Zit er een edge aan?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:57 schreef TechnoCat het volgende:
Zou ik misschien van Vodafone per ongeluk een Edge gekregen hebben? Hoe kan ik dat nagaan?
Mijn vorige S7 had inderdaad dat gezeik niet, maar de camera had problemen met autofocus. Dat was een drama met dat ding. Maar ik voel me nu zwaar genaaid met deze telefoon omdat ik graag video's maak voor mijn YouTube pagina en dat ik zelfs 1080-60fps niet langer dan 10 minuten kan opnemen. Zelfs op de S7 kon ik ongelimiteerd. Ik snap dat niet.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:09 schreef MisterLastName het volgende:
Je ziet het verschil tussen de S9 en S9 Edge niet?
Wel een kwalijke zaak dat je maximaal 10 minuten kan opnemen op Full HD, S7 is trouwens echt al een beest qua camera en die heeft dat gezeik niet
Ja, Samsung is helaas vaak niet feilloosquote:Op maandag 14 januari 2019 23:46 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Mijn vorige S7 had inderdaad dat gezeik niet, maar de camera had problemen met autofocus. Dat was een drama met dat ding. Maar ik voel me nu zwaar genaaid met deze telefoon omdat ik graag video's maak voor mijn YouTube pagina en dat ik zelfs 1080-60fps niet langer dan 10 minuten kan opnemen. Zelfs op de S7 kon ik ongelimiteerd. Ik snap dat niet.
http://youtube.com/snowwie88quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, Samsung is helaas vaak niet feilloosMijn S7 heeft nu 2,5 jaar na dato nog geen problemen, alleen de accu word minder en de homeknop reageert sporadisch niet meer op vingerafdrukken, maar goed.
Had met mijn Note 3 heel veel problemen met Full HD filmen, die werd echt loei en loei heet.
Vind het wel sneu dat Samsung het niet beter voor elkaar heeft, onverslaanbare camera's zetten ze in hun toestellen en dan zulke limitaties. Mijn S7 kan bijvoorbeeld in 4K niet filmen met stabilisatie, wat is dát voor bullshit?
Trouwens, linkje naar je kanaal
Ik bied 5 euro voor jouw telefoon.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:57 schreef TechnoCat het volgende:
Met mijn Samsung Galaxy S7 kon ik ONGELIMITEERD opnemen op zowel:
- 4K 30fps en
- FHD 60fps
totdat het geheugenkaartje vol was, de batterij leeg of de telefoon opgefikt was.
Heb ik nu de nieuwere Galaxy S9 en wat kan ik nu:
- 4K 60fps : Maximaal 5 minuten per keer (waarom?)
- FHD 60fps : Maximaal 10 minuten per keer (wtf????)
Nou dat is dan fijn als een tutorial video wilt maken. Godsamelieve, dat ik voor die S9 gegaan ben. Ik heb al jaren Samsung Galaxies telefoons, de S6 had dat gedoe ook, maar mijn S7 daarentegen weer niet. de S7 Edge weer wel. Nu is mijn S9 ook wel aardig lang. Zou ik misschien van Vodafone per ongeluk een Edge gekregen hebben? Hoe kan ik dat nagaan?
Maar kom op zeg, ik heb kennissen die hebben iPhones die dit gezwets helemaal niet hebben.
Klacht: Samsung, doe wat aan die tijdlimiet om video's op te nemen, want dit is POEP.
Mocht iemand een suggestie hebben om er om heen te werken, graag.
Andere app geprobeerd?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:57 schreef TechnoCat het volgende:
- 4K 30fps en
- FHD 60fps
totdat het geheugenkaartje vol was, de batterij leeg of de telefoon opgefikt was.
Nou dat is dan fijn als een tutorial video wilt maken. Godsamelieve, dat ik voor die S9 gegaan ben. Ik heb al jaren Samsung Galaxies telefoons, de S6 had dat gedoe ook, maar mijn S7 daarentegen weer niet. de S7 Edge weer wel. Nu is mijn S9 ook wel aardig lang. Zou ik misschien van Vodafone per ongeluk een Edge gekregen hebben? Hoe kan ik dat nagaan?
Maar kom op zeg, ik heb kennissen die hebben iPhones die dit gezwets helemaal niet hebben.
Klacht: Samsung, doe wat aan die tijdlimiet om video's op te nemen, want dit is POEP.
Goede dashcamquote:Op maandag 14 januari 2019 23:09 schreef MisterLastName het volgende:
Je ziet het verschil tussen de S9 en S9 Edge niet?
Wel een kwalijke zaak dat je maximaal 10 minuten kan opnemen op Full HD, S7 is trouwens echt al een beest qua camera en die heeft dat gezeik niet
Andere app? Voor het opnemen van videomateriaal? Ik dacht altijd dat de 'camera' de enige ingebouwde software was om video's op te nemen.quote:
https://play.google.com/store/search?q=camera&c=apps&hl=nlquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:33 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Andere app? Voor het opnemen van videomateriaal? Ik dacht altijd dat de 'camera' de enige ingebouwde software was om video's op te nemen.
WTF? Kunnen mensen in de bijstand zich tegenwoordig al een S7 en dan nu een S9 veroorloven?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:57 schreef TechnoCat het volgende:
- 4K 30fps en
- FHD 60fps
quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Komt windows nog met een telefoon of hoe zit dat godverdomme
Lumiaquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Komt windows nog met een telefoon of hoe zit dat godverdomme
hahaha nice!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:47 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
WTF? Kunnen mensen in de bijstand zich tegenwoordig al een S7 en dan nu een S9 veroorloven?
WGR / Belastingdienst telt volledig jaarinkomen ex mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |