Dan was dit de tigste keer + 1quote:
Was Jens sowieso van plan had hij al zaterdagavond aan Ger laten doorschemeren en Jessie had al een paar keer iets gezegd dat ie Jens of finance wilquote:Op maandag 14 januari 2019 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bij mij niet bekend. Beter dat Tim eraf gaat.
Denk dat over een tijd de rollen echter omgedraaid zullen zijnquote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee kunnen dit allemaal wel bedenken maar of de groep er in mee gaat
Beter laat dan nooit (zwaaien)quote:Op maandag 14 januari 2019 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jokie
kom ff undercovert tikkeh Conjo![]()
Ik hoop dat Floriaan en Kevin dit ook (gaan) doenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jokie
kom ff undercovert tikkeh Conjo![]()
laat Franny het dan maar doenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook weer gelul Tim moet die klus afmaken en evt. overdragen. Jens zit daar alles behalve op te wachten. Laat Franny het dan maar doen
Ik hoop het.. hoop zo dat die Jessie zo een keer op zijn bek valt.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:19 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Denk dat over een tijd de rollen echter omgedraaid zullen zijn
Ja niet mijn woorden he? Maar Jens is niet achterlijk.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
laat Franny het dan maar doen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk joa kan ook eigen geld opd e bank hebben en vlog camera kopenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij heeft wel dat horloge mee naar buiten genomen. Die hadden ze nog kunnen verkopen om schulden af te lossen. En Joa stond vanmiddag gelijk bij de media markt om een vlogcamera te kopen. Zou mij niets verbazen als Joa nog een laatste streek heeft uitgehaald en geld mee naar buiten heeft genomen.
quote:Op maandag 14 januari 2019 21:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
laat Franny het dan maar doen![]()
![]()
![]()
snap utquote:Op maandag 14 januari 2019 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet mijn woorden he? Maar Jens is niet achterlijk.
Buiten het geld daar zullen ze ook flink beloont worden denk ik.....dus die vlogt straks niet met geld uit Utopia......quote:Op maandag 14 januari 2019 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk joa kan ook eigen geld opd e bank hebben en vlog camera kopen
2 maanden lang....als ze Tim maar laten dansen vinnik t goedquote:Op maandag 14 januari 2019 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
In het Lafkuttenhok.....
Griepstel over stemmen , nu al![]()
Godkolere, iedereen zit weer in hun eigen hok/boot.. en de week is nog lang , heel lang
Had altijd een soort van medelijden met Tim maar dat is totaal over........quote:Op maandag 14 januari 2019 21:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
2 maanden lang....als ze Tim maar laten dansen vinnik t goed
Tim heeft haar meegetrokken in dat avontuur om haar in die toko te laten blijven. Ze zit op de cijfers nu. En Jens weet dat. Ik begin hem wel leuk te vinden, liet zich niet aftroeven door Timquote:
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......quote:Op maandag 14 januari 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim heeft haar meegetrokken in dat avontuur om haar in die toko te laten blijven. Ze zit op de cijfers nu. En Jens weet dat. Ik begin hem wel leuk te vinden, liet zich niet aftroeven door Tim
Hij weet donders goed wie wie is.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......
Hij is er net en denkt het nu al beter te weten. Hij is het knechtje van Jessie. Ik zie een shirt aankomen team JeJequote:Op maandag 14 januari 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......
ik heb altijd al medelijden met Tim....omdat t een sneuneus isquote:Op maandag 14 januari 2019 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had altijd een soort van medelijden met Tim maar dat is totaal over........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |