Dat zou dit dan wel verklaren .....quote:
Van de Talpa cursus "hoe word ik een RLS slaafje" zeker.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb trouwens het idee, dat Jessie en Jens elkaar al kennen van voor Utopia ...
Oh? Waardoor krijg je die indruk?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb trouwens het idee, dat Jessie en Jens elkaar al kennen van voor Utopia ...
Goh zou mss niet komen omdat hij zich ook zo GEDRAAGDquote:Op maandag 14 januari 2019 22:07 schreef Harrison het volgende:
Jessie zegt dat mensen nu nog een aversie tegen hem hebben, omdat het voelt als op het matje komen bij de directeur![]()
Ja en zo treffend.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:04 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Filmpjes van Willy en max waren altijd hilarisch
quote:Op maandag 14 januari 2019 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jens lijkt 18 en Jessie eind dertig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneu voor Jessie dat hij zo'n afgeleefd hoofd heeft. Billy heeft hem geen goed gedaan![]()
Bedreigen, liegen en slijmenquote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim heeft zijn kans verdiend en genoeg laten zien de afgelopen dagen.
ja waarom zou je hem anders aanstellen op een positie om iedereen daar een oor aan te naaienquote:Op maandag 14 januari 2019 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zijn redelijk op elkaar in gespeeld, kan geen toeval zijn.
quote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Afgeleefd? Die gozer ziet er hartstikke goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneu voor Jessie dat hij zo'n afgeleefd hoofd heeft. Billy heeft hem geen goed gedaanOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Hij denkt dat hij een Jens wel makkelijk onder de duim heeft.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
ja waarom zou je hem anders aanstellen op een positie om iedereen daar een oor aan te naaien
die leeft in Tim-land laat hem even in die waan dan komt de klao van de realiteit dadelijk des te harder aanquote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim heeft zijn kans verdiend en genoeg laten zien de afgelopen dagen.
Nou ik denk dat Jessie zich daar nog wel eens redelijk in kan vergissen ,bv door hem net iets in vertrouwen te laten nemen wat de anderen niet mogen weten.dat kan Jens nu al tegen hem gebruiken maar ik denk dat ie z'n kansen rustig afwacht.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij een Jens wel makkelijk onder de duim heeft.
Ja ook stoppelsquote:Op maandag 14 januari 2019 22:12 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, hij heeft wel haar op z'n benen
Ik denk dat je gelijk hebt hoor.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:13 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Jessie zich daar nog wel eens redelijk in kan vergissen ,bv door hem net iets in vertrouwen te laten nemen wat de anderen niet mogen weten.dat kan Jens nu al tegen hem gebruiken maar ik denk dat ie z'n kansen rustig afwacht.
Ik lees nergens een antwoord op je vraag, misschien nu dubbel...quote:Op maandag 14 januari 2019 20:59 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe komen aan die kleding His en Chris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |