Dat snap ik zelf ook wel maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat doen ze zodat jij het nummer niet kunt blokkeren of markeren als spam.
Dit is een verzinsel.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat snap ik zelf ook wel maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Normaal gesproken doe ik dat ook niet maar ik wacht ook op een telefoontje van een aannemer waarvan ik vermoed dat hij niet geheim belt maar dat wilde ik toch even zeker weten. Doorgaans druk ik die geheime nummer shizzle gewoon weg.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ieder zichzelf respecterend bedrijf of persoon laat zijn nummer zien, ik zie dan ook geen reden om degene die dat niet hebben te beantwoorden.
Voicemail? Heb ik uitgeschakeld. Ze bellen nog maar een keer.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als ik geen nummer kan zien neem ik ook niet op.
Daar is de voicemail voor uitgevonden.
Tenzij ik zeker weet dat ik op die dag en rond dat tijdstip een telefoontje verwacht.
Bel-me-niet register zou daar tegen moeten helpen. Mij bellen ze inmiddels niet meer en als ze bellen ga ik ze vervelen om al mijn informatie op te vragen in het kader van AVG en verzoek ze dan al mijn data te verwijderen.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zoals bekend bellen de energieboeren e.d. altijd met een geheim nummer. Vandaag had ik weer eens zo'n eikel aan de telefoon. Ik deelde hem mee dat ik het onbeschoft vind om geheim te bellen waarop hij mij vertelde dat het wettelijk verplicht is voor telefonische verkopers om met een geheim nummer te bellen. Desgevraagd kon hij geen artikel noemen.
Iemand die hier iets meer van weet of is dit een verzinsel? Ik had er nog nooit van gehoord en Google geeft me niet snel uitsluitsel.
Dit. En de enkele keer dat ik besluit toch op te nemen, is het altijd weer een telemarketingbedrijf.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ieder zichzelf respecterend bedrijf of persoon laat zijn nummer zien, ik zie dan ook geen reden om degene die dat niet hebben te beantwoorden.
Geen zorgen. Er wordt nooit een voicemail achtergelaten. Nooit.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Voicemail? Heb ik uitgeschakeld. Ze bellen nog maar een keer.
Ik vul de laatste jaren een fout telefoonnummer in als ik weer eens naar een nieuwe leverancier overstap. Dan kunnen ze bellen tot ze een ons wegen. Kreeg vorig jaar nog een mail van een oude leverancier met de vraag of mijn telefoonnummer nog wel klopt want ze wilden me een aanbieding doen.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bel-me-niet register zou daar tegen moeten helpen. Mij bellen ze inmiddels niet meer en als ze bellen ga ik ze vervelen om al mijn informatie op te vragen in het kader van AVG en verzoek ze dan al mijn data te verwijderen.
quote:Op maandag 14 januari 2019 20:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik vul de laatste jaren een fout telefoonnummer in als ik weer eens naar een nieuwe leverancier overstap. Dan kunnen ze bellen tot ze een ons wegen. Kreeg vorig jaar nog een mail van een oude leverancier met de vraag of mijn telefoonnummer nog wel klopt want ze wilden me een aanbieding doen.
![]()
Dat is het wel; je vroeg immers: "Iemand die hier iets meer van weet?" en hij geeft daar antwoord op.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat snap ik zelf ook wel maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Kan dat? Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 02:34 schreef Ole het volgende:
Ik heb onbekende nummers uitgeschakeld. Dat kan gewoon.
ben even aan het zoeken, Krijg achteraf wel melding.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |