Prima johquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:38 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
0-80 gaat supersnel, van 80 naar 100 duurt zeker 8 sec.
Mooi zeg.... gaat die ook sneller ermee?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
https://www.citybugparts.(...)-narrow-toyota-aygo/
Nog sneller ?!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:41 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Mooi zeg.... gaat die ook sneller ermee?
8PKs te zuinig, dat is 14% vermogenstoenamequote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:16 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Nee die 8 pks zijn me te zuinig. Denk een ander uitlaatsysteem, en wat gewicht eruit halen.
Luchthapper?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nog sneller ?!
Maar nee, lijkt me niet.
Verwacht ook geen wonderen van een open luchtfilter, als je die niet goed voorziet van koude lucht kun je zelfs vermogensverlies hebben
Uit een Aygo.quote:wat gewicht eruit halen.
vergeet de strepen nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:02 schreef PluggieOD het volgende:
Maar 1 antwoord mogelijk:
Installeer een tankdopsticker.
Neem dan een Fiat 500 twin air. De 86 pk versie. Die kun je nog tot 96pk/185nm laten chippen. Dan doe je 0-100 in 10 seconden ipv 14. Die gaat minstens zo makkelijk de bocht door als jouw rugzak en sommige versies hebben flippers (moet je wel een semiautomaat nemen) en een top audio installatie!quote:Op maandag 14 januari 2019 21:37 schreef Cupasoep het volgende:
Kan triest zijn, heb in veel luxewagens gereden, maar niks rijd zo fijn als een aygo/citybug. In principe gewoon een kart en kan hem de bocht om gooien, draaien op een gewone weg zonder te steken etc etc etc
De "Chopped" sticker van Mighty Car Mods is al +5 PK he.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:02 schreef PluggieOD het volgende:
Maar 1 antwoord mogelijk:
Installeer een tankdopsticker.
Ik doe 0-100 in een kleine 10,5-11. Heb 84 PK op 818 kilo "Maar" 105NM maar hij trekt prima.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neem dan een Fiat 500 twin air. De 86 pk versie. Die kun je nog tot 96pk/185nm laten chippen. Dan doe je 0-100 in 10 seconden ipv 14. Die gaat minstens zo makkelijk de bocht door als jouw rugzak en sommige versies hebben flippers (moet je wel een semiautomaat nemen) en een top audio installatie!
Nou, dan zal het echt wat zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:11 schreef MisterLastName het volgende:
Oh en je vind ze al vanaf 400-500 euro
Het is 20+ jaar oudquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, dan zal het echt wat zijn.
20 jaar oud is leuk....als je een Volvo met turbo en 200+ pk hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:16 schreef MisterLastName het volgende:
Het is 20+ jaar oud
En ik zeg VAN-AF. Die van mij was 450 met inruil en rij nu al sinds Juni vrijwel probleemloos rond
PTA / Mijn auto; `97 Daihatsu Charade. #2 Op naar de 220,000.
Dan meteen een Abarth Veel beter onderstel en de traagste doen met een chip al 180+pk en 280+nm voor de modellen met IHI en 200+pk en 320+ nm voor de Garret modellen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neem dan een Fiat 500 twin air. De 86 pk versie. Die kun je nog tot 96pk/185nm laten chippen. Dan doe je 0-100 in 10 seconden ipv 14. Die gaat minstens zo makkelijk de bocht door als jouw rugzak en sommige versies hebben flippers (moet je wel een semiautomaat nemen) en een top audio installatie!
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
De enige manier om een Aygo boven de 180 te krijgen is als je hem een ravijn in rijdt of uit een vliegtuig dondert.
Als je hard wilt: koop een echte auto.
Agree! Maar dan praat je budgettair wel over een heel ander plaatje.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan meteen een Abarth Veel beter onderstel en de traagste doen met een chip al 180+pk en 280+nm voor de modellen met IHI en 200+pk en 320+ nm voor de Garret modellen.
Nog meer is mogelijk met een TD04 oid.
Wheelspin is altijd standaard als je hard optrekt. Mensen verwachten deze launch niet, en dan ben je al weg gewoon.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:46 schreef DieselTank het volgende:
Als ik een stoplichtsprint doe in mijn prehistorische gebakje met 70pk is het vooral het gebrek aan grip het probleem. Het voelt wel dat je best snel optrekt, alleen het is zo jammer als er wel een audi a4 of iets dergelijks naast je staat dat die gemak je eruit rijdt.
Wut.... Zonder wheelspin ben je sneller weg. Ik snap dat dat lastig is met zo'n racemonsterquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:20 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Wheelspin is altijd standaard als je hard optrekt.
Dus ik kan gewoon nog sneller weg zijn bij het groene licht?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wut.... Zonder wheelspin ben je sneller weg. Ik snap dat dat lastig is met zo'n racemonster
Jazeker, als je rennend gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:59 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog sneller weg zijn bij het groene licht?
Door een andere auto te kopen zeer zeker jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:59 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon nog sneller weg zijn bij het groene licht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |