigrerend. En ongeacht dat. Je bent er met 15 mensen. Je kunt niet in je eentje ff gaan beslissen dat jij bevelhebber moet zijn. Mja de anderen gaan er schijnbaar te makkelijk in mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is inderdaad arrogant, maar hij heeft hele goede plannen en dat hij ze 'kindertjes' noemt is nog vriendelijk uitgedrukt.
Hij laat geen mogelijkheid onbenut om te vertellen dat hij het allemaal al een keer heeft meegemaakt in 1.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
En weer moet Jessie het vergelijken met Uto1
Hij heeft het ook altijd over de "meisjes"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het denigrerend. En ongeacht dat. Je bent er met 15 mensen. Je kunt niet in je eentje ff gaan beslissen dat jij bevelhebber moet zijn. Mja de anderen gaan er schijnbaar te makkelijk in mee.
Daar zijn ze al een tijdje aan bezig. Slaat helemaal nergens op. Silicone tieten, fillers. botox, pedicure, haarstukken, make-up sessies.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Je zou bijna denken dat John de Mol zijn eigen soap bewust kapot wil maken als ik dit zie.
het is nog niet gedaan koosquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is er niet een die eens tegen Jessie zegt van je zit in Utopia 2. We zijn anders dan 1.
Het is gewoon een vieze Narcistquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het denigrerend. En ongeacht dat. Je bent er met 15 mensen. Je kunt niet in je eentje ff gaan beslissen dat jij bevelhebber moet zijn. Mja de anderen gaan er schijnbaar te makkelijk in mee.
Feit dat hij ze allemaal bij team huishouden zet zegt genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook altijd over de "meisjes"
En saaie centraals waar geen enkel leven in zit, geen humor, geen emotie, iedereen met een doodse blik in zijn gezicht zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zijn ze al een tijdje aan bezig. Slaat helemaal nergens op. Silicone tieten, fillers. botox, pedicure, haarstukken, make-up sessies.
Adje is compleet van het padjequote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:53 schreef onpartijdigert het volgende:
adriaan is tegen dode en levende dieren.
hij wil geen geiten
geen kat (hij wou ook van kees af omdat ie vlees eet)
Ik heb gekeken wat erg dit ..............we zijn te moequote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Onbeschofte lui, ik zou niet meer komen .....
[ afbeelding ]
Timothy stuurt de dansleraar weg - 15 januari 2019.
x70ox01
Ze moeten eerst maar eens beginnen met iedere maand iemand wegstemmen. Dan raak je ook die irritante Petertjes kwijt. Ze moeten nu haast een nummertje trekken wie er het eerst 'weggestemd' gaat wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En saaie centraals waar geen enkel leven in zit, geen humor, geen emotie, iedereen met een doodse blik in zijn gezicht zit.
Iedere week zou nog beter zijn. Elke rls in het verleden was de eerste paar maanden het leukst.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten eerst maar eens beginnen met iedere maand iemand wegstemmen. Dan raak je ook die irritante Petertjes kwijt. Ze moeten nu haast een nummertje trekken wie er het eerst 'weggestemd' gaat worden
Ik ben het 100% met je eens. Dit is toch knuddequote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten eerst maar eens beginnen met iedere maand iemand wegstemmen. Dan raak je ook die irritante Petertjes kwijt. Ze moeten nu haast een nummertje trekken wie er het eerst 'weggestemd' gaat worden
Ja klopt. Het wordt pas leuk als er echt niemand weg wil. Dan doen ze hen best nog een beetje. Die Joa heeft de afgelopen maanden meer in bed gelegen dan iemand die chronisch ziek is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Iedere week zou nog beter zijn. Elke rls in het verleden was de eerste paar maanden het leukst.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joa werd de laatste dagen beter te pruimen, omdat hij al zeker wist dat hij weg mocht.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Het wordt pas leuk als er echt niemand weg wil. Dan doen ze hen best nog een beetje. Die Joa heeft de afgelopen maanden meer in bed gelegen dan iemand die chronisch ziek is.
precies. en niet van die brallos houden. meer echte mense nen minder scripts. vaker stemmen zodat er ook wat te kiezen is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. Dit is toch knudde
maar er veranderd helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Babylonische spraakverwarring.
Er is gepoogd om alles te tackelen, zodat de structuur er doorheen gedrukt kan worden.
Ze trappen er met open ogen in. De val is ook goed gezet.
De ellende komt later en dan wordt er gezegd, je was het er toch mee eens?
Niks ervan, dan heeft hij zich vergist, want hij had het over de 7 2-tallen, dus dan neem ik aan dat hij meedoet aan de afwas.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:
Jessie zegt het nu eigenlijk zelf, hij voelt zich te goed voor het huishouden en vind hen te dom voor bv besprekingen.
maarja, er is geen verkoop afdeling gepland. lolquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer is die markt eigenlijk en die bokswedstrijd
Ze hebben dus niets om te verkopen alleen kleding?
Boksgala 26 en markt 27quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer is die markt eigenlijk en die bokswedstrijd
Ze hebben dus niets om te verkopen alleen kleding?
Sukkels, stuk voor stukquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:12 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
maarja, er is geen verkoop afdeling gepland. lol
Hij kwam pas zijn bed uit toen hij zekerheid had dat hij weg mocht. Waarschijnlijk was hij nog twee maanden in bed blijven liggen als hij niet weg had gemogenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Joa werd de laatste dagen beter te pruimen, omdat hij al zeker wist dat hij weg mocht.
O weer achterelkaar en ze hebben geen voorraad om te verkopenquote:
En wie is hij om te beslissen wie wel of niet bij een bv vergadering hoort te zitten. Ze zijn alle 15 deel van de bv, die hebben alle recht mee te beslissen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks ervan, dan heeft hij zich vergist, want hij had het over de 7 2-tallen, dus dan neem ik aan dat hij meedoet aan de afwas.
Ervaring leert dat hij zich zoveel mogelijk zal onttrekken aan taken.
Zichzelf het zichtbare gaan doen, waar weinig voor nodig is. Zal wel op Adriaan zijn schouders komen.
en hij begint even over dat jessie toch tshirts/kleding zou verkopen.quote:
Er zal wel iets veranderen, maar niet zonder slag of stoot want het wordt je ook in de strot gedouwd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:09 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
maar er veranderd helemaal niets.
Ja wordt een druk weekend voor zequote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer achterelkaar en ze hebben geen voorraad om te verkopen
Daar lijkt het griezelig veel op.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Je zou bijna denken dat John de Mol zijn eigen soap bewust kapot wil maken als ik dit zie.
Met je eens. Hij denkt echter dat hij een positie heeft afgedwongen waarin hij dat kan bepalen. Hij laat wel anderen het vuile werk laten doen om geen commentaar te krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En wie is hij om te beslissen wie wel of niet bij een bv vergadering hoort te zitten. Ze zijn alle 15 deel van de bv, die hebben alle recht mee te beslissen.
Daar is Lotus de aangewezen persoon voor. Jammer dat ook die haar mond houdtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is er niet een die eens tegen Jessie zegt van je zit in Utopia 2. We zijn anders dan 1.
Dat is het precies inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met je eens. Hij denkt echter dat hij een positie heeft afgedwongen waarin hij dat kan bepalen. Hij laat wel anderen het vuile werk laten doen om geen commentaar te krijgen.
Alleen de beslissingen neemt Jessie en niemand andersquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
Maar iedereen heeft recht op inspraak, ze zijn allemaal evengroot deel vd bv.
iedereen mag overal bijzitten maar nu doet ook bijna niemand dat behalve degene die echt willen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En wie is hij om te beslissen wie wel of niet bij een bv vergadering hoort te zitten. Ze zijn alle 15 deel van de bv, die hebben alle recht mee te beslissen.
Dus dat........quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
Maar iedereen heeft recht op inspraak, ze zijn allemaal evengroot deel vd bv.
En dat is ook prima maar je moet wel de optie hebben. Ik zou er ook niet akkoord meegaan dat een Jessie, Jens en Hiske wel ff gingen beslissen waar ons geld heenging.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
iedereen mag overal bijzitten maar nu doet ook bijna niemand dat behalve degene die echt willen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies dit. Want we weten nu al dat Brenda de volgende is die vertrekt. Of Mikequote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. Dit is toch knudde
prachtigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:23 schreef Soulraven het volgende:
Hoe jessie nu praat dus, dat denigrerende. En dan praat hij met Adriaan. Alsof die het hoogste IQ heeft.
Pak dat meteen effe een hakbijl erbij...........quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Jessie op zijn kop te slaan.............. met 'n biels
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Jessie op zijn kop te slaan.............. met 'n biels
Dat Adriaan hem ook zo over mensen laat praten; dat zegt al genoeg hoe Adriaan van het padje af is, of eigenlijk zijn ware aard laat zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:23 schreef Soulraven het volgende:
Hoe jessie nu praat dus, dat denigrerende. En dan praat hij met Adriaan. Alsof die het hoogste IQ heeft.
Waar kwam Adriaan ook alweer vandaan, welke provincie...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:23 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ho ho, advocado'squote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Je eigen huis en je avocado's belegd met bladgoud.
Ik word helemaal imbuseel van aDvocado's.........daarvoor moet je bij Holleeder zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar kwam Adriaan ook alweer vandaan, welke provincie...
Zoek je ruzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
iNbuseel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik word helemaal imbuseel van aDvocado's.........daarvoor moet je bij Holleeder zijn.
Arme Dick Advocadoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik word helemaal imbuseel van aDvocado's.........daarvoor moet je bij Holleeder zijn.
quote:
Mike wil (ook) alleen maar zijn eigen zin doordrukken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:29 schreef Soulraven het volgende:
Ja jessie. Mike vraagt zich (nu tenminste) af wat de GROEP wil, ipv wat wil Jessie. En daar zit het verschil.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
ZEG DIT ALLEMAAL IN ZIJN GEZICHT FLAPDROL.
je bedoelt hoe dom mensen zijn om zich te laten gebruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zal wel iets veranderen, maar niet zonder slag of stoot want het wordt je ook in de strot gedouwd.
En...... de vraag is wat willen we met Utopia.
Nu wordt het in grote lijnen eerder een webwinkel met een paar baasjes die rondlopen en anderen op hun flikker geven.
Gaan wel leuke fitties komen, dat dan weer wel.
Jessie kennende, word je kop eraf gehaald als je niet eens bent met dingen.
Wat duidelijk is, is hoe slim mensen gebruikt worden.
In het begin was dat idd zo. Ik bedoel nu puur wat hij net zei.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike wil (ook) alleen maar zijn eigen zin doordrukken.
Denk dat Jessie het 1x kan zeggen........... maar niet de zin af kan maken. Dan heeft hij alquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
ZEG DIT ALLEMAAL IN ZIJN GEZICHT FLAPDROL.
Mike is alle overwicht kwijt, hij probeert zich krampachtig aan een stoeprand vast te klampen.....maar het is gedaan met Mike!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike wil (ook) alleen maar zijn eigen zin doordrukken.
Dat is het hele probleem daar nu. Haantjes pikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mike is alle overwicht kwijt, hij probeert zich krampachtig aan een stoeprand vast te klampen.....maar het is gedaan met Mike!
Wel een beetje tietloosquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
oh, daar is Tranny, ze leeft nog.
protocol is nu "minijens" of "jensje"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat pisvlekje Jens ben ik ook helemaal zat met zijn grote bek, oprotten en snel ....![]()
![]()
His kruipt tot der oksel in Jes zijn reetquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:31 schreef Soulraven het volgende:
Maar er is hier geen leidinggevende, Hiske. Je bent inwoner, net als iedereen.
En Jessie is zo goed, dat hij RICH & FAMOUS op z'n rug moet dragen, net als Bill Gates!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:31 schreef Chanel5 het volgende:
Jes is zo goed en heeft alles zo goed voor elkaar dat hij nog bij paps en mams woont.
Geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is heel erg geschrokken van het niveau, het is echt heel erg.........
Ja, die Bil hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En Jessie is zo goed, dat hij RICH & FAMOUS op z'n rug moet dragen, net als Bill Gates!
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
Jessie vergelijkt het met een bedrijf. Utopia is een sameleving tv programma
goedemorgen
Ik irriteerde me enorm aan Mike in het begin met zijn ridicule gedachtekronkels. Nu dat irritantje Jessie daar aanwezig is, wat nog irritanter is dan iedere vorige deelnemer van een RLS, hoop ik dat de oude Mike weer terugkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mike is alle overwicht kwijt, hij probeert zich krampachtig aan een stoeprand vast te klampen.....maar het is gedaan met Mike!
Nee dat niet.quote:
hiske ruikt de "power" bijna, bijnaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
His kruipt tot der oksel in Jes zijn reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |