abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:21:52 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_184432255
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:00 schreef SpecialK het volgende:

FY's heb ik geen zin om te vergelijken maar ze zijn qua aandelen in 2018 met 11 dollar omhoog gegaan terwijl ze op het punt stonden 20+ dollar omhoog te gaan.
:').

De Dow Jones is omlaag over heel 2018, Nike is een van de weinige winnaars, o.a. door het uitstekende kwartaal volgend op de campagne

Nike sales booming after Colin Kaepernick ad, invalidating critics

Nike blew past estimates for the quarter it released the Kaepernick ad.

https://abcnews.go.com/be(...)cs/story?id=59957137

Maar ik snap dat de werkelijkheid lastig is voor alt-rechtse wensdromen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:25:36 #227
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184432330
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke heftige gevolgen hebben we gezien dan?
De gevolgen voor de aandeelhouders van verschillende producten. Als je turbo's hebt of andere tijdelijke producten ben je gewoon een deel van je inleg kwijt. Zulke schommelingen zijn direct schadelijk voor aandeelhouders.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184432417
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De gevolgen voor de aandeelhouders van verschillende producten. Als je turbo's hebt of andere tijdelijke producten ben je gewoon een deel van je inleg kwijt. Zulke schommelingen zijn direct schadelijk voor aandeelhouders.
Tja, dat lijken mij gewoon de risico's van het handelen in aandelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:44:03 #229
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184432730
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, dat lijken mij gewoon de risico's van het handelen in aandelen.
Wel grappig.

Ik denk dat als dit om een bedrijf ging wat ergens vrouwen had beledigd oid dat jij de eerste zou zijn die een dip in de aandelen zou zien als direct strafje en wel degelijk als schadelijk voor het bedrijf zou aanmerken. Ongeacht de sluitende cijfers van dat jaar. En dat zou heerlijk zijn volgens jou want bla bla bla justice...

Maar omdat dit toevallig gaat om situaties waarin de bedrijven met jouw straatje mee lullen is het allemaal wel prima zo en ... geen problemen geen schade.. hoort allemaal bij de normale schommelingen... aandeelhouders moeten dat maar kunnen verwachten.

Charitability is de sleutel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Beste debater 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 11:54:23 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_184432966
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wel grappig.

Ik denk dat als dit om een bedrijf ging wat ergens vrouwen had beledigd oid dat jij de eerste zou zijn die een dip in de aandelen zou zien als direct strafje en wel degelijk als schadelijk voor het bedrijf zou aanmerken. Ongeacht de sluitende cijfers van dat jaar. En dat zou heerlijk zijn volgens jou want bla bla bla justice...

Maar omdat dit toevallig gaat om situaties waarin de bedrijven met jouw straatje mee lullen is het allemaal wel prima zo en ... geen problemen geen schade.. hoort allemaal bij de normale schommelingen... aandeelhouders moeten dat maar kunnen verwachten.

Charitability is de sleutel.
Het gaat al fout doordat je aanneemt dat Gillette of Nike met hun advertenties een doelgroep heeft beledigd. Puur slachtofferdenken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_184433077
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wel grappig.

Ik denk dat als dit om een bedrijf ging wat ergens vrouwen had beledigd oid dat jij de eerste zou zijn die een dip in de aandelen zou zien als direct strafje en wel degelijk als schadelijk voor het bedrijf zou aanmerken. Ongeacht de sluitende cijfers van dat jaar. En dat zou heerlijk zijn volgens jou want bla bla bla justice...

Maar omdat dit toevallig gaat om situaties waarin de bedrijven met jouw straatje mee lullen is het allemaal wel prima zo en ... geen problemen geen schade.. hoort allemaal bij de normale schommelingen... aandeelhouders moeten dat maar kunnen verwachten.

Charitability is de sleutel.
Interessante aanname, lekker discussie voeren zo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184433088
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wel grappig.

Ik denk dat als dit om een bedrijf ging wat ergens vrouwen had beledigd oid dat jij de eerste zou zijn die een dip in de aandelen zou zien als direct strafje en wel degelijk als schadelijk voor het bedrijf zou aanmerken. Ongeacht de sluitende cijfers van dat jaar. En dat zou heerlijk zijn volgens jou want bla bla bla justice...

Maar omdat dit toevallig gaat om situaties waarin de bedrijven met jouw straatje mee lullen is het allemaal wel prima zo en ... geen problemen geen schade.. hoort allemaal bij de normale schommelingen... aandeelhouders moeten dat maar kunnen verwachten.

Charitability is de sleutel.
Waarom is het aansporen van goed gedrag iemand beledigen?
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:09:50 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:01 schreef galatea het volgende:

[..]

Waarom is het aansporen van goed gedrag iemand beledigen?
Waar veel mannen over vallen is dat de witte man als boosdoener wordt afgeschilderd in deze commercial. En daarvan zeg ik: niet juist, maar welkom in de wereld van iedereen die geen blanke man is.

De weerstand tegen de witte man valt niet te ontkennen, deze hetze is geen lachertje. Dat gezegd hebbende, het is wel tijd voor verandering en meer gelijkheid voor allen. Dat begint bij het neerhalen van het standbeeld van de witte man. De manier waarop zit mij niet lekker, trouwens.
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:11:19 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 07:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het mooie van de 'hetze tegen de blanke man' is, dat die nul impact heeft op mijn leven. :)
Nu nog niet, maar als dit echt aanslaat, dan is het wel van belang dat we als samenleving de juiste balans hierin vinden.
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:13:25 #235
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184433306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Watson :')

Heeft 'ie het ook weer over sojamannen?
Legt wel een link met islam ineens en het natuurlijk een soort samenzwering om mensen linkser te maken waar 'de media' vrolijk aan mee doet :')

Beunhaas dit zeg
:')
pi_184433327
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar veel mannen over vallen is dat de witte man als boosdoener wordt afgeschilderd in deze commercial. En daarvan zeg ik: niet juist, maar welkom in de wereld van iedereen die geen blanke man is.

De weerstand tegen de witte man valt niet te ontkennen, deze hetze is geen lachertje. Dat gezegd hebbende, het is wel tijd voor verandering en meer gelijkheid voor allen. Dat begint bij het neerhalen van het standbeeld van de witte man. De manier waarop zit mij niet lekker, trouwens.
Ja in deze commercial wordt het wel erg letterlijk weergegeven, maar goed wie neemt commercials nou echt serieus. Ik denk niet dat het puur om de witte man maar wel om de machthebbende partij gaat, die van gedrag moet wisselen. Als de zwart wit stereotypering niet in deze video zat dan zou het toch een prima filmpje zijn?
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:15:01 #237
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184433339
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nu nog niet, maar als dit echt aanslaat, dan is het wel van belang dat we als samenleving de juiste balans hierin vinden.
Waarin precies? Hoeveel 'discriminatie' van blanke mannen we toestaan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:17:12 #238
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184433377
Het enige wat ik uit dat filmpje haal is dat je jongens niet met elkaar mag laten stoeien.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:19:07 #239
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184433414
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:25 schreef SpecialK het volgende:

Zulke schommelingen zijn direct schadelijk voor aandeelhouders.
Aandeelhouder zijn is een keuze. En schommelingen zijn een bekend risico. Gewoon niet piepen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:19:27 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:14 schreef galatea het volgende:

[..]

Ja in deze commercial wordt het wel erg letterlijk weergegeven, maar goed wie neemt commercials nou echt serieus. Ik denk niet dat het puur om de witte man maar wel om de machthebbende partij gaat, die van gedrag moet wisselen. Als de zwart wit stereotypering niet in deze video zat dan zou het toch een prima filmpje zijn?
Bullying is natuurlijk ook niet voorbehouden aan jongens. Alle daders in het filmpje zijn man, dat is in het echte leven niet zo. En zo is niet elke man toxic.

En wie neemt het serieus.. nou ja, alleen dit topic is al een goede indicatie dat er veel mensen zijn die er aanstoot van nemen.
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:21:25 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433465
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Waarin precies? Hoeveel 'discriminatie' van blanke mannen we toestaan?
Lastig om te definiëren. Zorgen dat het een fatsoenlijk en genuanceerd debat blijft.
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:21:32 #242
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184433468
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:17 schreef MPC60 het volgende:
Het enige wat ik uit dat filmpje haal is dat je jongens niet met elkaar mag laten stoeien.
Dan heb je de toon gemist. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184433506
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bullying is natuurlijk ook niet voorbehouden aan jongens. Alle daders in het filmpje zijn man, dat is in het echte leven niet zo. En zo is niet elke man toxic.

En wie neemt het serieus.. nou ja, alleen dit topic is al een goede indicatie dat er veel mensen zijn die er aanstoot van nemen.
Maar dit filmpje gaat niet over pesten, het gaat over seksistische gedragingen van mannen die in onze maatschappij nog steeds geaccepteerd worden.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:27:00 #244
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184433579
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lastig om te definiëren. Zorgen dat het een fatsoenlijk en genuanceerd debat blijft.
Vind dit filmpje daar persoonlijk goed bij aansluiten. Maar ik geloof dat dat niet voor iedereen geldt. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184433645
Prima dat het soort mannen dat in deze reclame te zien is wordt aangesproken op hun vaak ranzige gedrag.

Volledig mee eens. Niet zelden irriteer ik me aan het / hun idiote macho gedrag.

Goede stap in de juiste richting dus.

Ik apprecieer als man zeker een mooie vouw, een mooi vrouwenlichaam en volgens mijn vriendin zeg ik hetzelfde over een mooie man, net zoals zij ook een mooie man / vrouw kan waarderen.

Alleen zie ik (zien wij) in de media de laatste decennia hele volksstammen meisjes en vrouwen zich steeds meer gedragen als gewillig vlees/ neukklare hap en stoephoer.

Ook niet echt prettig, dat beeld dat zij over zichzelf / hun seksegenoten oproepen.

Wellicht kan Gilette Venus daar ook eens een soortgelijke reclame over / voor maken?

"Dames : wat minder kan ook. "

Zoiets?
pi_184433724
Honderdduizenden dislikes op YouTube, op socal media en in praatprogramma's worden ze met de grond gelijk gemaakt maar een paar fokkertjes vinden het alemaal weer prima :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_184433980
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:08 schreef luxerobots het volgende:
Maar serieus, Gilette komt met dit?

Drie voorbeelden van vrouwen die onheus bejegend worden.

[ afbeelding ]

En dan zijn er gelukkig ook mannen die de vrouwen in bescherming nemen.

Wederom drie voorbeelden:

[ afbeelding ]

Je hoort blanken witten hier niet over zeiken. Die kunnen wel tegen een stootje. Maar ik schat in dat dit niet helemaal een afspiegeling van de werkelijkheid is.
Kan me zelden echt druk maken over dit soort #ophef topics, maar dit is toch wel humor. Ook omdat je weet dat de marketing mannetjes en vrouwtjes echt bewust die mannen op huidskleur hebben geselecteerd, ik geloof absoluut niet dat een stel random mannen is uitgezocht voor de "pro vrouw / chauvinistisch varken" rolverdeling. En dat is eigenlijk best eng.
pi_184434094
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Honderdduizenden dislikes op YouTube, op socal media en in praatprogramma's worden ze met de grond gelijk gemaakt maar een paar fokkertjes vinden het alemaal weer prima :')
Nu al meer dan 600.000 dislikes, maar zoals in de comments te lezen is YouTube weer druk bezig om zoveel mogelijk dislikes te verwijderen. Een tactiek wat ze vaker uithalen bij dit soort video's. Kan mij de video niet meer herinneren, maar vorig jaar was er ook één die meer dan 200k dislikes had en opeens weer op 0 stond, maar wel alle likes nog, was toen ook ophef over.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:58:04 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184434107
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Honderdduizenden dislikes op YouTube, op socal media en in praatprogramma's worden ze met de grond gelijk gemaakt maar een paar fokkertjes vinden het alemaal weer prima :')
Het is inderdaad een beetje een typisch smaakje hier vaak mbt dit soort topics. Vooral een bepaald groepje posters.

Als er morgen een reclame is waarin moslims worden verteld dat ze moeten stoppen met toxisch gedrag zoals vrouwen slaan, homo's intimideren op straat, extremisme goedpraten... en even nog als kers op de taart een niet-moslim die even het goede voorbeeld geeft. :D

Dan zal je diezelfde mensen die hier nu zo charitable zijn over elkaar zien struikelen om allerhande argumenten op te werpen zoals "zo spreek je een bevolkingsgroep niet aan" en "op basis van groep generaliseren... hoe durven ze... hopelijk zakken die aandelen!" en "dit spoort nog meer onbegrip aan in de samenleving!!"

We leven wat dat betreft echt in een wereld van tribalisme.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 16 januari 2019 @ 13:02:27 #250
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184434186
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Honderdduizenden dislikes op YouTube, op socal media en in praatprogramma's worden ze met de grond gelijk gemaakt maar een paar fokkertjes vinden het alemaal weer prima :')
Komt omdat wij geen SJW's zijn, maar gewoon ons gezond verstand gebruiken. In de woorden van onze hysterische Minister President: "Doe normaal!".

Overigens, op een wereld van 7 miljard is een paar honderdduizend reacties peanuts, natuurlijk. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')