Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet )
quote:'s Morgens wakker worden en de liefde van je leven ligt in je armen heerlijk te slapen, of je wordt wakker, draait je om en kijkt recht in de ogen van je liefde van je leven...2 jaar lang heb ik dat mogen meemaken, en nu is t allemaal kapot...dus nee, ik ben niet meer gelukkig...
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef RunawayTrain het volgende:
Ik zat me vandaag op m'n werk maar wat te vervelen en zoals gewoonlijk ga ik dan weer zitten piekeren.
Nou vroeg ik me af wat de gemiddelde mens nou 'gelukkig' maakt.
Persoonlijk kan ik niet echt iets bedenken wat mij werkelijk gelukkig zou maken.
Er zijn simpelweg weinig dingen in het leven waar ik echt waarde aan hecht.Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet)
ik ben een vrij gelukkig mens denk ik.
Bij mijn vriendin ben (of zij bij mij)
Aan het snowboarden ben
Als ik bij mijn vrienden ben
Als ik op scouting ben
[Dit bericht is gewijzigd door Freezor op 03-01-2003 15:17]
Gelukkig wel
soms dan denk ik dat ik het kan toeschrijven aan het hebben van een fijn huis... het hebben van een fantastische relatie..het hebben van een lieve hond.. het hebben van een fantastisch zoontje... het goed kunnen leven....,
maar als ik dat allemaal niet zou hebben gehad...dan was ik nog gelukkig geweest... ( dwz nooit hebben gehad.. niet dat ik het nu nog kan missen !!! )
ik ben gewoon happy met mezelf.. ik ben gelukkig doordat ik mijn eigen leven leid.. mijn eigen keuzes maak...
Toen ik járen terug nog thuis woonde, was ik niet echt happy... mensen probeerde mij op te leggen hoe volgens hún ( eigenlijk hoe volgens de buren ) je je leven zou moeten leiden..
Het lukte me daar niet om helemaal los te komen.. er moest iets drastisch gebeuren.. op het moment dat ik mijn eigen leven heb gekozen.. de deur uit ben gestapt.. iedereen keer op keer eenhartverlamming heb gegeven door de keuzes die IK maakte...
sindsdien ben ik gelukkig..
MIJN leven MIJN keuzes... en kijk nu eens wat ik ervan heb gemaakt....
ik ben HAPPY
dat ik zo ben komt puur doordat ik MIJN leven leid.
Helaas heb ik vaak de energie niet om het echt gezellig te maken in huis.
Als A staat voor succes, dan luidt de formule A = X + Y + Z; waarin X voor werk staat, Y voor plezier, en Z voor je mond houden. - Albert Einstein
En innerlijke rust maakt mij tevreden en blij.
Dan kan mn leven echt niet meer op.
eigenlijk met heel veel dingen. Soms voel ik me supergelukkig zonder dat daar een reden voor is, er zijn heel veel dingen waar ik geluk uit haal!
quote:Flink blowen is mijn advies!
Op vrijdag 3 januari 2003 15:45 schreef X-Ray het volgende:Als ik me rustig en kalm voel.
quote:Nou nee, daar word ik maar gestressed van.
Op vrijdag 3 januari 2003 15:47 schreef meneer__Juan het volgende:[..]
Flink blowen is mijn advies!
Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.
Maare tja ben nu al gelukkig goede vrienden groep goede baan nu nog een leuke meid die me leuk vind dan is het helemaal af.
quote:lieverd.. je moet gelukkig zijn niet in externe dingen zoeken..
Op vrijdag 3 januari 2003 16:04 schreef RunawayTrain het volgende:Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.
je kan geluk pas realiseren als je eerst happy met jezelf bent.
Ga intern aan de slag.
Doe geen dingen omdat anderen dat verwachten. Doe ze omdat JIJ het wil...
doe geen dingen waar je je hypocriet door voelt.. wees EERLIJK
Máák er wat van.
quote:Als ik blij met mezelf moet zijn om 'gelukkig' te zijn, dan geef ik het bij deze op.
Op vrijdag 3 januari 2003 16:17 schreef Mirage het volgende:[..]
lieverd.. je moet gelukkig zijn niet in externe dingen zoeken..
Ga intern aan de slag.
doe geen dingen waar je je hypocriet door voelt.. wees EERLIJKMáák er wat van.
quote:kijk, daar heb ik dan wel een plekje gefixt (terwijl ik niet eens ajacied ben).
Op vrijdag 3 januari 2003 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Als me maat zometeen belt dat ie alsnog kaarten voor Ajax-Valencia heeft, DAN ben ik gelukkig
quote:Je hebt ook geen vaste mensen om je heen nodig..
Op vrijdag 3 januari 2003 16:45 schreef RunawayTrain het volgende:[..]
Als ik blij met mezelf moet zijn om 'gelukkig' te zijn, dan geef ik het bij deze op.
Dat ben ik voor zover ik me kan herinneren toch al nooit geweest.
En hoewel ik nooit echt 'gelukkig' ben geweest heb ik nooit een verband gelegd tussen m'n minderwaardigheidscomplex(leuk woord he?) en hoe ik me voel.
Maar het zou best wel kunnen ja.. Nog niet echt aan gedacht.
Verder doe ik niet echt dingen waar ik om wat voor reden tegen ben.
Sterker nog, ik heb een heel eigen zin en mening.
Probleem blijft dat stomweg niets me voor lange tijd kan boeien, wat weer zorgt dat ik de meeste mensen niet lang te vriend houd.
Ja het is behoorlijk stom.
maar in rpinciepe heb je ze niet nodig..
IK ben meerdere malen verhuisd.. een tijdje terug weer naar de andere kant van het land ( het gaat hier dus niet om kleine afstanden van 30 kilometer ).
AL deze verhuizingen heb ik in mijn uppie gedaan..
iedere keer in mijn uppie ergens gesettled...
daar houd je ook niet veel oude bekenden mee over.....
Niemand eigenlijk...
en toch ben ik heel happy......
quote:Nog steeds niets gehoord, zal dus wel niet...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:57 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
kijk, daar heb ik dan wel een plekje gefixt (terwijl ik niet eens ajacied ben).
Nu ben ik NIET gelukkig
En vast nog wel op veel meer momenten, dit zijn de eerste dingen die in me opkwamen
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:44 schreef racoon2002 het volgende:
Ik ben pas gelukkig,
Als mijn gedachtes eens ophouden, dat ik alleen kan zijn zonder iets te denken,
Denk niet dat iemand het snapt,
Maar ik ben pas gelukkig als alles stil is.
want dan pas ben ik eindelijk mezelf, en daar ga ik aan werken in 2003!
quote:Arm meisje die jou treft dan.... die wordt natuurlijk psychisch helemaal verslonden door zo'n uitgehongerd beest als jij!
Op vrijdag 3 januari 2003 18:41 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ben pas gelukkig als ik eindelijk eens iets leuks ga doen met een meisje... dat is het enigste wat ik nog nodig heb, en wat met op dit moment ECHT gelukkig kan maken...
Want alleen voel ik me maar slecht, meestal... maar als ik bij vrienden of zo ben heb ik het altijd wel naar me zin.
Maar een meisje heb ik nu toch echt weleens nodig... na bijna 20 jaar
Van kleine dingetjes dus
quote:en over het lichamelijke zwijgen we dan helemaal maar
Op vrijdag 3 januari 2003 19:47 schreef Anemoon het volgende:[..]
Arm meisje die jou treft dan.... die wordt natuurlijk psychisch helemaal verslonden door zo'n uitgehongerd beest als jij!
quote:waarom zwaai je eigenlijk naar me?? zwaai je me weg?
Op vrijdag 3 januari 2003 19:45 schreef RunawayTrain het volgende:[..]
![]()
kweet overigens wel ongeveer wat je bedoelt
quote:Gaat er een lampje branden?
Op vrijdag 3 januari 2003 20:01 schreef racoon2002 het volgende:
aha, goeiendag!! jij ook weer terug..
gezellig!!!
liefs racoon2002
Ik had het kunnen weten aan je naam!!!
My favourite song...
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:10 schreef racoon2002 het volgende:
ff nog 1x offtopic:
Ja natuurlijk, blij dat je terugbent, is wel goed voor je!! tenminste dat denk ik wel hoor!!
Maar ik moet nu weg!
Maar iets serieuzer:
- Als ik uit ben met een meisje waar ik mijn best voor heb moeten doen
- Als ik uit ben met vrienden
- Als ik na alle verplichte gezeur een overdosis muziek en Engelse taal tot me nemen kan
- Als ik me plotseling iets herinner (en dat komt nogal eens voor)
- In het algemeen; als ik de indruk krijg dat ik met iets zinnigs bezig ben.
quote:ff offtopic : is dit van Al Bundy?
Op vrijdag 3 januari 2003 21:22 schreef SportsIllustrated het volgende:
When hooters jiggle around and I find nickels on the ground, I care. When a Mustang engine purrs and the bathroom is not hers, I care. When the pitcher's on the mound and the wife is underground, I care
quote:Ja.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:29 schreef Anemoon het volgende:[..]
ff offtopic : is dit van Al Bundy?
Ontopic: ik kan heel gelukkig worden als ik iets goed geraden heb!
[Dit bericht is gewijzigd door Anemoon op 03-01-2003 21:37]
vooral die dingen die de ander écht nooit had verwacht.
ZIEN dat die ander hélemaal blij is met jouw gebaar.....
dan geef je méér dan de gift zelf......
je geeft GELUK !
veel dingen wisselen elkaar af, maar ik heb het maar zelden als totaal plaatje mee mogen maken...
maar ik ben nu eindelijk weer een eind op weg
Betekent overigens niet dat ik ongelukkig ben. Betekent alleen wel dat ik niet op zoek ben naar geluk en dat scheelt een heleboel tijd en energie.
soms wordt ik inmens gelukkig als ik me onafhankelijk en zelfstandig voel (ondanks dat ik samenwoon)
soms wordt ik inene gelukkig als ik zomaar die broek vind die me precies past.... (en in de uitverkoop)
soms wordt ik hellemaal happy als ik een leuke spontane flirt heb(met een hele leuke kanjer)
soms wordt ik heel gelukkig als ik zie dat ik het best leuk voor elkaar heb.....
maar toch wordt ik het gelukkigst van die omstandigheden bij elkaar.....
trouwens ik kan 5 minuten later onwijs ongelukkig worden als ik besef dat ik alleen ben... ik heb geen vrienden dat is soms best eenzaam en soms maakt het me sterker...
- feedback op zijn tijd, zowel positief als negatief (posi is fijner)
- een puistloze dag
- andere mensen blij maken
- als mijn loon gestort is
- vakantie
en nog veel en veel meer
ik ben een zeer tevreden mens
en de rest van de tijd?
wacht ik op regen...
daar word ik gelukkig van, als de hele wereld word schoongewassen, incluisief mijn geest...
quote:Moooooi
Op zaterdag 4 januari 2003 00:16 schreef moonglade het volgende:
ik geloof niet in gelukkig zijn...
ik kan wel totaal tevreden zijn, niks wensen, gewoon zíjn....
en dat gevoel heb ik als ik midden in de herfst, in een storm, gewoon naar buiten ga, en ga lopen, tot ik helemaal uitgeput ben, en dan terugkeren....
of als het heel warm en drukkend is in de zomer, en je je helemaal naar voelt, en dan eindelijk het onweer losbarst, helemaal warme regen, en dan naar buiten gaan, en gewoon de regen voelen, dansen in de regen....en de rest van de tijd?
wacht ik op regen...
daar word ik gelukkig van, als de hele wereld word schoongewassen, incluisief mijn geest...
quote:de meeste mensen beseffen niet wat het is om gelukkig te zijn.
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef RunawayTrain het volgende:
Ik zat me vandaag op m'n werk maar wat te vervelen en zoals gewoonlijk ga ik dan weer zitten piekeren.
Nou vroeg ik me af wat de gemiddelde mens nou 'gelukkig' maakt.
Persoonlijk kan ik niet echt iets bedenken wat mij werkelijk gelukkig zou maken.
Er zijn simpelweg weinig dingen in het leven waar ik echt waarde aan hecht.Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet)
quote:Jawel. Dat is dat beetje leuk dat je soms even voelt op bepaalde momenten als het meezit. Toch? Of weet jij iets?
Op zaterdag 4 januari 2003 12:28 schreef dawg het volgende:[..]
de meeste mensen beseffen niet wat het is om gelukkig te zijn.
En ik ben geen racist.
quote:ben ik nou de enige die dit dan weer niet snapt??
Op zaterdag 4 januari 2003 13:30 schreef Bubba het volgende:
ik ben gelukkig als ik op TV hoor dat in Afrika 14 miljoen mensen met de hongerdood bedreigt worden.....En ik ben geen racist.
quote:.....want als je je eigen leven met dat van anderen vergelijkt en dat van anderen is een puinhoop dan is dat van jou wel inorde.
Op zaterdag 4 januari 2003 17:59 schreef racoon2002 het volgende:[..]
ben ik nou de enige die dit dan weer niet snapt??
Of was het sarcastisch bedoeld?
Ik ben bang dat veel mensen op deze manier zin aan hun leven geven.
quote:Als je op deze manier gelukkig moet zijn, dan denk ik dat je ene heel ongelukkig persoon bent.......
Op zaterdag 4 januari 2003 18:02 schreef thoth het volgende:[..]
.....want als je je eigen leven met dat van anderen vergelijkt en dat van anderen is een puinhoop dan is dat van jou wel inorde.
Ik ben bang dat veel mensen op deze manier zin aan hun leven geven.
IK BEN GELUKKIG !!
Tuurlijk, ik heb wel verdrietjes.. absoluut, maar dat maakt mij niet ongelukkig...
gelukkgi zijn en verdrietjes hebben gaat samen..
Bij mij in ieder geval wel.
quote:Echt geluk kan ook niet ontleend worden aan het "hebben van". Het hebben van dingen, het hebben van vrijheid, het hebben van een relatie, het hebben van een beter leven (.....vergeleken met dat van anderen). Als je het meent te hebben kan je er donder op zeggen dat je het ook kwijt kan raken of kapot kan maken of dat het kapot gaat.
Op zaterdag 4 januari 2003 18:07 schreef Mirage het volgende:[..]
Als je op deze manier gelukkig moet zijn, dan denk ik dat je ene heel ongelukkig persoon bent.......
IK BEN GELUKKIG !!
Tuurlijk, ik heb wel verdrietjes.. absoluut, maar dat maakt mij niet ongelukkig...
gelukkgi zijn en verdrietjes hebben gaat samen..Bij mij in ieder geval wel.
Overigens ben ik het met je eens dat verdriet en gelukkig zijn best samen kunnen gaan.
* Defcon2 voelt zich extreem happy...
eigenlijk dan...
het zit m in de kleine dingen...
- zit nog op school, waar het goed gaat, kan het goed vinden met me klasgenoten e.d.
- heb best leuke vrienden en ik ga vaak uit...8-)
- heb een superleuke vriendin en ben echt superverliefd
- heb een best leuk bijbaantje, en ik verdien ook wel goed...
- thuis gaat het redelijk oke
- ik speel toetsen in een bandje, we zijn zeker niet supergoed, maar ik heb er erg veel plezier in...
en daarbij heb ik verders eigenlijk niets wat niet goed gaat of waar ik me zorgen om moet maken...
behalve dan dit: het kan nu alleen nog maar gelijk blijven of minder worden
sterkte!
mijn lieve zorgzame vriend
mijn lieve ouders die er zijn als ik ze nodig heb
mijn school waar het nu erg goed gaat
muziek luisteren
films kijken
lezen
uitgaan
lekker in het bos of over het strand wandelen ( als ik in de buurt ben )
eik nog veel meer, maar ja
Een leuke vriendin die mijn ware liefde is dat zou me nog gelukkiger maken.
Geld maakt me niet zo gelukkig. Als ik maar kan rondkomen en kan leven en de dingen doen die ik wil. Veel geld hoef ik niet persee.
Als ik gezond ben en me gezond voel dan ben ik het gelukkigst. Ik kan het goed weten want ik weet hoe het is om depressief te zijn en nu ik het niet meer ben, voel ik me op en top gelukkig.
Alleen de vraag nu....wat brengt morgen en overmorgen. Blijf ik me gelukkig voelen
quote:Ben ik het helemaal mee eens
Op zaterdag 4 januari 2003 19:46 schreef matthijn99 het volgende:
Volgens mij ben je gelukkig als je je op een gegeven moment realiseert dat je je al een tijdje niet hebt afgevraagd óf je wel gelukkig bent..
Ik word gelukkig van:
- geen gezeur aan mijn kop, mijn eigen keuzes kunnen maken
- af en toe rustig in mijn eentje op mijn kamer zitten en leuke muziek opzetten
- verliefd zijn, naast mijn (toekomstige) vriendin wakker worden
- zien dat ik het al ver geschopt heb
- zien dat het al stukken beter gaat dan vroeger
- mensen die iets goeds doen voor elkaar
quote:Ik heb het ook als ik een hele tijd ongelukkig ben geweest en dan ineens weer een gevoel van gelukkig zijn ken. Dan ervaar ik gelukkig zijn veel heftiger.
Op zaterdag 4 januari 2003 19:46 schreef matthijn99 het volgende:
Volgens mij ben je gelukkig als je je op een gegeven moment realiseert dat je je al een tijdje niet hebt afgevraagd óf je wel gelukkig bent..
Verder ben ik in totaal gelukkig met mijn leven, ondanks het feit dat ik momenteel best een groot verdrietje heb in de liefde...
Of, ik twijfel nu, is dat meer dankbaar dat ik ben, is dat meer het woord. Dankbaar met mijn leven in het algemeen.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:17 schreef Mirage het volgende:[..]
lieverd.. je moet gelukkig zijn niet in externe dingen zoeken..
Ga intern aan de slag.
doe geen dingen waar je je hypocriet door voelt.. wees EERLIJKMáák er wat van.
(waarom reply ik in het engels?)
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 15:03 schreef RedDuck het volgende:
Wat mij gelukkig maakt, is muziek maken. Ik kan echt geen dag zonder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |