abonnement Unibet Coolblue
pi_186345168
Neuh, de kritiek is niet geldig imo. Dit is al de tweede keer dat ze er niks aan kan doen. In Amsterdam was ze ziek en in Spanje had ze technische problemen (zoals bijna alle artiesten wel hadden, kijk maar naar Srbuk). Ik heb genoeg clips op Twitter gezien waar ze de noten gewoon haalt en waar haar stem heel mooi klinkt. In Tel Aviv gaat dit gewoon shinen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter zondag 21 april 2019 @ 13:19:45 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_186345243
Het blijft in mijn top 5 en ik blijf hoop houden dat het allemaal goedkomt in Tel Aviv. 🙏🏻
  Official ESF Kreviewer zondag 21 april 2019 @ 13:53:38 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186345655
Ik ben het eens met Spum en Nexus. Ik ben verscheurd. Mijn eerste grote esf liefde...
Ik hoop maar dat ze straks iets minder nasaal klinkt. Of vals.
pi_186345898
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 13:15 schreef Nexum het volgende:
Neuh, de kritiek is niet geldig imo. Dit is al de tweede keer dat ze er niks aan kan doen. In Amsterdam was ze ziek en in Spanje had ze technische problemen (zoals bijna alle artiesten wel hadden, kijk maar naar Srbuk). Ik heb genoeg clips op Twitter gezien waar ze de noten gewoon haalt en waar haar stem heel mooi klinkt. In Tel Aviv gaat dit gewoon shinen.
Ja dat viel mij ook op, op sommige korte filmpjes op twitter klinkt ze beter. Hopelijk komt het goed straks *O*
  zondag 21 april 2019 @ 17:57:49 #130
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186349345
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond de clipversie echt top. Zelfs @:Kreator gaat voor de live versie geen voldoende meer geven denk ik. :X
Gaat hij toch nog Kreviews doen van alle live-versies?? *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186354824
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 13:15 schreef Nexum het volgende:
Neuh, de kritiek is niet geldig imo. Dit is al de tweede keer dat ze er niks aan kan doen. In Amsterdam was ze ziek en in Spanje had ze technische problemen (zoals bijna alle artiesten wel hadden, kijk maar naar Srbuk). Ik heb genoeg clips op Twitter gezien waar ze de noten gewoon haalt en waar haar stem heel mooi klinkt. In Tel Aviv gaat dit gewoon shinen.
Niet geldig? Als iemand haar stemgeluid niet prettig vindt heeft dat weinig met de techniek te maken.

Ze zingt heel geforceerd, met een aardappel in haar keel. Daar moet je van houden.
  † In Memoriam † zondag 21 april 2019 @ 23:28:22 #132
368283 ato
pi_186355716
Katherina zong al een stuk beter in Spanje, toch ben ik het een klein beetje eens met Blackswangreen.
Er klinkt geforceerds met haar stem, dat hoor je ook op haar eerdere cd's.
Ik moet nog even uitzoeken of ik haar stemgeluid aangenaam vind.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186632733
Heel erg nieuwsgierig naar hoe dit op beeld overkomt. Volgens sommige bloggers zou het nu nog te druk zijn. Ik dacht dat ze de semi ging winnen, maar na het zien van de staging twijfel ik daar toch wel weer aan.
~The present is all there is~
pi_186632936
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:22 schreef grazz het volgende:
Heel erg nieuwsgierig naar hoe dit op beeld overkomt. Volgens sommige bloggers zou het nu nog te druk zijn. Ik dacht dat ze de semi ging winnen, maar na het zien van de staging twijfel ik daar toch wel weer aan.
Ik vraag me ook af hoe dit in beeld gaat zijn. Het voelt nu alsof ze vooral een plaatje hebben geschetst dat het leuk doet op Instagram.

Misschien moet ze halverwege het optreden ook even stoppen om van gesponsorde outfit te wisselen. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186845132
Het klonk niet best, maar zal desondanks wel doorgaan.
Ze klonk alsof ze een aardappel in haar keel had die ze nog moest doorslikken.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 23:21:14 #139
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186847137
Ik vond het niet best en een onterechte finalist.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 23:32:05 #140
375570 crew  Cyan9
pi_186847441
Ze heeft vocaal wel eens beter geklonken, veel beter zelfs. Toch blij dat ze door is, want het nummer vind ik wel heel fijn. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_186850777
Qua nummer hoort dit natuurlijk in de finale thuis, maar ze klonk gisteren echt niet best nee. Ik vraag me af wat er aan de hand was (Zenuwen? Iets met niet werkende oortjes?). In de juryfinale klonkt ze wel goed.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186850845
Ook de manier van zingen, hoofd half omhoog en ogen dicht, zorgt er niet echt voor dat ik sympathie voor deze zangeres krijg. Ik vind het nu maar 'meh', terwijl ik eerst best fan was van het nummer.
pi_186991915
Je zou toch zweren als je haar hoort zingen dat het Jess Glynne is?
pi_186994826
Dit was na Arcade de beste song van de 41 maar mijn hemel wat werd dit live verneukt door haar nasale stemgeluid.... doodzonde
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186995207
Vooraf één van de landen waarop ik wilde stemmen, maar op deze bagger stem ik niet. Dit is gewoon niet om aan te horen. Haar nasale geluid is idd ronduit irritant en de laatste minuut is helemaal lachwekkend. Ik kwam niet meer bij van het lachen, zo slecht. _O- Ik zet de studioversie nog wel een keer op.
pi_187001017
Het is belachelijk dat dit Griekenland’s 3e slechtste resultaat ooit is. Echt belachelijk. Dat ze niet goed zong oké, maar dit lied is gewoon echt goed en ik had oprecht verwacht dat mensen dit zou aanspreken. Ze verdiende top 15.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_187053448
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:52 schreef Nexum het volgende:
Het is belachelijk dat dit Griekenland’s 3e slechtste resultaat ooit is. Echt belachelijk. Dat ze niet goed zong oké, maar dit lied is gewoon echt goed en ik had oprecht verwacht dat mensen dit zou aanspreken. Ze verdiende top 15.
Ze zong het beroerd en de hele staging was veel te artistiek/pretentieus... de gemiddelde kijker pakt dit gewoon niet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187053539
Maar het liedje zelf vind ik wel heel leuk :) Het stemgeluid van de zangeres.... tsja je moet ervan houden. Mij stoort het niet echt. Maar goed, ik vond de krijsende dames van Polen ook erg ok :') :D
pi_187053928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar het liedje zelf vind ik wel heel leuk :) Het stemgeluid van de zangeres.... tsja je moet ervan houden. Mij stoort het niet echt. Maar goed, ik vond de krijsende dames van Polen ook erg ok :') :D
Het liedje zelf vind ik nog steeds erg goed ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')