abonnement Unibet Coolblue
pi_184400848
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Uitzetten kan ook niet maar jezelf trainen om onhandige denkpatronen los te laten kan wel. Cognitieve gedragstherapie doet ongeveer hetzelfde.

Maar daar over verder gaan is meer iets voor een ander topic denk ik zo.
Ik ga wel naar de huisarts kijken of mijn verzekering een psycholoog vergoed
  maandag 14 januari 2019 @ 18:02:13 #102
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184400906
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:57 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Ik ga wel naar de huisarts kijken of mijn verzekering een psycholoog vergoed
Loop je met piekeren tegen meer dingen aan?
pi_184401810
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Loop je met piekeren tegen meer dingen aan?
Misschien is dit inderdaad beter voor een andere topic. We dwalen een beetje af. Ik ben wel blij met de reacties die ik heb gekregen. Heb er zeker wat aan
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 19:27:33 #104
441859 crew  Lenny77
pi_184402567
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:48 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Misschien is dit inderdaad beter voor een andere topic. We dwalen een beetje af. Ik ben wel blij met de reacties die ik heb gekregen. Heb er zeker wat aan
Nuja, het is jouw topic, jouw spelregels!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184403133
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, het is jouw topic, jouw spelregels!
Alright goed punt! Ja ik loop tegen andere dingen door het piekeren. Slaap er slecht door, blijf lang bij dingen hangen. Overdenken is ook zwaar vermoeiend. Geeft onnodig veel stress.
pi_184403216
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:54 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Alright goed punt! Ja ik loop tegen andere dingen door het piekeren. Slaap er slecht door, blijf lang bij dingen hangen. Overdenken is ook zwaar vermoeiend. Geeft onnodig veel stress.
Als je daar wat dieper op wil in gaan, raad ik je aan om een nieuw topic ervoor te openen. Zo krijg je wellicht meer relevante reacties en blijft dit topic overzichtelijk (en ontopic).
pi_184403308
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:54 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Alright goed punt! Ja ik loop tegen andere dingen door het piekeren. Slaap er slecht door, blijf lang bij dingen hangen. Overdenken is ook zwaar vermoeiend. Geeft onnodig veel stress.
Ik herken het.
  maandag 14 januari 2019 @ 20:11:10 #108
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184403416
Half Nederland ligt met griep op bed en TS vraagt zich af waarom hij niks van z'n date hoort.
Ja wat denk je, ze wil haar snotterige koortsige zieke ikje niet aan TS vertonen natuurlijk, gaat een lekkere date worden met de buikgriep, het snot en het genies.

Jammer je hebt de vrouw van je toekomstige kinderen misgelopen.
pi_184403457
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:11 schreef Lunatiek het volgende:
Half Nederland ligt met griep op bed en TS vraagt zich af waarom hij niks van z'n date hoort.
Ja wat denk je, ze wil haar snotterige koortsige zieke ikje niet aan TS vertonen natuurlijk, gaat een lekkere date worden met de buikgriep, het snot en het genies.

Jammer je hebt de vrouw van je toekomstige kinderen misgelopen.
Silver lining: het scheelt weer alimentatie!
  Vis een optie? maandag 14 januari 2019 @ 20:36:50 #110
70532 loveli
N
pi_184403951
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:57 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Ik ga wel naar de huisarts kijken of mijn verzekering een psycholoog vergoed
FOK op z'n best. Binnen no time wordt TS doorverwezen naar een psycholoog. Dit is echt niet de beste plek voor relatieadvies.

Gewoon een paar keer op je bek gaan. Net als met fietsen. Opeens als je het niet doorhebt gaat het goed. Net als met andere dingen in het leven.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 januari 2019 @ 20:37:46 #111
70532 loveli
N
pi_184403970
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:11 schreef Lunatiek het volgende:
Jammer je hebt de vrouw van je toekomstige kinderen misgelopen.
Bijna goed ;)
crap in = crap out
pi_184404432
Wijven die je negeren moet je gelijk skippen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184404477
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:36 schreef loveli het volgende:

[..]

FOK op z'n best. Binnen no time wordt TS doorverwezen naar een psycholoog. Dit is echt niet de beste plek voor relatieadvies.

Gewoon een paar keer op je bek gaan. Net als met fietsen. Opeens als je het niet doorhebt gaat het goed. Net als met andere dingen in het leven.
Tis hard werken. Dus dat "als je het niet doorhebt" klopt niet joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184406832
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:36 schreef loveli het volgende:

[..]

FOK op z'n best. Binnen no time wordt TS doorverwezen naar een psycholoog. Dit is echt niet de beste plek voor relatieadvies.

Gewoon een paar keer op je bek gaan. Net als met fietsen. Opeens als je het niet doorhebt gaat het goed. Net als met andere dingen in het leven.
Het ging over piekeren niet over relatie advies. En natuurlijk leer je het best door op je bek te gaan. Ben ik ook niet bang voor.
pi_184409157
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:50 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Als ik het piekeren kon uitzetten deed ik dat ook. En ik vroeg ook voor nog een drankje voor bij te praten. Dat zei ik omdat we elkaar al een tijdje niet hadden gezien.
Piekeren kan je wel uitzetten. Waar pieker je over als je appt met een meisje? Gewoon echt dat 'als ik dit stuur, hoe komt dat aan voor haar' 'kom ik wel goed over als ik dit stuur?'. Etc. etc.?

Ik had dat ook. Kon echt heel lang na denken over 3 zinnetjes. Alles wilde ik er in verwerken op een goede manier. En die vrouw die appt binnen 10 seconde terug en dacht van wtf.

Nu heb ik dat niet meer. Gewoon typen wat je wilt. Levert minder stress op en scheelt ook tijd, en je typt ook nog een wat je wilt ipv wat je denkt dat zij wil zien. Hierdoor kom je waarschijnlijk ook nog beter over.

Denk dat je het dan niet verkloot tussendoor (voor zover het verkloten is, misschien wilde ze eigenlijk al niet).

Als een dame zegt: Ik kan over twee weken wel.
Kan je zeggen, Geen enkel probleem.
Of wat je denkt: Jeutje wat lang, kan ik me direct weer voorstellen (en dan 1 leuke smilie er achter).

Dat laatste denk je, en typt misschien het eerste. Maar als je het tweede typt heb je een kansje dat ze zegt oh ik heb gekeken ik kan dan ook wel.

Althans, dat lijkt me. En als ze die tweede echt niet leuk vindt dan jammer dan. Je wilt ook niet op je tenen lopen.

Maar iets dieper ingaan op het piekeren. Waarom pieker je? Waarschijnlijk omdat je bang bent voor bepaalde gevolgen. Voor welke gevolgen pieker je? Je geeft aan niet bang te zijn om 'op je bek te gaan'.
pi_184409216
Oh ja, en ik lees soms ook terug 'je bent niet leuk genoeg voor haar'.
Vindt dit een negatieve insteek. Je kan het ook noemen 'jullie klikten niet', in de positieve zin van het woord.

Ik had ook contact met een leuk iemand, op eigenlijk alle fronten. Toch miste ik een bepaalde chemie. Zij was zeker wel leuk 'genoeg' voor mij. Humor, uiterlijk, manier van denken.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:04:00 #117
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184411052
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haha, en dit is goed advies. Initiatief NOOIT bij de vrouw neerleggen.
Alpha brutaal doen... werkt heel goed. Zit helemáál niet in mijn aard, maar ik deed het alsnog k in de periode dat ik veel aan het daten was. :')
:')
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:06:15 #118
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184411071
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:45 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Het ging over piekeren niet over relatie advies. En natuurlijk leer je het best door op je bek te gaan. Ben ik ook niet bang voor.
Ja daarom stuur je ook geen sms'je naar je date ;)
:')
pi_184412259
Gewoon loslaten en verder zoeken :Y
pi_184412282
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:59 schreef STING het volgende:
'She is not that into you' - lijkt me overduidelijk, door naar de volgende, dit gaat niets meer worden.
Dit . Gewoon een ander zoeken, deze heeft er geen zin in . :P
Redacted
pi_184412726
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat het op mij overkomt dat jij aan je lichaam gaat werken om meer interesse bij de dames op te wekken. Serieus, ik ken geen gast die om die reden veel sport die niet super onzeker is.

Dat kan aan mijn beperkte blik liggen, maar ik denk het niet. Sporten omdat het leuk is: prima. All for that.
Dat klopt toch wel;

Ik ben al best wel een tijdje bezig met iedere dag flink te sporten. Werken aan mijn zekerheid.

Hij is onzeker, en door het sporten probeert hij zelfverzekerder te worden? Dus het sporten is voor hem een vorm om tevens aan zijn zelfverzekerdheid te werken?
pi_184413278
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alpha brutaal doen... werkt heel goed. Zit helemáál niet in mijn aard, maar ik deed het alsnog k in de periode dat ik veel aan het daten was. :')
Hoe definieer je Alpha brutaal doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184415175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:35 schreef Jardis het volgende:

[..]

Piekeren kan je wel uitzetten. Waar pieker je over als je appt met een meisje? Gewoon echt dat 'als ik dit stuur, hoe komt dat aan voor haar' 'kom ik wel goed over als ik dit stuur?'. Etc. etc.?

Ik had dat ook. Kon echt heel lang na denken over 3 zinnetjes. Alles wilde ik er in verwerken op een goede manier. En die vrouw die appt binnen 10 seconde terug en dacht van wtf.

Nu heb ik dat niet meer. Gewoon typen wat je wilt. Levert minder stress op en scheelt ook tijd, en je typt ook nog een wat je wilt ipv wat je denkt dat zij wil zien. Hierdoor kom je waarschijnlijk ook nog beter over.

Denk dat je het dan niet verkloot tussendoor (voor zover het verkloten is, misschien wilde ze eigenlijk al niet).

Als een dame zegt: Ik kan over twee weken wel.
Kan je zeggen, Geen enkel probleem.
Of wat je denkt: Jeutje wat lang, kan ik me direct weer voorstellen (en dan 1 leuke smilie er achter).

Dat laatste denk je, en typt misschien het eerste. Maar als je het tweede typt heb je een kansje dat ze zegt oh ik heb gekeken ik kan dan ook wel.

Althans, dat lijkt me. En als ze die tweede echt niet leuk vindt dan jammer dan. Je wilt ook niet op je tenen lopen.

Maar iets dieper ingaan op het piekeren. Waarom pieker je? Waarschijnlijk omdat je bang bent voor bepaalde gevolgen. Voor welke gevolgen pieker je? Je geeft aan niet bang te zijn om 'op je bek te gaan'.
Nee ik pieker omdat ik veel nadenk. Dat heb ik altijd al gehad. En het gaat niet alleen om meisjes. Het is geen angst die mij aan het denken zet
pi_184415479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alpha brutaal doen... werkt heel goed. Zit helemáál niet in mijn aard, maar ik deed het alsnog k in de periode dat ik veel aan het daten was. :')
Dat werkt op de korte termijn misschien, maar niet voor de lange termijn. Je zegt het al zelf: je acteert. Op een gegeven moment komt naar boven dat dit helemaal niet bij je persoon past, en dan hang je.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaggerOne op 15-01-2019 13:50:28 ]
pi_184415488
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:23 schreef StilleBob het volgende:

[..]

Nee ik pieker omdat ik veel nadenk. Dat heb ik altijd al gehad. En het gaat niet alleen om meisjes. Het is geen angst die mij aan het denken zet
Piekeren doe je uit onzekerheid
Nadenken is een karaktertrek/eigenschap

Dit is een belangrijk verschil. Ik denk ook veel na, maar ik pieker maar weinig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')