Hoe kan dit dan? Is die rotzooi dan later op het jongetje terecht gekomen (waardoor hij sowieso dood is, lijkt me)?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmorgen al gedaan. Ze stuitten op wat rommel en vervolgens hebben ze met een soort van 'stofzuiger' de boel weggezogen en bleef er een laag modder over wat ze niet weg konden zuigen.
ja dat denken ze inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan? Is die rotzooi dan later op het jongetje terecht gekomen (waardoor hij sowieso dood is, lijkt me)?
Geen idee, mensen doen rare dingen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:18 schreef Fargo het volgende:
Daarnaast, waarom zouden ze liegen dat het knaapje in die put is gevallen? Of hadden ze niet verwacht dat er daadwerkelijk mensen waren die naar die kleine gingen zoeken? Ik bedoel, vroeg of laat zou dan toch uitkomen dat het menneke er niet in ligt.
Verkocht?quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
Niet om het een of ander, maar als het kind niet in dat gat is gevallen, waar is het nu dan??
Zigeuners zijn ook gewoon mensenquote:
De wanden van zo'n put worden vermoedelijk niet gestut.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:07 schreef Eenskijken het volgende:
je zou toch sowieso kunnen meten of er iets levends daar beneden is? mbv heat sensors of iets. weten ze meteen of er nog iets te redden valt.
maar ondertussen lijkt het me ook een hoax ja,
https://www.telegraaf.nl/(...)-broertje-zal-helpenquote:De vader van Yulen vraagt om niet meer in twijfel te trekken dat zijn zoon Yulen in de put zit bij de familieboerderij in Totalán. „Mijn zoon zit daar, laat niemand dat betwijfelen. Ik wilde dat het waar was dat het onmogelijk was. Ik wilde dat ik daar zelf begraven was, en dat hij hierboven was, bij zijn moeder.”
Dat zegt vader José in een interview met de krant SUR. „Mensen moeten geen dingen insinueren, dat is heel hard. We zagen heel goed hoe Yulen in de put viel, mijn nicht beter dan ik – want zij was dichterbij. Ik heb hem zelf gehoord.”
De wetenschap geeft hem gelijk. Een gedelegeerde van de Spaanse regering in Malaga, María Gámez, heeft in een persconferentie naast de put gezegd „dat er zekerheid is dat het kind daar is - en wetenschappelijk bewijs.” Ze legde uit dat er zondag al biologische monsters zijn genomen uit de put, om het onderzoek te starten. De monsters zijn vergeleken met DNA-materiaal van de ouders en de jongen zelf. „De biologische resten die we vonden komen overeen met die van de jongen.” Ze zegt dat „het haar zou kunnen zijn.”
Direct nadat het gebeurde zullen de ouders en/of familie vast ook wel iets geprobeerd hebben in blinde paniek, waardoor er al wat zand of modder naar beneden is gevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan? Is die rotzooi dan later op het jongetje terecht gekomen (waardoor hij sowieso dood is, lijkt me)?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Direct nadat het gebeurde zullen de ouders en/of familie vast ook wel iets geprobeerd hebben in blinde paniek, waardoor er al wat zand of modder naar beneden is gevallen.
Vader geeft in ieder geval aan dat hij het zelf heeft zien gebeuren en hij is er al die tijd ook bij gebleven.
Aldus De Telegraaf.quote:De vader van Yulen vraagt om niet meer in twijfel te trekken dat zijn zoon Yulen in de put zit bij de familieboerderij in Totalán. „Mijn zoon zit daar, laat niemand dat betwijfelen. Ik wilde dat het waar was dat het onmogelijk was. Ik wilde dat ik daar zelf begraven was, en dat hij hierboven was, bij zijn moeder.”
Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
[..]
Aldus De Telegraaf.
Het is een hard gelag voor de vader, en de rest van deze familie. Een niet te ontkennen realiteit dat de rollen helaas omgekeerd zijn.
Dit, maar vader zegt dat hij Yulen nog heeft horen huilen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:58 schreef Justinn het volgende:
[..]
De wanden van zo'n put worden vermoedelijk niet gestut.
Er van uitgaande dat hij er daadwerkelijk in is gevallen, is er een aanzienlijke kans dat bij de val een deel van de put is ingekalfd/ingestort en het slachtoffer is begraven.
Hij heeft hem naar eigen zeggen zondag nog gehoord inderdaad. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, maar vader zegt dat hij Yulen nog heeft horen huilen.
twitter:elespanolcom twitterde op woensdag 16-01-2019 om 13:10:01#ÚLTIMAHORA Localizan a Julen debajo del tapón de arena a 73 metros de profundidadhttps://t.co/fQYrzr6T29 reageer retweet
El Espanol is niet serieus te nemen. Dat is een roddelblaadjequote:Op woensdag 16 januari 2019 14:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Het jongetje Yulen dat verdwenen is in een Spaanse put, zou zijn gelokaliseerd.
Volgens de Spaanse nieuwssite El Español is Yulen gevonden, op een diepte van 73 meter onder de grond. De put zou 107 meter diep zijn, en op sommige plaatsen maar 25 centimeter breed.twitter:elespanolcom twitterde op woensdag 16-01-2019 om 13:10:01#ÚLTIMAHORA Localizan a Julen debajo del tapón de arena a 73 metros de profundidadhttps://t.co/fQYrzr6T29 reageer retweet
Oh wist ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
El Espanol is niet serieus te nemen. Dat is een roddelblaadje
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, ik kwam het op een Nederlandse site tegen en dacht fijn gelijk een bron.
levend of levenloos?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:49 schreef _The_General_ het volgende:
volgens de dailymail, roddelblad, is het lichaam gevonden.
‘Body of two-year-old boy who fell down a well is found beneath a blockage 240ft down the 350ft borehole’, say local mediaquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
levend of levenloos?
Of alleen gelocaliseert?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:49 schreef _The_General_ het volgende:
volgens de dailymail, roddelblad, is het lichaam gevonden.
350 voet is 107 meter. Bijna op de bodem van de putquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
‘Body of two-year-old boy who fell down a well is found beneath a blockage 240ft down the 350ft borehole’, say local media
https://www.dailymail.co.(...)ttom-350ft-well.html
Tsja, uiteindelijk zullen ze hem ook vast wel vindenquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Wel de minst betrouwbare bron die er te vinden is, maar die spreken ook wel eens de waarheid
Die gebruikt El Español als bron. Dat is de Story/Privé van Spanje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |