nouja ze reizen daar zo ver dat wij ergens in spanje terecht zouden komenquote:
ook een optie idd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:14 schreef WheeleE het volgende:
En hoe Meer fans er mee zijn, hoe meer je opvalt, en hoe groter de kans dat ze je interessant genoeg vinden? (even advocaat van de duivel spelen)
Snel terug naar manliefquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:22 schreef wdn het volgende:
hoe kom je der bij om het niet te proeven?
ze hebben blijkbaar toch een soort van tijdsdruk ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:22 schreef wdn het volgende:
hoe kom je der bij om het niet te proeven?
mr dumplin red het welquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:26 schreef Nizno het volgende:
miss dumplin vindt Gary nu niet lief meer.
ja met dat verhaaltje en deze bolletjes er bij wel.quote:
die gaat ver komen denk ikquote:
Dat was wel koken op hoog niveau ja.quote:
dat laatste is idd wel een dingetje...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:57 schreef wdn het volgende:
echt he dit kan alleen maar fout gaan
die gaat geen vlees proeven
dat ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:59 schreef Nizno het volgende:
die lach krijg ik nu al de kriebels van
gewoon eenquote:
snorrelachemans in elk geval laatstequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:06 schreef wdn het volgende:
Ik heb op dit moment staan als mijn favo's:
Tessa
Derek
Tim
ja heel stiekem wel... ze heeft wel een aaibaarheidsfactortjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:09 schreef WheeleE het volgende:
Okay het is een beetje cheesy maar ik vind dit dan toch ook wel schattig
volgens mij liep George er wel heen maar was dat niet uitzendwaardig want tijd enzoquote:
ook dat idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:10 schreef WheeleE het volgende:
Net5 zal wel wat extra hebben geknipt ook dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |